הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
netbus

NetBus – אפליקציה ישראלית חדשה ושימושית לנוסעים בתחבורה הציבורית


בחודש האחרון התחילה סוג של מהפכה בשימוש בתחבורה הציבורית בארץ – נכון, האוטובוסים עוד לא מדייקים לגמרי, אבל אפליקציה ישראלית חדשה הופכת את הנסיעה באוטובוס להרבה יותר מהנה, מדוייקת ונוחה.

תכירו את NetBus – האפליקציה שעושה את החיים שלכם, הנוסעים – יפים יותר.

הכל התחיל מארבעה חיילים משוחררים אשר מאסו במהלך שירותם מההמתנה לתחבורה ציבורית – הם הרימו את הכפפה ועשו משהו מהפכני –NetBus, אפליקציה המספקת זמני הגעה מדויקים לקווי האוטובוס.

כותב לנו דוד וטין, יזם ומנהל השיווק ב-NetBus

״ אתם לא מבינים איזה מגניב זה… כל פעם שאחד מאיתנו היזמים מגיע לתחנה ושואל נוסע לאיזה קו הוא מחכה?, תוך כמה רגעים אנחנו ״מנבאים״ את הזמן המדוייק של האוטובוס שבדרכו לתחנה.. בעוד 30 שניות.. 20… 3.. 2.. 1 והאוטובוס מגיע לתחנה!״ .

כיום מותקן בכל אוטובוס בישראל משדר GPS המשדר את מיקומו לשרתי משרד התחבורה. אפליקציית NetBus משתמשת במידע הזה ויודעת להגיד לכם בדיוק היכן האוטובוס, ובדיוק מתי הוא יגיע לתחנה! פשוט ומדהים, נכון?  כל מה שנדרש לעשות זה לבחור את קו האוטובוס ולאחר מכן את התחנה הרצויה כאשר NetBus תציג את כל תחנות הקו על פי הקרבה למיקומכם. מיד לאחר מכן האפליקציה תציג תזמון מדויק להגעת האוטובוס לתחנה ואת מיקומו על גבי מפה.

מה עוד NetBus יודעת לעשות? האפליקציה מלאה בתכונות מצויינות ושימושיות – משמירת מועדפים, דרך חיפוש על פי קו בלבד, ועד לתזכורות שעל פי דעתי – משנות מקצה לקצה את סדר היום שלנו.

NetBus תומכת ב-12 מתוך 16 חברות אוטובוסים המפעילות קווים בישראל, כך שכולנו יכולים להנות מהשירות הזה שפשוט הפך לעשות אלפי ישראלים את החיים לקלים יותר. אז אם נמאס לכם לאחר לבסיס, לעבודה, ללימודים או סתם לעמוד בתחנה – NetBus תעזור לכם, תורידו עכשיו – זה בחינם!

אנחנו כמו רבים נוטים לא להאמין, אז יצאנו לשטח לבדוק את האפליקציה.

בחרנו את קו 835 של אגד בצומת אולגה כאשר הזמן המוצג היה 23 דקות ו-13 שניות.. חיכינו וחיכינו ולבסוף כאשר השעון של האפליקציה הראה לנו שבעוד 30 שניות האוטובוס אמור להגיע, הרמנו את הראש ונדהמנו לראות כי אכן האוטובוס מגיע!

את האפליקציה אפשר למצוא בחנויות האפליקציות google play וה-appstore, בנוסף ניתן לחפש קוים באתר החברה (לינק) ובאתר אינטרנט מותאם לכל הפלאפונים החכמים.

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על NetBus – אפליקציה ישראלית חדשה ושימושית לנוסעים בתחבורה הציבורית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה