הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
noporn

NOFAP האמנם?


המאמר עוסק בתרבות הפורנו ובתנועת ה 'nofap'
כולנו מכירים את זה אתה חוזר לבית עייף מהעבודה\לימודים בא לך להתעודד לרגע ואולי להרגיש יותר טוב ואז אתה מוצא את עצמך באתר פורנוגרפי כל שהוא.
 בשנים האחרונות החלה מגמה חדשה שהיא טוענת שפורנו מזיק לנו ודי מדכה את היצרים הטבעיים שלנו כבני אדם.  (את הצד הביולוגי של העניין יש אנשים שמסבירים זאת יותר טוב ממני).  

בימי יוון העתיקה היו משתמשים בעירום מלא בהצגות לעיני תושבי העיר ואף אחד לא ראה זאת כמשהו רע או אסור זה היה דבר שבשגרה ואפילו ההצגות הללו החלו כחלק מטקס דתי לכבוד האל דיוניסוס  אל היין.  לעומת בתרבות היום הצגות כאלה הם בזויות לחלוטין. לשמחתי אנחנו לא ביוון העתיקה למרות ההשפעות הרבות שלהתרבות ההלניסטית עלינו  כבני אדם (תחרויות פיתוח גוף, 'מודל היופי' ועוד) בחלק מהמקרים השפעות אלו גורמות לתדמיד שלילית 'אם איני יפה אז אני מכוער' אם 'אם אני שמנה אז אני לא שווה'. ה'מזל' של אנשים אלו שיש מה שיגרום להם להרגיש טוב ברגע וזה סרטי פורנו  באתרים יש מגוון שחקנים ושחקניות המחכים רק להם. 

בזמן האחרון המון אנשים החלו להשתתף באתר NOFAP (בלי פורנו ואלכוהול) חלק טוענים שיש להתמיד 90 יום על מנת ממש לראות תוצאות אך אתגר זה הוא רציני ביותר ולא עוד גחמה של אדם 1. באופן אישי אני ממליץ לנסות כי אם לא תצליחו תמיד תוכלו לחזור לצפות בפורנו. אתם תרגישו בהבל כבר אחרי שבועיים. אתם תרגישו יותר ממוקדים יותר רגועים ויותר שמחים באופן כללי. אתגר זה הוא רק חלק בפאזל גדול של שיפור עצמי.
 אל לכם לתת בי אדם זר לחלוטין אמון תחפשו באינטרנט, תחקרו ותנסו 
תיהיו הכי טובים שאתם יכולים 


מה דעתך על NOFAP האמנם? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כפורנו,בלי פורנו