הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
rfv

צורת הגשה


סיפור קצר ופיקטיבי שמטרתו להסביר כיצד צורת ההגשה של האוכל יכולה לשנות את הכל.
את המתכון הזה ניסיתי פעם ראשונה שהייתי בתיכון לכבוד יום הולדת של חברה שלי, הבטחתי לה שאני יכין לה ארוחה רומנטית וככה גם עשיתי, כמובן שהחברה הייתה מרוצה ונהנתה מכל רגע, היא אהבה את התפריט הקטן שהכנתי לה שבו היה מוצע לה רק מנה אחת וקינוח אחד.
 
היא אהבה איך שערכתי את השולחן ואיך שהכנתי את כל הדברים ככה שתהיה לנו ארוחה רומנטית רק בשביל שנינו. אני למזלי מצאתי מתכון פשוט שצורת ההגשה שלו מאוד יפה ונעימה לעין, מה שגורם למנה להראות הרבה יותר מסובכת ממה שהיא.
 
למרות שהמתכון היה פשוט מאוד ורק צורת ההגשה דרשה ממני הרבה, אני לא אשקר ואגיד את האמת, היה לי מאוד מאתגר להכין את המתכון, זו הייתה הפעם הראשונה שניסיתי להכין משהו שלא היה בשר על הגריל או אחד מבישולי השטח שעשיתי עם החברים. הפעם נדרשתי להכין מנה יפה וטעימה בבית.
 
אני לא אשקר ואגיד שסבלתי, אפילו ההפך הוא הנכון ומאוד נהניתי להכין את המנה. זו הייתה מנה פשוטה של פסטה עם רוטב עגבניות עם בזיליקום וגבינת מפרמזן מפוזרת מעל. המנה הייתה כל כך פשוטה להכנה שאפילו אני הופתעתי מהקלות שבה הצלחתי להכין אותה.
 
המתכון היה פשוט וברור להבנה, לא היה לי בעיה להבין מה אלי לעשות לאורך כל הדרך בשביל להכין אותי, ולמזלי אפילו הייתה הצעת הגשה שהסבירה בדיוק כיצד אלי להוציא את המנה. החלק הקשה היה להכין את הקינוח. 
 
למזלי פה בן דוד שלי הגיע ועזר לי, החלטתי להכין סופלה שוקולד, מצאתי מתכון מאוד נחמד להכנת סופלה שוקולד בכוס אשר מכניסים למיקרוגל או לתנור, המתכון לא היה מסובך אבל ידעתי שסופלה שוקולד אם אופים אותו יותר מידי זמן הוא נהרס ולא רציתי לקחת אחריות.
 
למזלי בן דוד שלי ידע בדיוק מתי להוציא אותו מהתנור, בדיוק עשר דקות, כדי שהוא יצא מושלם. אני לא אשכח איך חברה שלי התרגשה לראות אותי מגיש לה את הסופלה שוקולד שאליו יש תות וגלידת ווניל. כי כמו שאמרתי המתכון פשוט, צורת ההגשה היא שעושה את ההבדל.
 
לסיכום, חברים כל מי שרוצה להכין לחברה שלו ארוחה פשוטה וטעימה שימצא מתכון שמציע גם צורת הגשה, כי צורת ההגשה מוסיפה הרבה יותר ממה שנהוג לחשוב, כאשר צורת ההגשה טובה המנה כבר נראית יותר טעימה ומפתה.
 


מה דעתך על צורת הגשה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהמתכון, מתכון, צורת הגשה, המנה, מנות, צורת הגשת המנות, צורת הגשה מנה, אוכל, פשוט, להכין, לבשל,