הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
sd

החידון שהציל אותי


סיפור פיקטיבי על איך חידונים יכולים לעזור לנו להצליח ולעולם אי אפשר לדעת איזה ידע יהיה שימושי בחיים שלנו
שהייתי ילד תמיד צפיתי בשעשועונים בטלוויזיה, כל כך נהניתי שצפיתי בהם, תמיד היו משודרים החידונים האלו ואם הזמן למדתי את כל השיטות לפתור בקלות את כל החידות בחידונים השונים. זו הייתה האהבה שלי, הייתי יושב כל שבת בבוקר עם אימא שלי והיינו רואים חידונים בטלוויזיה.
 
שלא הייתי צופה בחידונים עם אימא שלי הייתי יושב ולומד בשביל שאני יוכל לענות על השאלות בחידון הבאה שנצפה בו. ככל שהזמן עבר השתפרתי והידע שצברתי היה רחב יותר מרוב הילדים בגילי. ככה עברו השנים, בכל שבת בבוקר הייתי יושב עם אימא שלי וצופה בחידונים.
 
כשהייתי בן 18 אימא שלי הציעה לי ללכת ולהופיע באחד החידונים ששודרו באותו הזמן בטלוויזיה, היא אמרה שאני בטוח יצליח לפתור את כל השאלות, שאין ספק שאני אביא את הכסף הביתה. והאמת, שהיינו זקוקים לכסף. אז החלטתי לנסות את מזלי וללכת לאחד מהחידונים החדשים שהתחילו לשדר באותה תקופה.
 
נרשמתי והתקבלתי להופיע בחידון, אני לא אשכח את היום הזה, כמה הייתי לחוץ לפני הכניסה לאולפן בו מצלמים את החידון, קניתי בגדים חדשים רק לכבוד האירוע, אימא שלי תמיד אמרה, באירועים מיוחדים צריך להתלבש יפה.
 
כאשר נכנסתי ישר הרגשתי את החום מאורות הזרקורים שמופנים אלי, כל האורות הופנו כלפיי והרגשתי שמנסים בכוח לסנוור אותי שהתבלבל ולא אענה את התשובות הנכונות. המנחה שבטלוויזיה היה נראה לי תמיד כל כך נחמד כשפגשתי אותו פנים מול פנים ארגיש לי מרוחק ולא נחמד, הרגשתי שהוא מנסה לעקוץ ולערר לי את הביטחון העצמי. 
 
אחרי שחיברו אלי את כל האוזניות מיקרופונים ושאר האמצעים השונים התחלנו בשידור, כמובן שהתרגשתי ואפילו גמגמתי מעט, בסופו של דבר פעם ראשונה שאני מופיע באחד מאותם חידונים שתמיד צפיתי בהם, אבל אחרי השאלות הראשונות הבנתי את הרעיון והפסקתי להתרגש מהזרקורים והחום.
 
התעלמתי מהערות העוקצניות והציניות של המנחה ועניתי על כל השאלות שבקשו ממני. הגעתי לשאלה האחרונה, שאלת מיליון הדולר כפי שאומרים. הפעם הפרס לא היה מיליון דולר אבל עדיין היה מדובר בסכום גדול של 500,000$, חצי מיליון דולר.
 
למרות כל ההתרגשות, נזכרתי בכל הפעמים שצפיתי בחידונים בטלוויזיה וידעתי את התשובה, ידעתי מה אני צריך לענות, ידעתי את התשובה. הרגשתי מחנק בגרון וכמעט ולא הצלחתי לענות מרוב לחץ, כל שריר בגוף שלי ידע את התשובה ורק הגרון לא תפקד.
 
אבל בסוף, עניתי, וכמובן ששמעתי את שאגות הקהל והשמחה, ואפילו הרגשתי איך אימא שלי מתרגשת ושמחה מהבית. היא עלתה על הקו באולפן ושמעתי אותה בוכה מרוב אושר, הצלחתי לזכות בחצי מיליון דולר, סופסוף נוכל להחזיר את החובות של אבא שלי ז"ל.
 


מה דעתך על החידון שהציל אותי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאימא, הייתי, בטלוויזיה, טלויזיה, חידונים, השאלות, מיליון, הרגשתי