הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
meyabesh_kvisa

למה צריך מייבש כביסה?


הוא תופס עוד מקום בבית, הוא גזלן חשמל אך מספק את הסחורה בייבוש כביסה בימי הגשם הקרים אשר שווים כל שקל והרבה חסכון בזמן ועצבים.האלכימאית מספרת על מייבש הכביסה שלה.

העולם מתחלק לשניים. אנשים שיש להם מייבש כביסה בבית וכאלה שעוד אין להם. שנים על גבי שנים שהמכשיר החשמלי הענק הזה נראה לי חיה מוזרה שיש אותה רק בבתים של אמריקאים. בטיולים שלי בחו"ל עם בעלי אין ספק שלמייבש הכביסה במכבסות היה שימוש נהדר שנזקקנו לו ושילמנו עליו מחוסר ברירה, אך בחיי היום יום שלנו בביתנו בארץ שטופת השמש המייבש נראה כחייזר שאין לנו צורך בו.

אני מודה שההבנה על הצורך במכשיר הגאוני הזה הגיעה אליי באיחור ולמרבה ההפתעה באה בעיקר מבעלי החליט לשגע אותי להסתובב בין חנויות למוצרי חשמל והפציר בי לעשות סקרי שוק על מייבש הכביסה שנרכוש לנו השנה.לאחר שנהיינו זוג הורים טריים לנסיכה שובבה ומתוקה הצלחתי להתמודד עם כמות הכביסות ולייבש אותן בשמש השוטפת, כמות הבגדים שיש לקטנה הזו היא עצומה ותמיד יש משהו במלאי, אך הצרות החלו לצוץ בחורף האחרון לפני שנה, באותם ימי חורף בודדים ה קרים והגשומים בהם מצאתי את עצמי מייבשת את בגדי הנסיכה בפן לשיער, תולה מגבות בכל רחבי הבית, תולה ניילון ענק על הכביסה שתלויה בחוץ והכל הלך לשווא! הכביסה פשוט סירבה להתייבש, גשם לא גשם, הקור הנוראי לא אפשר לה להגיע לסיפוקה ולהתייבש.

הפתרון הזול והמיידי לבגדים הרטובים של הנסיכה היה פשוט לקנות לה עוד בגדים ועל הדרך גם משהו לעצמי ועוד איזו חולצה לבעל. השנה הוחלט שדי וחסל! מייבש לביתנו ייכנס עוד בתחילת העונה לפני שנרגיש ברע ונסבול מעוד כביסה רטובה, מסריחה ולא נעימה שמזמן איבדה את ריח המרכך הנעים.

בסקר שוק קטן שערכתי ברחבי הרשת מייבש כביסה, כמו כל מוצר חשמל התגלה כמוצר טיפוסי שיש ממנו אינספור סוגים, חזקים יותר ומאסיביים פחות, עם קונדנסר ובלעדיו, פונקציות אל קמט וגם ייבוש לפי כמות רצויה, בקיצור, חגיגה שלמה של אפשרויות ומחירים שיכולים להתאים לכל איש ואישה, לדוגמה: משפחה קטנה של בעל אישה וילדה.

את מייבש החלומות שלנו עם פתח חזית קונדנסור 7 ק"ג  של "אלקטרולוקס"  שעלה 1790 ש"ח בלבד רכשנו מ"וואלה שופס!" שידועים בשירות האדיב, בחלוקה הנוחה לתשלומים ובאספקה המהירה שלהם. באספקה אמנם ניכונו מעט ושעות האספקה היו לא נוחות אך מה לא עושים למען חורף חם נעים ויבש? התכופפנו ויצאנו מוקדם מהעבודה כדי לקבל בזרועות פתוחות את המייבש הנפלא והתבשרנו כי זו היא רק ההובלה ואת ההתקנה יש לתאם בנפרד (אך כבר כלולה בתשלום).

וכך ישב לו המייבש גלמוד בבתינו כשבוע ימים עד שהגיע המתקין, שהלביש כמו הרקולס בקלילות ובגמישות את המכונה החדשה על מכונת הכביסה שלנו שלא הבינה מי זה האח החדש שלה. הוראות ההפעלה היו פשוטות, יש לרוקן מים מאיזה מיכל אחרי כל השימוש ושפע אפשרויות שיכולות להתאים לכל צרת ייבוש כביסה חס וחלילה שלא נדע.

החורף עוד לא התחיל אך כמה ימים גשומים כבר תפסו אותנו עם מכנסיים רטובים והפעלנו את המייבש שלא אכזב ותוך שעה וחצי הנפיק כביסה יבשה, רכה ונעימה שבא לי להכנס למייבש הזה בעצמי ולהתכרבל בחום הנעים שסוחט שפע מים ומוציא את כל העצבים בשבילנו בשקט ובנועם, גוזל מעט מחשבון החשמל, רק דרגה B, ומעניק שקט נפשי ומענג.

הגשם בהחלט יכול להגיע ובביתנו כבר לא חוששים מהימים הקרים, יש בגדים נקיים בשפע ובעיקר יבשים.

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על למה צריך מייבש כביסה? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כיתרונות למייבש כביסה,מייבש כביסה חסכוני בחשמל,מייבש כביסה מומלץ, קניה בוואלה שופס