הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
thailand

תאילנד ארץ האימון


בכל בוקר נוהגים התאילנדים להתיצב על יד המקדש הפרטי בחצר הבית, להדליק קטורת ולבקש משאלה לאותו היום. במשך היום הם נוהגים להמשיך ולבקש משאלות בדרכים שונות.
חזרתי מטיול בתאילנד. הוקסמתי מהריחות, מראות, קולות, טעמים ומהמנהגים.  מנהג בקשת המשאלות האינטנסיבי, משך את תשומת ליבי במיוחד. בכל בוקר נוהגים התאילנדים להתיצב על יד המקדש הפרטי בחצר הבית,להדליק קטורת ולבקש משאלה לאותו היום.  במשך היום הם נוהגים להמשיך ולבקש משאלות בדרכים שונות: מהנזירים, מפסלי הבודהה, תוך כדי שחרור ציפורים לאויר או נחשי ים למים.
בקשת משאלות מוקדם בבוקר, זאת דרך נפלאה להתחיל את היום בתכנות יומי ולהמשיך את היום בתיזכור עצמי לגבי מטרותינו, ייעודנו ויעדנו. משאלות מבטאות לעצמינו את הכמיהות הכי כמוסות שלנו.  הן מאפשרות לנו להתעורר לאפשרויות העצמיות שלנו. ניסוח משאלה שוב ושוב מאפשר לנו להתבהר לגבי עצמינו.
אני ממליצה לכל אחד לחשוב על המשאלות שלו ובאותה עת לזכור: אנחנו מגשימי המשאלות של עצמינו. הבעת משאלה הינה הצעד הראשון בדרך להצבת מטרה. ניתן לשכלל משאלה למטרה, בתהליך פנימי בשיטת "בנה/י בעצמך" או באמצעות פנייה למאמנ/ת.
אני מאחלת לכולם שנה של הגשמת משאלות ומטרות.
עינת גרוס-ברונר
פתרונות אימון והדרכה בניהול זמן, בנייה והתנעת עסק, למציאת עבודה ופיתוח קריירה, רשתות חברתיות, הכשרת מאמנים ועוד.
www.mirror-strategy.com

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על תאילנד ארץ האימון ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת VECO60 ב 23/07/2014 07:31 ( הפרופיל שלי ) ~מנהג מקסים ~תגובה לתגובהמאת ראובן ב 11/09/2013 23:49בכל בוקר אני קם, הולך אל המקדש הקטן, עוטה על עצמי את לבושי ואביזרי הקודש ומודה לנשמת היקום על כל חסדיה עימי ועם כל שושלת אבותי עד אלי. אני גם מבקש בקשות, ליום זה ולאחרים, בריאות לי ולאחרים ועוד ועוד. אני יהודי שהולך לבית הכנסת, מתעטף בטלית ומניח תפילין ומתפלל. למה להרחיק לתאילנד? למה צריך להתרחק מעצמנו כדי לגלות שיש לנו הכל ואנחנו אפילו יותר טובים (כרגיל) גם בדברים הרמים וגם בפשוטים ביותר? מי יתן ותחושת הנחיתות היהודית תפנה את מקומה לקבלה עצמית אמיתית ומלאה. חתימה טובה, אמן.תגובה לתגובהבתגובה לראובן מאת mirrorstrategy ב 12/09/2013 09:19 ( הפרופיל שלי ) הי ראובן. כל כך נפלא, האופן שבו אתה רואה את תפילתך. כמו כן, אני מחודה לך על התוספת שלך למאמר. במאמר אחר התייחסתי לבקשת משאלות ביהדות. אני לא רואה סתירה בין מאמר על תיאלנד למאמר על ישראל ויהדות. יש מקום לכולם. אין פה שום נחיתות, אלא יכולת לראות את היופי בכולם ובכל מקום. חתימה טובה, עינתבתגובה לראובן מאת miketi ב 12/09/2013 08:12 ( הפרופיל שלי ) כולם שותים מאותו באר אולם לחלקם ההליכה לבאר ארוכה יותר, חתימה טובה.

ידוע כמשאלה, מטרה, אימון, תאילנד, מנהג, אפשרויות, חזון, ניהול זמן, תכנות עצמי