הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
recover-lost-contacts

כיצד לשחזר אנשי קשר אבודים באייפון


טעויות קורות, אבל בעולם הדיגיטלי, הם יכולים להפיץ במהירות. כולם מחקו בטעות את מספר הטלפון של חבר או חבר לעבודה בעת ניסיון להוסיף כתובת דוא"ל או מספר חדש. וכאשר הטלפונים מתקדמים יותר, זה נהיה יותר קל לבצע מחיקות אסוניות אלו. למרבה המזל עבור משתמשי האייפון, לעומת זאת, מחיקה או איבוד של איש קשר לא אומר שזה נעלם לנצח.
אם עדיין לא סנכרנתם את המחשב והאייפון שלכם, השתמשו ב-iTunes. אם כבר סנכרנתם את ההתקנים שלכם, תשתמשו בגיבוי או הארכיון העדכני ביותר שלכם.


הוראות מ-iTunes

1 
פתחו את iTunes על המחשב שלכם.

חברו את האייפון שלכם  למחשב בדיוק כפי שהייתם עושים כדי לסנכרן אותו באופן רגיל.

3 אתר את האייפון שלכם בעמודת "ההתקנים" בצד ימין של חלון היישומים ב iTunes.

4 לחץ לחיצה ימנית (במאק הקישו Ctrl ) על סמל האייפון שלכם בעמודת "ההתקנים" ובחר "שחזור מגיבוי." בחר באחת מגרסות הגיבוי מהתפריט הנפתח ולחץ על כפתור "השחזור". זה ישחזר את כל אנשי הקשר שאבדו מאז הסינכרון האחרון שלכם ב- iTunes. 

5 הוציאו את האייפון שלכם  ובדקו את רשימת אנשי הקשר במכשיר. כל אנשי הקשר שאבדו צריכים לחזור לרשימה שלך.



מגיבוי או ארכיון

שחזור מארכיון של ספר הכתובות שלך. פתח את אפליקציית פנקס הכתובות. מתפריט הקובץ, בחר "יבוא (import)", ולאחר מכן "ארכיון פנקס הכתובות." פקודה זו מייבאת את הארכיון הקודם ביותר שלך של אנשי הקשר.  
 
שחזר את אנשי הקשר מגיבוי על ידי ניווט לתמיכת היישום / תיקייית פנקס הכתובות של הגיבוי הכי עדכני.

8 פתח את התיקייה כדי לוודא שהיא מכילה את הרשימה של אנשי הקשר שלכם. אם כן, העתק את תיקיית פנקס הכתובות מכונן הגיבוי והדביק אותו באותו המיקום על המחשב שלכם. זה מחליף את התיקייה ומשחזר את הנתונים.

9 תעברו לגיבוי ישן יותר עד שתמצאו את התיקייה המכילה את הנתונים שאבדו לכם אם מצאתם שהחזור העדכני ביותר שלכם גם חסר הרשימה של אנשי הקשר שלכם/ או חלקם. 



טיפים ואזהרות

– 
בצע גיבוי נפרד של אנשי הקשר שלך חוץ מזה שמתרחש באופן אוטומטי בכל פעם שאתה מסנכרן ב-iTunes. iTunes מחליף את הגיבוי לפני בכל פעם לפני הסנכרון האוטומטי , ומשאיר על המחשב שלכם רק את מה שהיה בטלפון שלכם בעת הסינכרון.

 תיצרו ארכיון פנקס הכתובות על ידי בחירה "קובץ", "ארכיון פנקס כתובות," ולאחר מכן "יצוא".

 אם התאריך של הגיבוי שבו אתה משתמש כדי לשחזר את אנשי הקשר שלך יותר מכמה שבועות ישנים, יש להוריד שוב את כל עדכוני הקושחה לאייפון, שכן אלה אינם נשמרים כחלק מקובץ הגיבוי.

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על כיצד לשחזר אנשי קשר אבודים באייפון ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת arik5 ב 31/08/2014 18:32 ( הפרופיל שלי ) תודה יפה כתבת שיהיה בהצלחה למבצעיםתגובה לתגובהמאת אוראל ב 22/02/2014 11:24ניסיתי להעתיק שוב את אנשי הקשר שלי אל WINDOWS CONTACTS ובמקום זה העתיק והכפיל לי את כל אנשי הקשר הישנים שגיביתי לפני המון זמן.. אין לי גיבוי אחר של המספרים העדכניים ואני לא יודעת איפה ואם בכלל אפשר למצוא את הגיבויים שהאייטיונס עושה באופן אוטומטי כל פעם שמחברים את האייפון.. יש אפשרות לבטל את זה איכשהו?תגובה לתגובהמאת TheWriter2 ב 22/08/2013 16:02 ( הפרופיל שלי ) תודה על הפרסוםתגובה לתגובה

ידוע כrecover lost contacts, backup contacts, iphone, application, backup lost contacts on iphone, גיבוי אנשי קשר באייפון, גיבוי אנשי קשר, איך לשחזר אנשי קשר אבודים באייפון, אנשי קשר, itunes, גיבוי, לשחזר אנשי קשר