הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
qazwsx

ציורים בשביל להצליח עם בנות


סיפור קצר ופיקטיבי
לא חשבתי שאני אצייר, מעולם לא הייתי מאותם ילדים יצירתיים שהיו יכולים לשבת במשך כל היום ולצייר, לא חשבתי שיום יבוא ואני אתפרנס מציורים, הייתי ילד היפראקטיבי, לא יכולתי לשבת לרגע, כל היום הייתי רץ, משחק, שהמורה הייתה מבקשת ממני לשבת לנוח, לעצור לרגע, הייתי מסרב, צוחק ומתחיל לרוץ.
 
ככה הייתי כל החיים, מעולם לא נהניתי בשיעורי אומנות. תמיד הייתי מבריז מהם, אמרתי שאני אצייר? לפסל? שיעזבו אותי אני רוצה לרוץ, לראות את מה שקורה בחוץ, ככה הייתי במשך שנים, עד שפגשתי אותה. היא הייתה יפיפייה, מדהימה אמתית.
 
למדנו ביחד, היא הייתה מאותן ילדות חמודות, רגועות. לא הייתה לחוצה על שום דבר, ההפך הגמור ממני, היא יכלה לשבת במשך שעות לצייר, ללמוד כל מה שדרש ממנה לשבת. אבל התאהבתי בה, רציתי להיות הבן זוג שלה. התחלתי לחזר אחריה.
 
היא סירבה, היא אמרה לי שאם אני באמת רוצה שנהיה ביחד אני צריך להכין לה כמה ציורים שיראו לה כמה אני אוהב אותה, שתראה שבשבילה אני יכול לשבת, להתחבר לצד הרגיש שלי ולצייר. כמובן שזה היה אתגר רציני, לא האמנתי שאני יצליח.
 
התחלתי לצייר ציורים, הייתי מצייר כל יום, כל פעם הייתי מתיישב ליד השולחן ומנסה לצייר קצת, בהתחלה לא הייתי מצליח לצייר יותר מחצי שעה, עם הזמן הייתי יכול לצייר לאורך זמן, הייתי מסיים ציורים שלמים בכמה שעות שבהן הייתי יושב ורק מצייר.
 
הגשתי לה את הציורים שלי, היא אהבה אותם, היא אמרה שעכשיו היא מוכנה שנהיה בני זוג, שמחתי כל כך, במיוחד לאחר שגיליתי אהבה חדשה בזכותה, לצייר. מתי שלא היינו ביחד, שהייתי חוזר הביתה הייתי מתיישב ליד השולחן ומתחיל לצייר.
 
הציורים שלי היו מדהימים לדעתי, כל פעם שהייתי מצייר הייתי משתפר, הצללות יותר טובות, פרספקטיבה, כל מה שצריך היה מתאים. למדתי לצייר על פי סגנונות שונים, הייתי מצייר על חומרים שונים, הייתי משתמש בחומרי גלם שאנשים לא ציפו להם.
 
אפילו פעם ציירתי על אבנים ומכל האבנים שציירתי אליהן הכנתי ציור גדול יותר, זה היה הפרויקט השאפתני ביותר שהכנתי. הוא יצא מדהים, זה היה ציור של אהובתי, ציירתי על כל אבן אחד מהרגעים שאני זוכר מהזוגיות שלנו וביחד בשילוב כל האבנים יצרתי תמונה שלה.
 
ומתחת לציור הגדול שהכנתי לה כתבתי באותיות גדולות. האם תינשאי לי? למזלי, היא הסכימה. מאז אנחנו נשואים ומאושרים, אני מוכר את הציורים שלי והיא מטפלת בילדים עם בעיות של קשב וריכוז בשימוש בציור ואומנות.
 


מה דעתך על ציורים בשביל להצליח עם בנות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כלצייר, ציורים, לה, ילדה, בחורה, אישה, בנות, פיקאפ, ביחד, שנה, זוגיות