הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
politi

ממשלה לתפארת .


ומה אם נשנה טיפה את הכללים ?

כמה חוקים שהעביר כשיהיה פוליטיקאי  , 

שם מלא לראש הממשלה. 
ראש הממשלה מייצג אותנו , אין לי בעיה בסדרות פארודיה כגון "ארץ נהדרת". אני מתכוון לעיתונים לידיעות אחרנות ולארץ , ולחדשות באינטרנט ובטלוויזיה . אני מתכוון שבמקומות הרציניים יתייחסו אליו בכבוד הראוי לו. זה לא משנה אם הדעה שלכם דומה או נגד . הוא ראש הממשלה שלכם ואנשים צריכים לתת לו כבוד . אפשר להיות נגד גם בלי קללות והשפלות , שבחדשות יקראו לראש הממשלה בשמו המלא "בנימין נתניהו " ולא ביבי בובו נתי או שום קיצור כזה , הכתבים לא אמא של ראש הממשלה ולכן הם לא רשאים לקרוא לו בצורה זולה כזאת . 

עונש חמור יותר להונאות.
אנשים גונבים , בוזזים , חושבים על הונאות ואנשים נופלים בהם. הגנבים שחושבים על ההונאות , חושבים על ההונאות האלו בגלל שהם יודעים שיהיה להם יותר טוב אחריי ההונאה מאשר לפני.  אני מתכוון לשנות את זה, אגביר את החוקרים , והעונש על הונאה יהיה מוגזם ברמה שאנשים יעדיפו להיות הגונים כי הם ידעו שלהנאות אנשים לא ישתלם עליהם. לא רק זמן ממושך בכלא , כל רכושם ימושכן ורוכשם שהועבר לאחרים מאז תחילה ההונאה ימושכן לבנק . ורוב המוחלט של הכסף יחזור לידיהם של האנשים שגנב מהם אותו .

דמויות חשובות בכסף. 
הובא לידעתי שרוצים להטביע בכסף הישראלי דמויות של מפורסמים של זמרים ושחקנים גדולים בישראל. כאב לי הלב ברגע ששמעתי את זה . אם נשכח את מי שבנה את הארץ, את מי שהוביל אותנו. לא נשאר פה עוד הרבה זמן. אם ישנו את זה אחזיר את הדמויות של האנשים שאנחנו באמת צריכים להעריץ כי הרי זמרים ושחקנים מתחלפים אבל ראש הממשלה הראשון של ממשלת ישראל תמיד ישאר ראש הממשלה הראשון של ממשלת ישראל. 

תואר לכל חבר כנסת.
בכנסת הם עומדים בפני החלטות חשובות ביותר ואסור בתכלית האיסור שאנשים שלא מבינים במה הם מחליטים יחליטו בגלל תחושת בטן . אולי יש להם ראש גאוני ביחסי ציבור אבל זה לא אומר שהם יכולים להיות שר האוצר ולשלוט בכספנו בחוסר ידיעה. כל חבר כנסת יקבל תיק למעט אנשים גדולים ביותר שיוכיחו את עצמם כרמטכ"לים לשעבר או בדרך אחרת שהם ראויים לשבת בכנסת הישראלית. לשר האוצר יהיה מחוייב בתואר בכלכלה אם צריך נארגן מרצים פרטיים שילמדו אותו בבית. שר הביטחון חייב להיות רמטכ"ל לפני. לראש הממשלה חייב להיות תואר במדעי המדינה . שר החינוך יהיה מחוייב בתואר בחינוך. התואר הראשון מחייב בכניסת התפקיד . ככל שהוא ילמד יותר לתואר שני ושלישי כך גם משכורתו תעלה וסיכויי קבלתו למפלגה יהיו יותר גדולים. 

זה מעט מהחוקים שאצור . אני מקווה שיהיה פוליטיקאי מצויין יום אחד. כי יש הרבה בעיות בארץ ובעולם ואתקן כמה שיוכל עד שלא יוכל יותר. 


מה דעתך על ממשלה לתפארת . ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע ככנסת,חוקים,חוק,ראש,הונאה,כסף,דמויות,תואר, חבר כנסת,