הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
realmadridfalldown

הנפילה של ריאל מדריד


המאמר מדבר על הכישלונות האחרונים של ריאל מדריד ובשאלה מדוע היא לא השיגה שום תואר משמעותי העונה
ריאל מדריד, אחת ממועדוני הכדורגל העשירים והטובים בעולם, הציפיות ממנה גבוהות מאוד משום ההשקעה הכספית בקבוצה וכמובן משום השחקנים המעולים שנמצאים בה.
כעת אני אעבור לניתוח שלי אודות הכישלונות האחרונים של ריאל והיכולת החלשה בסוף העונה.
כשהתחילה העונה, ריאל למעשה רשמה שני הפסדים, כנראה בגלל התרגשות ולא מסיבה מקצועית
הלאה, אחרי שני ההפסדים האלה ריאל רשמה 22 ניצחונות רצופים בכל המסגרות וכמעט גם שברה את שיא העולם בנצחונות רצופים, מה שלא קרה בסוף.
וכאן באה השאלה, איך אחרי 2 הפסדים קבוצה מנצחת 22 פעמים ברצף?
אני לא פסיכולוג, אבל אני משער שאחרי ההפסדים השחקנים רצו להוכיח שהם שיש להם כבוד, אם לא להוכיח את זה לעשרות אלפי האוהדים שלהם, אז להוכיח לעצמם לפחות. וכאן אנו מבינים ששחקני כדורגל מושפעים מהצד הנפשי באותה רמה שבה הם  מושפעים מהצד הגופני במשחק כדורגל ואולי אפילו יותר, וזו הסיבה שהם ניצחו 22 משחקים ברצף.
ועכשיו מגיע הזבנג הגדול, 2 משחקים לפני שבירת שיא עולם, ריאל מפסידה, אמנם במשחק ידידות אבל זה מוריד אותה לרצפה.
לאחר מכן בליגה, המצב רק מחמיר, ברצלונה עוקפת אותה בטבלה וריאל חוטפת מכה נוספת בכך שכמה שחקני מפתח שלה נפצעים בסוף העונה, ביניהם לוקה מודריץ וגארת בייל. גביע הליגה הולך לברצלונה, ברור מאליו.
לאחר מכן מגיעים שלבי ההכרעה בליגת האלופות, ריאל עוברת בקושי את רבע הגמר מול אתלטיקו מדריד, ואז מגיעה לחצי הגמר. מבחינת פערי הכסף והשחקנים יובנטוס בפיגור רציני אחרי הקבוצות שנלחמות איתה על התואר, אין לה שחקנים ברמה של ריאל מדריד ולא כסף גדול כמו אצלה. אבל מה שהיה ליובנטוס ולא היה לריאל זה דבר אחר, התנהלות קבוצתית טובה. ריאל מדריד עדיין בהלם מזה שלא זכו באף תואר משמעותי, ואחרי החלמה של כמה פצועים חשובים ימים לפני המשחק, על פניו זה מצוין, אך במבחן המציאות זה לא שווה דבר.
ההחזרה של הפצועים לשחק מיד לא תרמה כלום לריאל, הקבוצה התנהלה באיטיות וההגנה לא פעלה נכון, השחקנים לא התחברו אחד עם השני. מהצד השני, ביובנטוס, הקבוצה במצב מאוד מגובש וטוב, אין לה פצועים ואין לה דאגות.
וכך, ריאל הפסידה ליובנטוס בחצי גמר ליגת האלופות.

 


מה דעתך על הנפילה של ריאל מדריד ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע ככדורגל, עונה, ליגה