הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
pirateinternet

פיראטיות ברשת


המאמר הבא שלי עוסק בבעיית פיראטיות הרשת ובפתרונה
פיראטיות ברשת

 
לפני זמן לא רב, כשהמציאו את הדיסק (זוכרים אותו?), צרכנו תוכן בעיקר באמצעותו 
ולא הייתה פיראטיות רבה בכלל.

למה לא הייתה בזמנו פיראטיות אתם שואלים? מכיוון שלא היה לפיראטיות פוטנציאל גדול, והיה מסובך מאוד לייצר העתקים למקור.
בימנו אנו, עם שלל האביזרים, הגאגדטים והטכנולוגיה שמקטינה הכול כמה שיותר וכמובן אתרי שיתוף הקבצים הפיראטיים הרבים שיש ברשת, קיים פוטנציאל ענק להפצה, העתקה ויצירה של תוכן פרוץ ולא חוקי, ואכן גם קל מאוד להשיג אותו במרחבי האינטרנט ולצרוך אותו בכמויות גדולות.

הסיבה העיקרית לפוטנציאל הגבוה שקיבלה פיראטיות הרשת היא גדילת, התפתחות והנגשת האינטרנט לכלל הציבור. אם בעבר הלא רחוק היתה דרושה מיומנות של טכנאי מחשבים כדי לגלוש באינטרנט, היום כל ילד בן 10 יודע לעשות הכול שם, כולל צריכה רבה ומוגזמת של תכנים פורנוגרפיים שהפכו נגישים מאוד בשנים האחרונות וכמובן תוכן רב פרוץ ולא חוקי.

עכשיו אתם בטח שואלים, מה ניתן לעשות כדי לעצור את פיראטיות הרשת?
לפי דעתי, לא ניתן לעשות כמעט כלום.
מסיבה הפשוטה, האינטרנט מאפשר לגולשים בו להיות אנונימיים כמעט לחלוטין, ואי אפשר לעצור אדם אנונימי למשל על זה שהוא העתיק סרט ממקור מסוים והפיץ אותו או אם היה בהופעה של זמר, הקליט והעלה ליוטיוב.

אני אשמח לשוחח עם קהל הקוראים על הנושא הזה ועל עוד רבים.
אימייל: moshe7747@gmail.com





 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על פיראטיות ברשת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת רותם ב 04/08/2015 11:46המאמר לא מציג את מקורה של הפריאטיות, את הטבאותה בפנים שונים בחברה(מוזיקה, משחקים ועוד), את השפעתה על החברה, את המאמצעים שנעשו להפסיקה, האם הם היו אפקטייבים(בכך להבעי דעה אישית).בנוסף יכולתה להתייחס לפיראטיות בארת, איך היא יותר מקובלת פה מאשר שאר המדינות בעולם וכו'. בקיצור המאמר לוקה בחסר. ממליץ לך אם אתה כבר מפרסם מאמר על נושא כזה לעשות אותו יותר נרחב, ועם יותר תוכן.תגובה לתגובה

ידוע כpirate downloads