הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
money

כסף


דרך קלה ופשוטה להרוויח כסף
רוצים הרבה כסף ומיד?????????
איך להרוויח הרבה מאוד כסף ומהר! זה באמת שווה את החמש דקות קריאה שלכם.
קצת ארוך אבל שווה את ה-10 דקות הללו לעומת רווח מלא!...באמת דרך מהירה לעשות כסף ובכיף! פשוט תיקראו...זה מטורף כמה זה גאוני!!!
המסמך הבא כתוב בלשון נקבה את מכוון לשני המינים. מצאתי את מה שאתם הולכים לקרוא בדיוק כמוכם עכשיו,במהלך אחד משיטוטי ברשת,נתקלתי במאמר הזה במקרה.המאמר מספר על זה שאנחנו יכולים להרוויח כסף,הרבה כסף,בתוך שבועות קצרים,עם השקעה בסיסית של רק 30 ש"ח + 6 בולים. המחשבה הראשונה שלי הייתה שזו הונאה,אמרתי לעצמי,"כן בטח.."הייתי סקפטית,אבל כמו רובנו גם הייתי סקרנית והמשכתי לקרוא. היה כתוב שם שאם אשלח 5 ש"ח לכל אחד מ-6 השמות והכתובות שהיו רשומים במאמר למטה,אוכל לעשות אלפי שקלים בזמן מאוד קצר. בנוסף צריך להוסיף את השם ואת הכתובת שלך כמספר6- בתחתית רשימת השמות ולשלוח ל300 קבוצות דיון(ברשת-פורומים וכאלה).יש בערך יותר מ500,000 כאלה וזה פותח אפשרויות לשוק מאוד גדול(מה שאומר הרבה יותר כסף)..אין מלכודת ...זה עובד!!!! בדך כלל אני מתעלמת ממכתבים מסוג זה,אבל האהבה ותשומת הלב מאחורי מכתב זה,והתוצאות(העצומות),הראו לי שהוא שונה ולכן החלטתי להשתתף. אם מכתב זה ימשיך כמו שהוא אמור להמשיך,אם נניח את חשדותינו בצד,ולבטח,כל אחד מאיתנו ירוויח. כמה אבסורדי זה לחשוב שמרמים אותנו,כמה אנרגיה אנחנו מבזבזים על הספק?!במקום לקחת את האנרגיה ולהשקיעה אותה בהזדמנות שנקרית בדרכינו,מי יודע? השאלה ששאלתי את עצמי לפני שהסכמתי לקחת חלק בדבר הזה ששינה את חיי היא: האם זה נכון? כן! התשובה היא כן! זה נכון וזה עובד! האדם שהייה מעלי ברשימה מספר: "תוך 7 ימים התחלתי לקבל כסף בדואר. הייתי בשוק! הנחתי שזה יגמר בקרוב ולא חשבתי על זה יותר מידי.אבל הכסף המשיך להגיע! בשבוע הראשון עשיתי 125 ₪ בסוף השבוע השני עשיתי סכום של 5000 ש"ח,בסוף השבוע השלישי היו לי יותר מ-50,000. וזה עדיין גדל! עכשיו זה השבוע הרביעי,עשיתי סכום של יותר מ-(תיקלטו!!)-210 אלף ₪ וזה עדיין ממשיך להגיע! זה בהחלט היה שווה את ה-30 ש"ח +6 הבולים!!!"

לתשומת ליבכם! עקבו אחרי ההוראות הפשוטות(שיפורטו למטה) ותיראו איך הכסף מגיע!! זה קל,זה חוקי וההשקעה שלכם היא רק 30 ₪ ו-6 בולים!!!(בואו נגיד 5 ש"ח ליום בשבוע +בול-רק כדי להראות לכם עד כמה ההשקעה היא אפסית!) אם כל ההוראות הבאות יעשו בתשומת לב אתם תניבו דובדבן גדול.
התוכנית הזו נשארת מצליחה בגלל הכנות וההשתתפות של האנשים שקוראים אותה. אנא מכם,המשיכו את ההצלחה שלה ועזרו לכל אחד מאיתנו לעזור אחד לשני!
להלן 4 הצעדים להצלחה!:
צעד1- קחו 6 חתיכות נייר נפרדות(עדיף כהות כדי למנוע אפשרות של גניבה דרך הדואר),וכתבו את המשפט הבא על כל חתיכת נייר: "בבקשה תכניס אותי לרשימת הדיוור שלך",כתבו את שימכם והכתובת המדויקת. עכשיו קחו 6 מטבעות של-5 ש"ח ותכניסו 1 בתוך כל חתיכת נייר,כך שהכסף לא ייראה דרך המעטפה(את המטבעות מומלץ להדביק בסלוטייפ לנייר).שימו כל מטבע עטוף בפתק,בתוך מעטפה נפרדת וסגרו אותן. עכשיו צריכים להיות לכם 6 מעטפות סגורות,בכל אחת יש פתק עם המשפט הנ"ל,השם שלכם והכתובת,ומטבע של 5 ₪.. מה שאתם עושים הוא ליצור שירות.אתם מבקשים שירות לגיטימי שהוא להיכלל ברשימת הדיוור של האדם אליו אתם מפנים את הבקשה ואתם משלמים על זה. שלח את 6 המעטפות לכתובות הבאות:

1- שמעון שיטרית שכונת בית וגן ,רחוב אתא 7/4 קרית אתא
2- נעמה שניאור דואר עכו מצפה הילה מיקוד 24953
 3-שעיה משה באר שבע מיקוד 84427
4  נועה פארן, ויצמן 55ב' דירה 4 תל אביב מיקוד 62091
 5- רודינסקי מרינה כסלו 65, אשדוד מיקוד 77718
6 – מיצי, הנטקה 62, דירה 7, חיפה 3460849
אלו הם 6 השמות והכתובות אליהן את צריכה לשלוח את המעטפות-אחת לכל שם!

צעד2 - הוציאו את השם הראשון מהרשימה למעלה(את מ"ס 1),הזיזו את שאר השמות אחד למעלה(כך שמי שהיה 6 נהייה מ"ס 5,5 נהייה 4..וכ"ו)והוסיפו את שימכם כמספר-6 ברשימה.
צעד 3- חפשו קבוצות דיון שונות(צ'אט,פורומים,קהילות,לוחות ועוד..באינטרנט) יש לפחות 500,000 פורומים שונים כאלה זה ממש לא בעיה!
צעד4- שנו את מה שאתם צריכים, אבל נסו לשמור על המאמר קרוב ככל האפשר למקור.שילחו את המאמר שלכם לפחות ל-300 קבוצות ברשת.כל מה שאתם צריכים זה 300.אבל זכרו ככל שאתם שולחים יותר, תקבלו יותר מזומן!!! כמו כן שילחו לכל חבריכם את המכתב המתוקן לאימיילים שלהם כהצעה להצטרף למעגל השפע.

בבקשה זכרו! התוכנית הזו נשארת מצליחה בגלל הכנות והאינטגרציה של המשתתפים,ועל ידי זהירות ותשומת לב במילוי ההוראות. הסתכלו על זה כך: אם אתם אנשים של אינטגרציה התוכנית תמשיך,והכסף שכה הרבה אנשים קיבלו יעבור גם דרכיכם.אז שכל תכתב מקבל התייחסות,והוראותיו מבוצעות בזהירות-6 אנשים יקבלו תמורה,עבור השתתפותם כמפתחי רשימה,של 5 ש"ח כל אחד.השם שלכם יזוז למעלה ברשימה באופן גיאומטרי,כך שכאשר שימכם מגיעה למקום מ"ס 1,אתם כבר מקבלים אלפי שקלים!!!

הערות: -אולי תירצו לשכור דיבת דואר בגלל כמות הדואר שתקבלו. אם אתם מעדיפים להישאר אנונימיים,תוכלו להשתמש בשם בדוי, כל עוד הדוור מעביר לכם את המכתבים. -אם ישנו אדם ברשימה שאתם מכירים אל תמנעו מלשלוח לו את ה-5 ש"ח ,גם הם חלק מהדבר הגאוני הזה! אם אתם מוכנים לקחת אחריות ולפספס את האפשרות העסקית המופלא והפשוטה הזאת,בשביל "סיכון" של 30 ש"ח ו- 6 בולים?אני לא! ואני מקווה שתצטרפו אליי כדי שנוכל כולנו לעזור לכולנו! -יכול להיות שראיתם הודעה כזו בעבר כי העסק עובד! אתם יכולים לעשות כל כך הרבה כסף בשביל לטייל בכל העולם.רעיון כזה גאוני..חבל לכם על הזמן!!! אשכרה, אני רצינית
בהצלחה!!!!!
 
 


מה דעתך על כסף ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אדי ב 13/10/2013 13:48וואו נוסטליגיה, אני זוכר ב1996 את המייל הזה באנגלית ושהייתי בטוח שנפלתי על דרך מהירה להתעשר, אוי התמימות... ולשאר הקוראים, חבל על הזמן שלכם מדובר בתרמית פירמידה כפי שלהביור רשםתגובה לתגובהמאת להביור ב 13/10/2013 11:13 ( הפרופיל שלי ) לא, לא, לא! מדובר בתרמית פירמידה (ראי ערך בוויקיפדיה) שחוקיותה בישראל מפוקפקת. מעטים מאוד, אם בכלל, מרוויחים בעוד ששאר הפתיים הנופלים בפח שמים את כספם על קרן הצבי. חשבון פשוט מראה שגם אם כל אחד מהמשתתפים יצליח לשתף עוד ששה אחרים במשחק, יגיע סך כל מספרם לכלל אוכלוסיית ישראל תוך מחזורים מועטים.תגובה לתגובה