הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
medzzo

ארוחת בוקר בMedzzo


יום שישי בבוקר הוא זמן מעולה לארוחת בוקר זוגית. האלכימאית והחצי יצאו ליום כייף שהתחילו אותו במסעדת מדזו בארנה בהרצליה. היה טעים, מפנק ושווה במיוחד. האלכימאית ממליצה.

לפני כמה זמן קיבלתי ממקום עבודתי שובר זוגי לארוחת בוקר, השובר שהיה זרוק בתיק ללא שימוש נוצל אתמול רשמית בשעה טובה במסעדת MEDZZO  שפינקה אותנו היטב והשאירה הרבה טעם של עוד.

הגענו למקום ללא בחירה וידיעה מראש, באופן ספונטני השם נראה מבין המקומות המכבדים את השובר והחלטנו לנצלו. כבר בכניסתנו למקום המארחת קיבלה את פנינו בחיוך גם כשהתיישבנו, האווירה במקום הייתה נעימה עם בריזת ים קלה, מוזיקה קלה ברקע. לאחר מבט קליל בתפריט היה ברור לנו שבאנו בשביל ארוחת בוקר זוגית, כך שלא ממש התעמקנו במה שיש למקום להציע.

המלצרית שלנו ציינה שניתן לשלב בין ארוחת בוקר הישראלית לספרדית וכך עשינו, רוצים לטעום מהכול. אגב, מחירה של ארוחת בוקר זוגית במקום עומד על 98 ₪.

השתייה הקלה והחמה הוגשה ביחד בהתאם לבקשותינו, הלחם שהגיע עם ריבת תות (משגעת) וחמאה נראה לנו מעט מידי והרגיש שקיבלנו שני לחמים קטנים שהיו טעימים מאוד אך חשבנו שלא נשבע ואולי הלחם לא יספיק, המלצרים אגב ציינו שבמידה ונרצה יוגש עוד לחם, מה שנתן הרגשה שלא רוצים להתקמצן עלינו.  ככה אנחנו, התרגלנו לשבוע בסופו של דבר מלחם, אז במדזו חושבים אחרת והם צודקים. הלחם היה על השולחן רק כי הוא חלק מהארוחה אבל ממש לא ה-ארוחה.

לשולחן הוגשו לכל אחד בכלי הגשה נעים מגוון סוגי מטבלים וגבינות, השקשוקה (חלק מארוחת בוקר ספרדית) לא אכזבה, הוגשה על מחבת רותח מתובלת במעט אגוז מוסקט ופטרוזיליה שרק העשירו את טעמה. סלט הירקות הנלווה היה רגיל למדי ועשה את העבודה.

החצי ואני נהנו משיחה טובה, אוכל שהיה בדיוק לטעמנו וקפה שהיה עשיר וחזק בדיוק במידה שאנחנו אוהבים, טעים. כשכבר שבענו וחשבנו שעוד שניה אנחנו מתפוצצים וביקשנו את החשבון המלצרית שאלה לגבי הקינוחים שלנו, החצי ואני שמעט הופתענו, הסתבר לנו שבארוחת הבוקר כלולה גם עוגת הבית וכך הוגשו לשולחן שני צלחות עם עוגות שוקולד מטריפות שאמנם לא היה לנו כבר מקום, אבל ממש היינו חייבים לטעום.

לסיכום, במקום שוררת אווירה נעימה מאוד, טוב נו, חוף ים צמוד ובריזת ים בהחלט עושים את העבודה, השירות שקיבלנו היה אדיב מאוד, המנות היו אסתטיות וטעימות מאוד. שווה לחזור שוב.

 

Medzzo

מרינה,הרצליה

טלפון: 9510077–09                                                                                                                          



מה דעתך על ארוחת בוקר בMedzzo ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כMedzzo מסעדת מדזו, מסעדות בארנה, ארוחת בוקר זוגית