הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
swimming

כל מה שעליכם לעשות בכדי להיות מוכנים לתחרות שחייה!


אחד הדברים החשובים בתחום תחרויות השחייה, הינו המוכנות הפיזית והנפשית לתחרות. ללא המוכנות הזאת, עדיף כבר לא לשחות.

בתור שחיין תחרותי, אני לא אהסס לומר כי המוכנות שלכם לתחרות חשובה מאוד. הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הנפשי. אם לא תגיעו לתחרות שחייה או לכל תחרות אחרת מוכנים, הסיכויים לניצחון יהיו מעטים יותר ונמוכים למען נצחונכם. במאמר זה, אני אסביר לכם כיצד עליכם להיות "מוכנים" לתחרות, בהיבט הפיזי והנפשי.

המוכנות הנפשית:

לפני כל תחרות כלשהי, עליכם להיות מוכנים לתחרות עצמה. לכל אחד יש מעין "פרפרים בבטן" לפני התחרות, כל אחד מתרגש ומפחד לקראת התחרות ואני אכן לא אהסס לומר כי זהו דבר נורמטיבי ותקין לחלוטין. כמובן שיש ספורטאים המתחרים ואין להם את כל הרגשות הללו, אך קיימים רבים שיש להם. בכדי להימנע מכל הרגשות הללו, עליכם פשוט להירגע. תחרות לא כזו מפחידה כמו שחושבים, אלא לשם שינוי מעניקה הנאה צרופה. כאשר תגיעו לתחרות, כל הרגשות, כל הפחדים וכל הדברים האחרים פשוט ייעלמו לכם כאילו שלא היו.

המוכנות הפיזית:

כמובן שלא תבואו לתחרות ללא בגדים עם בגד הים שלבשתם בלבד, אלא עם שלל דברים נוספים. כמובן שאין צורך להגזים בכמות הדברים הנוספים ולבוא עם דברים מיותרים. בכדי ליידע אתכם במה שצריך להגיע לתחרות ובמה שצריך להביא לתחרות שחייה, אני כותב את החלק הזה, המוכנות הפיזית. לכל תחרות שחייה עליכם להביא שני בגדי ים לפחות, כאשר בגד ים אחד ישמש אתכם לחימום והבגד הים השני ישמש אתכם לתחרות. הדבר השני, הוא משקפת השחייה - מומלץ להגיע לתחרות עם שתי משקפות שחייה, אם אחת תאבד, אזי תהיה משקפת שחייה נוספת ליתר ביטחון. כמו כן, אם משקפת אחת נוחה לכם ואחת לא, או אחת לתחרויות ואחת לאימונים, אזי ניתן להחליף. הדבר השלישי, אותו עליכם להביא הוא המגבת ואף רצוי שתי מגבות. המגבת הראשונה תספק לכם ייבוש לאחר החימום או התחרות, ואילו המגבת השנייה תספק לכם ייבוש לאחר המקלחת בבריכה (אם יש). כמו כן, אין כלל צורך בהבאת ציוד השחייה שלכם (פולי, שנורקל, סנפירים, כפות, חגורות וכו') לתחרות - בחימום שוחים ללא ציוד השחייה שלכם, מה שבחימום לפני מדידות אתם יכולים לשחות עם ציוד השחייה שלכם לפי הוראת המאמן). לסיכום, אלא ארבעת הדברים הנחוצים לתחרות בתחום המוכנות הפיזית.


שיהיה לכם בהצלחה! (:



מה דעתך על כל מה שעליכם לעשות בכדי להיות מוכנים לתחרות שחייה! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה