הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
rytw

כיצד לבחור תחביב


בחירת תחביבים, כיצד לבחור את התחביב שמתאים עבורנו בצורה מושלמת
יש כל כך הרבה תחביבים שאפשר לעסוק בהם, אבל התחביבים האהובים אלי הם תחביבים שנמצאים בשטח, חוויות בשטח זה החוויות הכי טובות שיש, והתחביבים שנמצאים בשטח זה התחביבים הכי כיפים שיש. השאלה האמתית היא איזה תחביבי לבחור מבין התחביבים השונים.
 
אני ממליץ ללכת על תחביבים בשטח, רכיבת שטח, הישרדות בשטח, טיפוס או כל ספורט אתגרי בשטח שעולה לכם לראש, כמובן שחשוב לזכור ללכת לרופא ולוודא שהמצב הבריאותי מאפשר לעסוק באחד מהתחביבים בשטח, חבל לפגוע בבריאות שלנו כתוצאה מתחביב.
 
התחביבים שאנו בוחרים צרכים להיות מהנים וכיפים ולא כאלה שנסבול בגללם, אלינו לשמור על הגוף שלנו כאשר אנחנו עוסקים בתחביבים בשטח ותחביבים באופן כללי. כיום יש כל כך הרבה אפשרויות לדברים שאנו יכולים לעסוק בהם.
 
אנחנו יכולים לעסוק בתחביבים ביתיים יותר כמו תפירה, סריגה או לעומת זאת אנחנו יכולים לצאת לשטח ולמצוא סוגי ספורט אתגרי שניתן לעשות בשטח, כמו רכיבת שטח, טיפוס הרים, רפטינג ועוד אפשרויות רבות, המגבלות היחידות שיש לנו כאשר אנו מחפשים תחביב לעסוק בו הן המגבלות הבריאותיות שלנו.
 
אדם אשר סובל מבעיות ברכיים או פרקים לא יוכל לעסוק באומנויות לחימה מסוימת, למרות שעדיין יש מקרים יוצאים מן הכלל שבהם ניתן למצוא אפילו אנשים קטועי ידיים עוסקים באומנויות לחימה שונות ואף מגיעים לדרגות הגבוהות. 
 
כמובן שיש גם תחביבים שניתן לעסוק בהם שלא רק שהם לא יפגעו בבריאות שלנו אלא אפילו ישפרו אותה לדוגמא טאי צ'י נחשב כאומנות לחימה עתיקה ומאוד בריאה אשר שומרת על הגוף שלנו בריא וחזק ולא פוגעת בו. דוגמא נוספת היא יוגה אשר נחשבת לאימון מאוד קשה ובריא ויש אנשים ששיפרו את מצבם הבריאותי לאחר שהחלו לעסוק ביוגה.
 
כמובן שאפשר גם למצוא תחביב שעוסק לא בפעילות פיזית אלא בפעילות מנטלית אשר דורשת מאתנו מחשבה רבה לדוגמה שח-מט או תשחצי היגיון אשר דורשים מאתנו ריכוז ומחשבה רבה לפני כל שלב.
 
לסיכום, כפי שנאמר ישנם תחביבים רבים, אני אוהב תחביבי שטח וכל סוג של ספורט אתגרי בשטח אבל כיום אפשר למצוא תחביב לכל אחד שיתאים בדיוק לתנאים ולדרישות שלנו, אם זה תחביב שמתאים למגבלות פיזיות או שזה תחביב מנטאלי שדורש ריכוז ומחשבה רבה, ניתן למצוא תחביב מתאים לכל אחד בכל גיל ובכל מצב בריאותי.


מה דעתך על כיצד לבחור תחביב ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כתחביב, תחביבים, התחביבים, לעסוק, בשטח, שטח, טיולים, תחביבים שונים, תחביבי