הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
materna_movie

סינמה מטרנה בילוי לחופשת לידה


בתור אמא בחופשת לידה אני מחפשת את כל אותם אירועים לאמהות ותינוקות, קצת להגיח לאוויר העולם, לנשום חיים, לראות אנשים עוד אמהות ועוד תינוקות, לשתף,להזדהות ובעיקר לא להרגיש לבד. מטרנה חושבת לא רק על התינוקות אלא גם על האמהות. האלכימאית מספרת על חוויותיה מסינמה מטרנה
אל סינמה מטרנה הגעתי עקב היותי רשומה לעדכונים של מטרנה וכך קיבלתי הזמנה במייל להירשם לאירוע שמיועד לאמהות ותינוקות עד גיל חצי שנה.
 מה בתכנית? קפה ומאפה, הרצאה, הקרנת סרט וחלוקת מתנות. נהדר, כל מה שאמא בחופשת לידה רוצה, בילוי עם הבייבי שלה ובחינם.
 
ביום שני, ה21.05 הגעתי לסינמה סיטי בצומת גלילות וכבר בחניה פגשתי עוד אמהות ותינוקות, החיוכים הפגישו אותנו, שמחות ומאושרות, כל האמהות מתנהגות כאילו אנחנו חברות ומאז מתמיד.  בקבלת הפנים נהנו מקפה מעולה ומאפים טעימים תוצרת רולדין, מוזיקה נעימה. שפע אמהות ותינוקות, גדולים יותר וגדולים פחות, היו גם קצת אבות.האירוע של מטרנה אפשר כניסה עם מנשא ו/או סלקל לאולם הקולנוע ושמירת חפצים מסודרת לעגלות, ממש לא צריך לדאוג לכולם.
 
ההרצאה של מטרנה באופן מפתיע לא ניסתה לשכנע אותנו לקנות מטרנה ועודדה הנקה, הדיאטנית הקלינית שהעבירה את ההרצאה התמקדה בשלב ההתפחותי בו משלבים מצקים והמליצה על המוצרים שלה, בינהם דייסות, ביסקוויטים והמחיות של גרבר שכעת הם של מטרנה. הדיאטנית גם ענתה לשאלות האמהות ונתנה טיפים על הרגלים נכונים לאכילה שחשוב להקפיד עליהם עם התינוק הקטן שטועם מוצקים לראשונה.
הסרט שמטרנה בחרה להקרין היה: "למה לצפות כשאתם מצפים" קומדיה קלילה המאגדת בתוכה את סיפורם של זוגות שבדרך להורות, על ההריונות השונים וכיצד כל הריון הוא אינדיבידואלי לכל הריונית, הבלבול של האבות וההכנה לקראת הורות, תגובות הסביבה להריון וכל התופעות שמדברים ולא מדברים עליהם בהריון. כיף לצפות בסרט גם אם הוא לא בבית הקולנוע בכפר סבא, להזדהות, לצחוק ולהבין שכולם באותה סירה, כולנו הורים לכאורה עייפים ומותשים אך מאושרים מכל חיוך שילדינו מעניקים לנו. מודה שבסצנה מסוימת הוזלתי כמה דמעות מרגשות, לא היה צורך במילים, הורות הוא אישיו מרגש.
 
במהלך הסרט היו באופן טבעי כמה תינוקות לא רגועים שלא נהנו לשבת עם אמא במנשא או בסלקל במושב ליד, בצדדי השורות ניתן היה לצפות בשפע אמהות רוקדות שמנענעות את הבייבי שלהן, כאילו מתנצלות שהן לא קופצות אלא מקפיצות, העיקר שהתינוקות נרגעו. מטרנה התחשבו בתינוקות הרכים, הנמיכו את עוצמת המזגן, גם את הווליום החלישו והשאירו את האורות מעט דלוקים כך שהאווירה היתה נעימה לכולן. בין לבין נשמעו פוקים רועשים יותר ורועשים פחות של תינוקות מאושרים שממלאים טיטולים ואילצו את האמא לצאת לרגע מן האולם ולחתל בעמדת ההחתלה המיוחדת שהוצבה ממש בסמוך לכניסה לאולם. 
 
לאחר שהסרט הסתיים, אמהות שהצטלמו עם הבייבי שלהן קיבלו במתנה את התמונה על מגנט ומטרנה חילקו מתנות שכללו דוגמיות של הדייסות של מטרנה, כפית אווירון ועוד כמה דברים קטנים, המתנה העיקרית היא די.וי.די של "מתכון בטוח" המציג מתכונים לקטנטנים ביחד עם חוברת המתכונים של התקליטור.שווה.
 
אני נהנתי וגם הבייבי הקטנה שלי בת ה6 שבועות נהנתה מהסרט וישנה לאורך כמעט לאורך כל האירוע.
 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על סינמה מטרנה בילוי לחופשת לידה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אודט ב 03/09/2014 12:44אשמח להירשם ולהשתתף בסינמה מטרנהתגובה לתגובהמאת אפרת ב 18/04/2014 13:39היי...אשמח להרשם לסינמה סיטי לאמהות בבקשה צרו קשר לנייד: 0556655922תגובה לתגובהמאת פרידה שימונוב ב 03/01/2014 23:56שלום, אני מעוניינת להירשם לסינה סיטי לאמהות. אשמח אם תוכלו לחזור אליי לטל׳: 0528549514 תודהתגובה לתגובה

ידוע כלמה לצפות כשאתם מצפים,בילוי לחופשת לידה,סינמה סיטי,מטרנה,בילוי בחינם