הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
myseccsess-story

סיפור ההצלחה שלי - 1


לכל בן אדם יש חלום, חלום לעשות כסף גדול, חלום להצליח בחיים, חלום להקים משפחה, חלום לטוס לחו"ל, בין אם הוא קטן וגדול לכולנו יש חלומות. גם לי היה חלום, כך הגשמתי אותו ..
סיפור ההצלחה שלי - חלק א'

יש בעולם שני סוגים של בני אדם, תדמיינו סיטואציה.
שני אנשים הולכים זה מול זה במדרכה צרה, כאשר הם מתקרבים האחד עוצר והשני עובר, זהו הסוג הראשון.
לעומת זאת במקום אחר שני אנשים הולכים זה מול זה במדרכה צרה, וכאשר הם מתקרבים הם שניהם פוצחים בריקוד טיפשי במטרה לעבור. זהו האדם השני.
מה אנו למדים ? יש את הסוג הראשון שלא לוקח סיכונים, ומעדיף לעצור, לא כי הוא חושש מריקוד טיפשי, אלא כי חושש שלא יצליח להתקדם.
ויש את הסוג השני, האחד שלא אכפת לו מריקוד טיפשי, לוקח את הסיכוניים ואם המטרה שלו היא לעבור הוא מנסה גם אם יש לו מכשולים בדרך.
למה זה מתקשר בחיים ובהצלחה בכלל ?
האדם הראשון חושש לבצע סיכונים ולהתקדם בחיים להפקיד מזמנו כי חושב שאם לא ילך לו אז יפסיד הכל ומוותר מראש.
האדם השני לוקח סיכונים בחיים, ורואה רק את המטרה שלו אם יש מכשולים בדרך או משמיד אותם או מדלג עליהם, לפעמים נעצר על מכשול אך בעזרת מחשבה יצירתית ודבקות במטרה ימצא דרך לעבור אותה.
זהו ההבדל הקטן בין אדם שיצליח לאדם שלא מספיק מאמין בעצמו.
 
קראתי לפני כשנתיים את הספר ׳הסוד׳, בספר סיפרו שהסוד להצלחה הוא למגנט אלייך דברים בעזרת כוח המשיכה, כי לטענת רבים הוא הכוח שמניע את העולם. אחרים טוענים שכוח המחשבה הוא הכוח החזק ביותר.
ניסיתי לממש את הרעיון, משכתי אליי את כל ההצלחה שבעולם בעזרת דימיוני וכוח המשיכה המופלא הלכתי רחוק ואפילו עשיתי קעקוע עם המילה ׳הצלחה׳ על גופי, ולאחר שהרגשתי שאני כבר מצליח ואין לי אפשרות להפסיד החלטתי שזהו, בוא נהיה מעשיים, השקעתי את כל חסכונותי 30,000$ באופציות בינאריות, בדומה לבורסה עם תשואה של 600 אחוז מה שאומר שהייתי צריך להרוויח בערך 240,000$ כמעט מיליון שקלים. כמו שאתם מנחשים, הפסדתי הכל, אני טוען שאת הכוחות צריך להשאיר לגיבורי העל מהקונספירציות האהובות שלנו, ולא לחכות לניסים.
 
שבוע עבר והספר שתכננתי לכתוב הפך ליומן, רוב השבוע הסתגרתי בבית מול יותר מ-20 מנועי חיפוש במטרה למצוא באינטרנט את הדרך להרוויח כסף, סכום מדוייק ? לא היה לי אבל 240,000$ בהחלט יהפכו אותי לבן אדם מצליח, לאחר מחסור בתשובות באינטרנט הגעתי למסקנה שבא לי לטוס, לברוח וכמה שזה ישמע קיטשי, אי בודד היה בא בטוב עכשיו. אבל שוב במטרה להשיג את האושר חזרה הבעיה - כסף, גם בשביל לברוח צריך כסף. גם אם מוותרים על הסכומים הגדולים, עדיין צריך להשיג את הסכומים הקטנים, אבל אם כבר עובדים נעבוד בשביל המטרה המרכזית, לא בשביל משכורת של פועל, לעבוד בשביל סכומי כסף שלא היו מביישים מנכ״ל באחד מתאגידי העולם הגדול, ואף פעם לא לוותר על החלום. ׳תדע מה אתה רוצה - איך אתה הולך להשיג אותו - ותשיג אותו.׳
זה היה המשפט שרץ לי בראש כל פעם לפני שהייתי מוותר, דמיונות, הזיות, חלומות שלי חיי את החיים שאני רוצה. הכל דוחף למעלה ושנתקעים בבעיה זה שובר, אבל הכוח הפנימי שלי דוחף אותי בחזרה החוצה לעבר המטרה, העיניים ממוקדות, המוח מחושב והבנק ממתין. 

חלק ב' יפורסם בקרוב ..

 

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על סיפור ההצלחה שלי - 1 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת rabeaa0111 ב 30/03/2015 14:54 ( הפרופיל שלי ) התיאור שלך משקף את המאבק של רוב האנשים כמו כן מכיל את הכלי לנהל את המאבק הזהתגובה לתגובה

ידוע ככסף, עבודה מהבית, בורסה, כסף קל, הכנסה נוספת, השקעות, כסף באינטרנט, השראה, סיפור, משפטים יפים, משפטי השראה, החיים, משמעות החיים, הדרך להצלחה, הצלחה, סיפורי הצלחה, ההצלחה שלי, סיפור ההצלחה שלי, לעבוד מהבית, עבודה מהבית