הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
thegift

המתנה - ביקורת


מותחן פסיכולוגי שיהפנט אתכם בכל אורכו. המגולל את חיי הנישואים של סיימון ורובין עד שיום אחד מגיע אדם זר לפתח דלתם ומחלק להם מתנות, וטוען שהוא אחד מחבריו של סיימון מימי התיכון. ובהמשך הם מבינים שמשהו רע עלול לקרות.
אז אחרי המשחק המצוין של ג'ואל אדרגטון ב"אקסודוס אלים ומלכים" הוא חוזר אלינו עם סרט חדש
בביומו (וזהו סרטו הראשון שביים). "המתנה" שזכה להצלחה רבה וקטף שלל ביקורות טובות.  

הסרט מגולל את סיפור חייהם של סיימון ורובין זוג נשוי. שבעת המעבר לדירתם החדשה,ניצב מול דלתם 
אדם זר שנקרא "גורדו". לראשונה גורדון פגש את סיימון בחנות שבשכונה וטען כי הוא מכיר את סיימון מימי התיכון. עם הזמן גורדו החל "להפתיע" אותם בפתח דלתם והחל להביא להם מתנות שונות..עד שסיימון ורובין מבינים שמשהו חשוד,ושאולי יש סוד מעברו של אחד מבני הזוג שעלול לסכן אותם ועומד לקרות. 



ולביקרות: אפשר לומר שהפעם הראשונה של אדרגטון כבמאי, מוצלחת מאוד. הסרט נפתח עם סצנה מעניינת שבה בני הזוג נמצאים בעסקת תיווך על ביתם החדש. וכבר משם נוכל לראות שהאווירה של הסרט נעשית מתוחה. העלילה של הסרט פשוט מצוינת ומעניינת שאפילו יכולה להותיר אותנו עם "חומר למחשבה". 

הסרט בנוי בצורה מרשימה, התסריט והדיאלוגים היו טובים. והצילום של הסרט נעשה בצורה מושלמת. כמו כן המתח והפסקול שהיה במשך הסרט (כולל קטעים שיצמידו אותכם לכיסא) היה פשוט נפלא. וכמובן שג'ייסון בייטמן (הידוע לרובנו מסרטיו הקודמים: איך להיפטר מהבוס, חשבון משותף ומנותקים) וג'ואל אדרגטון ששיחק את "גורדו" (והוא גם הבמאי של הסרט) והשחקנים הנוספים נתנו הופעה נהדרת! 



אז לסיכום: אם אתם רוצים לראות סרט מתח פסיכולוגי מעניין,מהנה ועם משחק נהדר. אין ספק שזה הסרט עבורכם 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על המתנה - ביקורת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כסרט,ביקורת לסרט,המתנה,המתנה -ביקורת,גורדו,סיימון,מתח פסיכולוגי,אקסודוס אלים ומלכים,המתנה,ג'ואל אדרגטון,ג'ייסון בייטמן
נכתב ע"י ערן
בתאריך: 29/09/2015
ערן בן משה בן 25

22 מאמרים | 79285 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר לערן
במידה ונהנתם מהכתבות השונות. אשמח לקבל טיפ
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!