הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
tranny

הכל חוץ מטעם טוב


בעידן שבו התחקירן הוא שר אוצר והשופטת העליונה היא עורכת ומגיהה, כלל לא מפתיע להזיל דמעה מתוכנית שעוסקת בהלבשה.

בעידן שבו התחקירן הוא שר אוצר, והשופטת העליונה היא עורכת ומגיהה, ההומור נטש מזמן את הז'אנר והתקבע ברצועת השידור של 20:00 , בכלל ז'אנר זו הכללה שאיבדה את הרלוונטיות שלה, הצופה השפוי מתרגש אך ורק מדברים שהבמאי לא התכוון אליהם. מצאתי את עצמי בוכה מ"טריני וסוזאנה "(ערוץ 10 ,היום)  כי לא הסכמתי לאפשר לערוץ 2 להוציא לי את החשק לטייל בעולם ("החופשה המושלמת" עודד מנשה)

טריני זה הטרנסקסואל?
טריני וסוזנה הן שתי סטייליסטיות בריטיות שהדבר הכי מרתיע בהן זה האופן שבו הן מתלבשות, כיוון שכבר סוכם שבימינו  כי אין שום הכרח לספק את הסחורה מסתבר שבכל זאת יש מה ללמוד מהן. התוכנית מטפלת בתדמית כאלמנט מעצים, הן שואפות להגיע את אנשים בעלי דימוי עצמי נמוך ולחשוף בפניהם את כוחה הבלתי יאומן של אופנה. העובדה שהתוצאה בדרך כלל מחרידה מדגישה עד כמה בעצם הזנחה היא הנושא האמיתי ולא שמלה כזו או אחרת. הליהוק מצוין, צוות התוכנית מצליח לאתר אנשים רבים שויתרו, כאלה שהפכו את ההזנחה לקונספט וגם מקלחת קצרה תיחשב בשבילם מייקאובר בהם הן מטפלות ברגישות מפתיעה ובנימה לא צנועה של פסיכולוגים קליניים.  
אף פעם לא התחברתי לסטייל בריטי נשי, הגברים שלהן עושים את זה טוב יותר אבל איך ייתכן שסטייליסטיות כל כך מצליחות מספקות לנו מפגן קבע של טעם רע? הבעיה טמונה בכך שהן זרות ואף על פי שסטייל הוא בינלאומי כדי להצליח מקצועית עם תוכנית מסוג זה על מפיק חכם להעסיק סטייליסט\ית ישראלי\ת כדי לבצע את ההתאמה (מאחורי הקלעים),סטייל מקומי זו שפה שצריך ללמוד לעומק לפני שמסתערים על קהל מוזנח. 
אופנה מפסיקה להיות שטחית במקום שבו היא משפיעה על נפש האדם מהבחינה הזאת אין ספק ש"טריני וסוזנה" , בדרכן המוזרה, עושות כבוד לתחום. 

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על הכל חוץ מטעם טוב ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כטלויזיה,ביקורת,אופנה,בגדים,סגנון