הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
qw

כיצד הורדתי במשקל


סיפור קצר ופיקטיבי על תהליך ההרזיה
ההחלטה שלי להתחיל דיאטה הפתיע את כולם, מעולם לא הייתי אדם שמן או גדול במיוחד. בסה"כ שמרתי על משקל תקין במשך רוב החיים שלי, בתיכון הייתי מתאמן באופן קבוע, הייתי רץ שלוש פעמים בשבוע מרחק של 8 קילומטרים ועובד על תרגילי כוח שונים.
 
הבעיה אחלה שהתגייסתי לצבא, נפצעתי בברכיים והתחלתי להשמין, לא העליתי 40-50 קילוגרמים אבל העליתי בסביבות ה10 קילוגרמים במהלך השרות הצבאי שלי, כאשר השתחררתי החלטתי שאני רוצה להתחיל דיאטה, רציתי להתחיל תהליך של הרזיה בשביל לחזור למשקל הקודם שלי.
 
החברים ומהשפחה לא הבינו מדוע אני רוצה להתחיל ולפתוח בתהליך של הרזיה, אבל אני התעקשתי, אמרתי שזה לא הגיוני שהעליתי עשרה קילוגרמים במהלך שלוש שנים ואני לא יוכל להוריד אותם חזרה, רציתי לחזור לגוף ולכושר שהיה לי לפני הצבא.
 
אז התחלתי בתהליך של הרזיה, אני לא אשקר ואגיד שזה היה קל, ואפילו ההפך הוא הנכון, התהליך היה ארוך ומתיש, הוא דרש ממני הרבה יותר ממה שחשבתי שהוא ידרוש ממני, תחילה היה אלי לשנות את התזונה שלי ולחזור לאכול הרבה יותר בריא.
 
אחרי שהתחלתי לאכול יותר בריא וקצצתי במזונות הייתי צריך להתחיל גם לאכול כמויות קטנות יותר ויותר ארוחות כל יום, אני חושב שזה היה החלק הכי קשה בהרזיה, לשנות את מספר הארוחות שלי משלוש ארוחות גדולות ומלאות ביום לשש ארוחות קטנות ביום.
 
אבל ישר אחרי ששניתי את מספר הארוחות ראיתי איך אני מתחיל להרזות. תהליך ההרזיה עובד. לאחר מכן התחלתי וחזרתי לעסוק בפעילות גופנית, כמובן שכתוצאה מהפציעה בברכיים חזרתי לאימונים עם מאמן צמוד ותוך עבודה איטית ומבוקרת.
 
לא האצתי בי ולא ניסיתי לעשות משהו שלא יכולתי. כל יום דרשתי מעצמי יותר בשביל שתהליך ההרזיה יעבוד כמו שצריך אבל מעולם לא הכאבתי לגוף שלי לחינם, פציעה אחת הספיקה לי לכל החיים. למזלי היה לי גם מאמן מעולה, עידן, שדאג למצוא לי תרגילים שהייתי יכול לבצע בלי לפגוע בעצמי.
 
תהליך ההרזיה שלי הגיע לקיצו אחרי שהורדתי 8 קילוגרמים מהמשקל והחלו לראות את השרירי בטן עוד פעם. כמובן שזה לא באמת נכון להגיד שתהליך ההרזיה הפסיק שם, לאחר מכן המשכתי להתאמן באופן מבוקר, אבל מעולם לא הצלחתי להוריד את שני הקילו הנוספים מכוון שהעליתי אותם במסת שריר.
 
לסיכום, כל מי שמתחיל דיאטה ומחליט שברצונו להתחיל תהליך של הרזיה אני ממליץ בחום שיפנה למומחים השונים שיעזרו לו ויבנו לו תכנית הרזיה שמתאימה לו ולמגבלות הפיזיות שלו.
 


מה דעתך על כיצד הורדתי במשקל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת yarin1levi1 ב 12/08/2015 21:18 ( הפרופיל שלי ) אואננה ליבוביץ, שנאבקה בעודף המשקל שלה במשך שנים רבות, הגתה שיטה מנצחת להפחתה במשקל. היום היא בעלת חברת ויטמינים, המשווקת בין היתר גם את "שיטת אואנה לירידה במשקל". דיאטה זו מבוססת על תפריט אחריו יש לעקוב בקפדנות, ולשלב אותו עם צריכת מינרלים וויטמינים המונעים תופעות לוואי, כמו גם תוסף תזונה טבעי המסייע לפירוק שומנים מהגוף. בנוסף מקבלים המשתתפים שני ספרים המסבירים כיצד ניתן להפחית במשקל בצורה בריאה, ובמיוחד כיצד לשמור על המשקל הבריא החדש לאחר סיום התכנית. זוהי שיטת תזונה טבעית ומהירה להשגת מראה בריא ורזה לטווח הארוך. תהליך ההרזיה המוקפד מסלק עודפי שומן מהגוף ובמהלך הדיאטה ניתן ללמוד ולבסס עקרונות תזונה חדשים ובריאים. זה הסיפור של אואנה אישתי.תגובה לתגובהמאת menachem ב 29/12/2014 01:47 ( הפרופיל שלי ) אהבתי.תגובה לתגובה

ידוע כירידה במשקל, דיאטה, דיאטות, הרזיה, שלי, להתחיל, קילוגרמים, ההרזיה,