הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
rwet

איך להרוויח מהשקעות בנדל"ן עם הון עצמי נמוך


זה היה בסוף שנת 2008, כשבועת הנדל"ן התחילה להתנפח ורוב האנשים עדיין לא שיערו מה יקרה בתחום תוך שנים ספורות בלבד
הכל התחיל בגיל 21.
הייתי חייל משוחרר, שלא האמין שתוך 5 שנים כבר אהיה לאחר מכירת הנכס השני שלו, עם אקזיט מצטבר של כמעט 90,000 ₪!
אך הדרך לא היתה קלה.

זה היה בסוף שנת 2008, כשבועת הנדל"ן התחילה להתנפח ורוב האנשים עדיין לא שיערו מה יקרה בתחום תוך שנים ספורות בלבד. בעקבות המלצה חמה של חבר ילדות, נרשמתי למכללת פסגות. האמת? בהתחלה טיפה חששתי, כי לא בדיוק הבנתי את מהות מסלול הלימודים, ולמרות שתחום הנדל"ן אכן עניין אותי, לא באמת הבנתי את האפשרויות הרבות שייפתחו בפניי.

בשיעורים הראשונים, הכל היה נראה לי כמו חלום ורוד. לקנות בית? זה היה עוד רחוק ממני. אך ככל שעבר הזמן, ודיברנו על עסקאות אמתיות מהשטח. הבנתי שהמושג "בית" יכול לקבל משמעות שונה לגמרי ממה שהכרתי עד אותו זמן. לאחר מספר שיעורים, כל רחוב וכל דירה נראו לי באור שונה לחלוטין. התחלתי לזהות את הפוטנציאל של כל נכס ושכונה בה עברתי והתחלתי לחלום בגדול.

כאחד שאין לו הון עצמי גדול מדי (80,000 ₪ בערך), התרכזתי בנכסים בפריפריה. המנהל המקצועי של הקורס (שחר בוזין המדהים), המליץ לי על אזור ספציפי בו יהיה כדאי לי להתמקד. גבירותי ורבותיי: קריית מלאכי!
לא אשקר. כבחור שגר במרכז כל חייו, מקומות כמו זה נראו לי כמעבר להרי האופל, אך כיוון שהייתי חסר ניסיון, הלכתי לפי המלצתו של המרצה שליווה אותי במהלך הקורס.

כאשר איתרתי נכס (דירת 2.5 חדרים – קומה 3 באזור יחסית ישן בעיר) – עשיתי הכל לפי הכללים שלמדתי, ולאחר שנה וחצי מכרתי את הדירה, עם תשואה מדהימה של 41,250 ₪. כיוון שעם האוכל בא התיאבון, זיהיתי כשנתיים מאוחר יותר נכס נוסף באשקלון (באחת השכונות היותר ותיקות בעיר) שהיה מוזנח לחלוטין. לאחר שנה וחצי אותו הנכס נמכר בתשואה של 48,700 ₪!
 


מה דעתך על איך להרוויח מהשקעות בנדל"ן עם הון עצמי נמוך ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כעורך דין, לבטל, מכללת פסגות, מכללת שוק ההון, מכללה, שוק ההון, מט"ח