הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
theboynextdoor

השכן ממול - ביקורת


דרמת המתח בכיכובה של ג'ניפר לופז לא מתעלה על הציפיות, אך עדיין מותירה רושם חביב.
הסרט "השכן ממול" מתמקד בקלייר (ג'ניפר לופז) מורה לספרות בתיכון מקומי ואמא לנער שלומד באותו תיכון. בנוסף קלייר שוקלת להתגרש מבעלה. ביום אחד הגיעו שני שכנים חדשים, נער בן 19 (כוכב "סטפ אפ" ריאן גוזמן) שהגיעה יחד עם דודו המבוגר בכדי לטפל בו, ובהמשך הזמן התפתח בין קלייר ואותו הנער קשר שהוביל לאובססיביות מצד הנער כלפיי קלייר. וכך התחילה העלילה להיות מעניינת אך עדיין לא היית מספיק טובה. 

לביקורת: הסרט התחיל עם התחלה טובה ומעניינת, שבהמשך הובילה לרומן בין קלייר לאותו הנער ולבסוף הובילה לטרגדיה. הסרט היה מותח ברוב חלקו אך עדיין היה דומה לסרטים כאלו ואחרים באותו הזא'נר.
יחד עם זאת הסרט זרם מהר ולא הרגשתי שכבר עברו להם 91 דקות.
לסרט הוקצב תקציב נמוך ולומרות זאת זכה להצלחה בקופות. 
אפשר לראות שהבמאי "רוב כהן" עשה עבודה טובה אך בהשוואה לסרטיו הקודמים שאותם ביים (מהיר ועצבני 1, המומיה 3) יכל להביא בסרט הנ"ל תוצאה קצת יותר טובה מסרט מתח שכולו על פי אותם הקלישאות בז'אנר. 

מבחינת השחקנים: אפשר לומר שהקאסט היה נחמד ומעניין. ג'ניפר לופז הייתה שחקנית נחמדה, אבל יותר עדיף שתוותר על "טיפוח" קריירת המשחק שלה ותמשיך לטפח את קריירת השירה שלה. לעומת זאת השחקן ריאן גוזמן ששיחק את "נוח" (הנער האובססיבי כלפי קלייר) עשה את הדמות בצורה מרשימה.  



כמובן שבכל סרט מתח יש גם פסקול שאמור להוסיף לאווירה,אך בסרט הזה היו סצנות שבהם היו צלילים           "מותחים" כשבעצם לא קרה שום דבר. (ולכן היה כדאי שהיו מוותרים על הפסקול בכמה סצנות..) 

לסיכום- "השכן ממול" הינו מותחן חביב אך לא יותר מזה, העלילה צפויה ( הולכת לפי הקלישאות הנפוצות של סרטי מתח רבים ) שחקנים נחמדים, בקיצור סרט נחמד לראות עם החב'רה. (ולא יותר מזה) 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על השכן ממול - ביקורת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהשכן ממול ביקורת,השכן ממול,ג'ניפר לופז,נוח,ריאן גוזמן,ריאן גוזמן סטפ אפ,רוב כהן,סרט,סרט מתח,סרט אימה,מותחן,הצלחה בקופות,סטפ אפ,קלייר, the boy next door
נכתב ע"י ערן
בתאריך: 17/07/2015
ערן בן משה בן 25

22 מאמרים | 79309 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר לערן
במידה ונהנתם מהכתבות השונות. אשמח לקבל טיפ
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!