הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
theendofthestreet

הבית בקצה הרחוב - ביקורת


ג'ניפר לורנס (משחקי הרעב,אופטימיות היא שם המשחק) עושה זאת שוב ומככבת בסרט מתח חדש ונפלא.
הסרט נפתח בהצגת הרצח המזויעה שקרה לזוג הורים בשכונת פרברים. אותה שכונה שאליה עברו אם ובת שאותם מגלמות ג'ניפר לורנס ואליזבת שו'. בדיוק על יד הבית החדש של האם וביתה (אליזה) נמצא הבית שבו אירעה הרצח. הבת של ההורים שנרצחו נעלמה ואף אחד לא ידע היכן היא.. אך אחיה ראיין עדיין נשאר בבית. בהמשך הסרט נוצר קרבה בין רייאן לבין שכנתו החדשה אליזה. ומפה הקשר בינהם מוביל לעלילה רוויה במתח.. 

הסרט בויים על ידי מארק טונדראי שעשה עבודה מצוינת. 
סצנת הפתיחה עסקה במותם של זוג ההורים ובהמשך העלילה שנהייתה מעניינת ומותחת. כותביו של הסרט עשו עבודה נחמדה, ואפשר לומר שהסרט לא הלך לפי הקלישאות של סרטי המתח באשר הן, ואפילו כלל בו מעיין "טוויסט" שהפתיעה מאוד. 
מבחינת השחקנים: סביר להניח שאתם מכירים את ג'ניפר לורנס או ששמעתם כבר את השם. לאלו מכם שלא שמעו, גניפר לורנס היא כרגע אחד מהשחקניות "החמות" בתעשיית הסרטים בהוליווד לאחר שפרצה בדמותה של קטניס בסדרת הסרטים של "משחקי הרעב" 


לורנס ששיחקה בסרט את "אליסה" אותה נערה שעברה יחד עם אימה לבית החדש,שיחקה את הדמות בצורה מעניינת וכמובן שבצורה מרשימה. יחד עם ג'ניפר שיחקו מספר שחקנים נוספים שלאו דווקא מוכרים אך עשו עבודה לא פחות טובה והעבירו את הסרט כמו שצריך. 

לסיכום: סרט מתח נחמד שלא הולך על פי הקלישאות המוכרות בסרטים שבז'אנר. ומומלץ לראות כמובן בלילה עם חבר'ה או סתם בשביל להעביר תז'מן. 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על הבית בקצה הרחוב - ביקורת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כג'ניפר לורנס,ג'ניפר לורנס משחקי הרעב,משחקי הרעב,הבית בקצה הרחוב,סרטים,סרט,סרט מתח,סרט מעניין,
נכתב ע"י ערן
בתאריך: 25/07/2015
ערן בן משה בן 25

22 מאמרים | 79310 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר לערן
במידה ונהנתם מהכתבות השונות. אשמח לקבל טיפ
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!