הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
suarez-saint-notreally

"אהבה אורוגוואית" – 5 דברים שלואיס סוארס עושה בכדי להראות חיבה:


מי באמת מכיר את לואיס סוארס? לפני שאתם שופטים אותו אולי כדאי לכם להתבונן על מעשיו מתוך נקודת המבט הייחודית לו.

אחרי עוד יום במשרדו של לואיס סוארס, חלוצה האורוגוואי של ליברפול ולכל מי שלא יצא עדיין לתהות מה באמת עמד מאחורי הביס שלקח מברניסלב איבנוביץ', הגיע הזמן לגלות באמת מה המניעים האמיתיים מאחורי המעשים הלא ברורים של החלוץ. המהלכים למעשה הם פעולה סמויה מהעין של גילוי חיבה ולכן נדרש מאיתנו(גם אלא שלא סיימו תואר שני בפסיכולוגיה) לנסות להבין את מהות האמיתית מסתתרת מאחורי מעשים שנראים(רק נראים) "שערורייתיים" ועתה ההסבר למה באמת התכוון המשורר(במקרה הנ"ל אני פרקליטו של השטן):

1) סוארס מלמד לצלול בדרך הנכונה: במקרה וחיפשת מדריך צלילה – אז הגעתם לאדם הנכון. קורס צלילה הוא דבר יקר ולא לכולנו מצויה הפרוטה בכיס. אז מה עשה מספר 7 המהולל לכל אלו המעוניינים ולא מסוגלים? הוא ברוב טובו ניצל את ידיעתו המוקדמת מקורס צלילה שלקח במונטווידאו לפני כעשור לערך והפגין את כישוריו בנושא בתוך רחובות היריב. ועכשיו לאחר שאתם מבינים את מניעיו של הכישרון(לא רק בכדורגל, מסתבר), קשה יותר להבין את הגנת סטוק שמיהרה לכעוס על מעשיו. בלתי ספורטיבי? באמת? נסו לומר לי את זה עכשיו אחרי שצלחתי את ים סוף בצלילה(בסה"כ כמעט טבעתי פעמיים. בלעדי לואיס… אולי 3) – כל זאת תודות לאדם אחד אמיץ ומיוחד. תודה לואיס!

2) סוארס מציל בידו את אורוגוואי בדרך לחצי גמר מונדיאל: לכמה מאיתנו ניתנה האפשרות לגלות גדלות רוח ופטריוטיות למופת וכל זאת באבחה של מעשה אחד יחיד וקסום. רבע גמר המונדיאל סימן לרבים את תחייתו של המיתוס האורגינאלי של ה"סלסטה"(התכולים), אלא שנאבקים, לוחמים שורטים ובעיקר מקריבים מעצמם למען המטרה הקדושה. מול גנאה בקרב עקוב מדם(בכל זאת דרום אמריקאים… הם חיים מפומפוזיות ואתוס), כשכל הסיכויים היו נגדם, נאלץ חייל אחד בודד שעמד בחזית מול מערכה שסימנה את סיומה של המלחמה הקשה מול צבא אפריקאי מאומן, לוותר ולהקריב למען שלמות המולדת. זה היה רגע חסר סיכוי, אך כשם שגנרל מרדונה שם את ידיו(בכדור) למען ארצו, נאלץ סמ"ר סוארס, לחרף נפשו ובעיקר "לתת יד" למען הצלחת המשימה – ובמעשה זה בא לואיס ללמדנו: "אני הושטתי יד ואתם פתחתם את לבכם". גיבור אורוגוואי אמיתי.

3) סוארס מתעסק בפרשנות אישית לתורת המינים: לאלו מכם שחושבים שלואיס הוא "רק" כדורגלן מוכשר, הרשו לי לקחת אתכם ולגלות את הצד הפילוסופי\אינטלקטואלי שטמון בין אוזניו של שחקן מבריק זה. רבים בבריטניה שפטו וגם ביקשו להעמיד לדין אדם יקר זה לאחר שב- 15.10.2011 קרא לעבר שחקנה שחום העור פטריס אברה והטיח בפניו(כך ע"פ התקשורת הסלפנית) את המושג "נגרו"(שחור בספרדית). הרי כולם מצפים שבלהט המשחק אדם יכעס ודעתו לא תנוח עליו ואף יתפרץ לעבר אותו גורם מעצבן. אך לא אלא הם פניי הדברים. לא כל שכן מדובר בלואיס סוארס, הוגה דעות משכמו ומעלה ואין עוד כדוגמתו. כל שלואיס רצה בסה"כ, זה להעלות בפני עמיתו את המשמעויות הנסתרות והגלומות שמאחורי המושג "שחור", הרי כאינטלקטואל יוצא ה"אקדמיה" של נסיונל(אקדמיה מוכחת לכל הדעות), היה מחויב לפתוח ברב שיח עמוק ומעורר מחשבה עם שחקנים כהים ולהעלות לסדר היום את הנושא הבוער הזה של "גזענות" שבדרום אמריקה מתקדמים בו כל כך ונמצא במיגור מתמיד… ואם הוא לא מבין את זה – מה תצפה ממנו? הוא במילא כושון מטומטם…

4) סוארס מסמן באצבע(משולשת) את תחושותיו: זה קרה במשחק בין ליברפול לפולהאם בו לואיס שוב הוכיח כמה הוא בחור אוהב כמו שמצופה מבחור לטיני שכמוהו. אז מה יש להסביר… ללואיס יש המון אהבה בליבו והוא מראה לכולם שגם הם חייבים לאהוב ובעיקר לממש את אותה האהבה. מה לא ברור? הרי הוא תמיד אומר: "make love not war".

5) סוארס נושך בכדי לסמן קרבה: הרי זה דבר ידוע – "דם סמיך ממים" ואחים בדם זה לא סתם מושג זו דרך חיים, לא בכדי שבכדי שתתקבל לכנופיה ראויה תהיה חייב לתת את הדם עבורה ובאופן טקסי העברת יד מדממת של אחד אל ידיו של החבר המדמם אף הוא תסמל קרבה שאין להפר(vatos locos forever). היה זה אוטמן בקאל שגילה זאת קודם. במשחק ליגה בין אייאקס(קבוצתו הקודמת של לואיס) לפ.ס.וו בו הראה חלוץ(באין ספור תחומים) העתיד איך מביעים נאמנות וזאת ע"י ביצוע טקסי של העברת דם מאחד לאחר. מכיוון שאין זה מקובל לעשות שימוש בידיים בתוך תחומי משחק הכדורגל(למעט במקרים של פיקוח נפש או מפגשים מול נבחרות אפריקאיות), נאלץ לואיס פעמיים במהלך חייו להוכיח נאמנות לאחיו בעזרת החלק החד היחידי בגופו(מלבד המוח כמובן) בכדי לאפשר את ביצוע פעולה הכרחית זו. למעשה ברניסלב איבנוביץ', מגנה של צ'לסי, ידע כי יעבור את טקס החניכה עוד באותו היום, אך לא היה ברור לו באיזה שלב זה יתבצע. לכשניתן האות מיתר חברי הכנופיה שישבו במהלך המשחק ביציע, פנה לואיס לעבר חברו הושיט את ידיו ושלף את ניביו והחל בתהליך החניכה. ברניסלב אמנם הופתע מעט אך מהר מאוד הבין שזה נגמר ומהיום גם הוא נכנס להיכל התהילה של כנופיית "השן האדום"(מקורי… תודו).

והנה לכם האמת, כל האמת שמסתתרת מאחורי האדם המיוחד שנקרא לואיס סוארס. ועכשיו מגיע תורכם, זה הוא שלב התודות…



מה דעתך על "אהבה אורוגוואית" – 5 דברים שלואיס סוארס עושה בכדי להראות חיבה: ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת mln ב 22/04/2013 18:57 ( הפרופיל שלי ) משעשע, אם כי התנהגותו של סוארס ראויה לכל גינוי. היה אפשר לנסח את הדברים בצורה תמציתית ועוקצנית יותר, אך המסר ברור.תגובה לתגובהבתגובה לmln מאת MRFOX30 ב 22/04/2013 19:57 ( הפרופיל שלי ) תודה (-:. אני מבין שאין לך ספק שאני משתמש בשפה מליצית ובסרקזם וזה כבר טוב. לגבי התמצתיות - כפי ששלמה שרף(יבדל"א) אמר ב"בובה של לילה": "יו פיי מי..." וברצינות, תמיד יש מקום לשיפור ותודה על ההערה - אבל כשיגיע הבוס שמשלם - התמציתיות גם תגיע (-;.