הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
scorpio_queen1

לנצח את השיגרה...ולהתאהב מחדש!


לאחר שנים של מחקרים פרטיים בנושא הזוגיות,הבגידות והפרידות,מצאתי לנכון להתחלק עם כולם בנושא הפתרון הלא סטנדרטי,אבל עובד נפלא לשימור הקשר ותחייתו מחדש בין בני הזוג!

שלום לכל מי שבחר להקדיש כמה דקות מזמנו, לנסות לשמר או להחיות את יחסי הזוגיות שלו או של חברים קרובים.

המאמר הוא יותר פונה לנשים מאשר לגברים, אבל גם הגברים מוזמנים לקרוא,לקחת את הרעיון הביתה וליישם עם אהוב/תו בשעות הפנאי או מנוחה.

כולנו נתקלים ביום יום ובכל ערוצי תקשורת מודרניים בדיון בבגידות,פרידות ואהבה,שפעם הייתה שם והתפוגגה בגלל הרבה מאוד סיבות.
כשאנחנו מסתכלים על הדור הגדול מאיתנו (המשפחה המבוגרת) אנחנו רואים שהם חיו ביחד 50-70 שנה ולא חשבו אפילו דקה על להיפרד או להתגרש.
היום אנחנו כל כך הרבה עובדים ורצים סביב השעון, שהרומנטיקה ביחסי הזוגיות זה דבר נדיר וכשמישהו מבני הזוג קונה פרחים או מתנה מיוחדת לאירוע כמו יום הנישואין או חג האהבה, זה מתקבל כמשהו לא הגיוני ואפילו חשוד,כאילו שבן או בת הזוג עשו משהו שהם מתנצלים אליו,ומתחילות החקירות לכבוד מה המתנה ומה קרה שנזכרת.אנחנו (הנשים) מנסות לפרש כל דבר וכל מעשה של בן הזוג,למרות שגברים בדרך כלל מקבלים את המתנות כמובן מאליו ולא נותנים הרבה מחשבה לפשר הדבר...מתנה זו מתנה, תודה! 
זה 
נכון שבתחילת היחסים שני הצדדים מנסים להרשים ולהראות איפכתיות ודאגה לשני, קונים מתנות, מפנקים בשוקולדים, זוכרים את ימי ההולדת ואת ימי הנישואין או תאריכים משמעותיית בחיי הבן זוג,אבל השנים עוברות,השיגרה וההרגל הורגים את הרומנטיקה ואת ההתלהבות מהבן זוג. מה לעשות אנחנו לא נהיינו יותר צעירים,אלא להפך...
אז איך אנחנו בכל זאת שומרים על הקשר האינטימי וגורמים לבן או לבת זוג שלנו לרוץ הביתה בתחושה שמשהו מיוחד הולך לקרות היום, שהבן אדם שבו התאהבת עדיין מסוגל לסחוף אותך לימי הצעירות,שיגעון והרגשה מתוקה של שכרון חושים? למה שגבר שלך ירצה מישהי צעירה ,חטובה (חסרת ניסיון מיני עשיר ורגשי מצפון מהבגידה של אותו הגבר)? למה שהוא לא ייבחר בך כמודל לתשוקתו ויחלום רק עליך במשך כל היום? כן, עליך, על אישתו ואם ילדיו!!!
 הפתרון הוא לא סטנדרטי,אבל אכן ניתן לביצוע על ידי כל אישה...חטובה או מלאה, גבוהה או נמוכה...את פשוט צריכה קצת פנטזיה ורצון להחזיר לזרועותיך את הגבר שלך!

אני אספר לך איך בהמשך....

קודם כל את צריכה להבין שאם את לא תעשי את זה,מישהי אחרת בטוח תעשה. ולשבת ולרחם על עצמך,למה הגבר בוגד או בגד לא יעזור,זה בטוח! ככה זה בחיים, או שאת לוקחת את העניין בידיים שלך או שאת נשארת עם ידיים ריקות,רחמים, רגשי כעס ואשמה. אז בואי ונעשה ניסיון,בואי ותתני עצמך את הצ'אנס לשנות ולגוון, לגרום לגבר לרוץ אחריך אחרי הרבה שנים שכבר שכחת שאת אישה ואת זאת שמובילה ומולידה ועובדת ומתקדמת ובונה את החיים שלך בדיוק איך שאת תרצי! וכאן אני לא אומרת לך להזמין לבעלך בחורה משירותי ליווי או ללכת להחלפת זוגות,למרות שכל זה פופולרי היום וכן עוזר לזוגות מסויימים להתגבר על השיגרה ולבנות את הקשר מחדש,אבל לא! זה לא מה שרציתי להציע לך!
אני מציעה לך להיות מלכה! מלכה לערב אחד....או להרבה ערבים, אם תרצו בכך עם בן זוגך!
אז מה את צריכה לעשות בשביל זה....קודם כל להפתיע! להכין הפתעה לאהובך עם קצת תיכנון , תלבושת,אבזרים שאפשר לקנות בבזאר לצעצועים,או להזמין דרך האינטרנט. אפשר אפילו לקחת אביזרים שכבר יש לך בבית...פשוט אף פעם לא חשבת שזה יכולים להיות פריטים שיעזרו לך במשחק של השליטה שלך על אהובך! כמובן הכל חייב להיות בטיחותי ולא להגזים עם האביזרים הנלויים (כגון סכין,מקל מטאטא, ועוד דברים מסוכנים),את אמורה לגרום לגבר להינות בצורה הכי בטיחותית ונעימה שיש,אפילו שתהיי מלכה והוא העבד שלך באותו משחק!
האביזרים יכולים להיות רבים לפי התפקיד שחשבת לעצמך, העיקר שלא תפגעי בבן זוגך!(אפילו חבל כביסה של הבית יכול להתאים! רק לא חזק,שתוכלי לגזור אותו בכל רגע, מספיק משוחרר בשביל לאפשר זרימת דם בידיים או ברגליים, איפה שתקשרי אותו, כמובן בלי חניקות ופציעות פתוחות!)
 התלבושות שאת יכולה להזמין או לקנות הן יכולות להיות דמוי עור,התפקיד שתשחקי עם הגבר שלך יכול להיות מגוון ,לדוגמא :
מי לא חלם על מורה תמימה,שפתאום הופכת להיות מפתה וסמכותית והגבר הופך להיות התלמיד הלא ממושמע שלה,שהולך לקבל עונשים לא כל כך חינוכיים ממך!
מי לא חלם על שוטרת קשוחה במדים ,שפתאום מכניעה את הגבר שלה עם השרביט ושמה לו אזיקים בשביל שהוא יהיה מוגבל בתנועה ואת תוכלי לבצע בו את מה שתרצי!
מי לא חלם על אחות רחמנית בבית חולים,שבאה לעשות זריקה למטופל והוא מתנגד ,אז את חייבת לקשור אותו בשביל לעשות לו את הזריקה החשובה הזאת!
אפשר לתת הצלפות בטוסיק, אפשר להרביץ קלות עם השוט (אם הזמנת כזה),העיקר לזכור שחשוב הוא הבטיחות והקשבה לבן זוגך,עדיף שתהיה ביניכם מילת עצירה כגון STOP , כשהוא יגיד אותה,את אמורה להפסיק את כל הפעילות ולהבין שהגזמת בביצוע...אבל זה לא אמור לקרות,כי מולך הגבר שאת אוהבת, ואת רוצה לענג אותו ולגרום לו לרצות אותך בלי אפשרות לגעת...זאת המטרה שלנו.את תהיי המלכה והוא ירצה אותך ויעשה כל מה שתגידי לו בשביל ששניכם תרגישו הנאה ,קירבה, וחידוש הקשר בעזרת התשוקה!

כל אלו רק דוגמאות של משחקי תפקידים שאת יכולה להמציא לערב ולהכין מראש בשביל ההנאה של שניכם....אני בטוחה שהגבר שלך לא יישאר אדיש וישתף פעולה להגשמת החלומות שלו,אבל לא עם מישהי אחרת,אלא בבית,איתך! 
את תוכלי להיות המישהי אחרת הזאת בכל פעם שתרצי, והשיגרה של היחסים לא תהיה יותר בחדר המיטות שלכם, על בטוח!

בהצלחה!
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על לנצח את השיגרה...ולהתאהב מחדש! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת תקווה ב 27/03/2020 00:09 ( הפרופיל שלי ) אהבתיתגובה לתגובה

ידוע כפתרון לשימור היחסים
נכתב ע"י Scorpio_Queen
בתאריך: 02/08/2015
ליז גרמן בת 46

1 מאמרים | 2185 כניסות
מאמר זה נקרא 2185 פעמים 1 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
61%
 השארת תֶּשֶׁר לScorpio_Queen
קורא יקר!אשמח לקבל פיטבק,שמסמל שאהבת את הכתבה!
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!