הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
verycrul

האנשים (בערך) האכזריים ביותר


הכירו את האנשים האכזריים ביותר, על חלקם בטוח שמעתם ועל חלקם אין מצב ששמעתם- על כל מקרה תגלו דברים מפתיעים

אכזריות המזרח הרחוק

1.ג'ינגיס חאן,מייסד האימפריה המונגולית, רצח באזור ה40 מילין באסיה ואירופה

דרך אגב ע"פ סקרים כל ילד 20 הוא צאצא שלו, מכיוון שאנס נשים רבת בכל מקם שאליו הגיע

 

2.הברון רומן ניקולאוס פיודורוביץ' פון אונגרן-שטרברג. היה פסיכופט סדיסט אשר ראה בעצמו גלגול של ג'ינגיס חאן. רצה לבנות מחדש אימפריה גדולה במרכז אסיה, הוא אף התכוון לחסל את הבולשביקים של לנין ולהשיב על כנו את שלטון הצאר ברוסיה, בראשותו כמובן.

הסתובב שנים רבות במרכז אסיה עם שכירי החרב הרבים שלו ושחט ערים וכפרים-אלא אם כן אנשיו הסכימו להתגייס לצבאו. ואיש לא עצר בעדו.

הברון השתלט על שטחים ניכרים שהיו בעבר בשטחים של האימפריה הצארית, הברון נולד לשושלת בת אלף שנים של אצילים בלטיים  שטענו כי הם מצאצאיו של אטילה ההוני.

כל המתגדיים לו עונשו בעיקר בצליפה בשוטים, חניקה, צלייה, וקשירה למכוניות.

אויביו העיקרים היו בולשביקים, יהודים ובעלי מום.

לאחר הצלחתו המסחררת הצבא האדום השקיע את מיריב כוחו בהשמדתו. הוא הובא לסיביר בשלשלאות , אך גורלו לא היה בספק- לנין עצמו רצה במותו. הוא הועמד בפני כיתת יורים- המוות הנקי ביותר בתקופת שלטון הטרור שלו.

 

3. מאו דזה דונג, המנהיג הקומוניסטי בסין ראה וחקר מה סטלין הצליח לעשות ברוסיה, ממדינה ענקית ומושמת למעצמת על ועל כך הגה את תכנית "הקפיצה הגדולה קדימה" אך הצלחתו לא סיחררה במיוחד וגרם למותו ש כ70-76מיליון סינים

 

אכזריות באימפריה הרומית

1.קליגולה קיסר (ככל הנראה מקור השם הוא גרביים אדומות),  חלה בפרנויות מטורפות, בהתחלה זוועותיו היו כנגד עמים שכנים אך לאחר מכן גם נגד עמו "הלוואי ולעם הרומי כולו היה רק צוואר אחד". לאחר מכן גם ראה בבוז את כל המורשות הקודמות לו כגון הסנאט, לכן במקומו בחר את סוסו "איניקאוס קונסול" לאחראי בימקום הסנאט, אך לתקופה זמנית וקצרה יחסית. חשב על קונספירציות מטורפות וטבח בלי הרפ באנשיו

 

2.נירון קיסר,הקיסר החמישי והאחרון מהשושלת היולי קלאודית, חלה בפרנויות רבות ורצח את אמו אחיו הקטן ובשלב מאוחר בחייו גם את אשתו.

נירון שרף חלק גדול מרומא על מנת לכתוב שיר ל שהיא עולה בלהבות, האסון הרב שנגרם מהשריפה גרם לעירעורים רבים בקיסרות אך נירון בחר להטיל את האשמה על הנוצרים הראשונים בטענה שהנוצרים מצהירים בפומבי זה זמן רב שרומא תיהרס בגלל זעם האל. הוא הורה על רדיפתם, השלכתם לאריות ולשאר חיות טרף, על צליבתם במספרים גדולים ואף על קשירתם לעמודים ושריפתם בעודם חיים.

לאחר התאבדותו הקיסרות הניאו קלאודית הושמדה.

 

3.יוליוס קיסר, אדונו הבלתי מעורער של העולם הרומי  עד אחרית ימיו,יוליוס הרתיע את אויביו בדרכים קיצוניות ומשגועות רבות, אחד הסיפורים הפחות מוכרים על אודותיו הוא כי בנעוריו בראשית דרכו  הוא התחרה על הקיסרות עם עוד שני אנשים, רגע לפני שלקח את "המושכות" לידים, על מנת שלא יהיו התנגדויות בהמשך אנס את את אימו של מתמודד אחד ורצח את המתמודד השני. ובכך שלטונו היה יציב וחזק וזאת הייתה רק תחילת דרכו של הקיסר הבלתי מעורער....


קומוניסטים אכזריים
1.קרל מרקס, ממציא הקומוניזם, לא רק שגרם לאמונה וללאום האכזרי ביותר שהרג ושיעבד ככמעט מיליארד אנשים. מרקס ניסה ליצור מהפכות קומוניסטיות רבות וקרא להתקוממויות רבות, הוא לא הרג בצורה ממשית אך קרא לאחרים, הוא הוגדר כמהפכן מסוכן מאוד והוגלה מכל 5 המדינות בהם חיי במהלך חייו.

2.סוסו ג'וגושבילי, המוכר יותר בשם "סטלין" (איש הפלדה) היה אדם נרקיסיסט רודף בצע, אחדש לקוראים כי הוא בעל הפסלים העצמיים ביותר איי פעם. בתחילת מלחמת העולם השנייה הוא לא האמין שהיטלר ייתקוף אותו, לכן ביצע טעויות טקטיות רבות ולא הקשיב לעוזריו עד שהיטלר כבר התחיל לפלוש.
בסוף המלחמה הוא התרברב ושלח חיילים רוסים לכיוון ברלין בשורות מחוברות במקל- כך שכדור אחד מספיק כדי להרוג שישה אנשים בערך, וכך מתו עוד רבבות של חיילים שיחלו להינצל.
לסטלין לא היה כבוד לחיי אדם והוא מקום שני באחריות על הרג חיי אדם לאחר מאו דזה דונג, שניסה לחכות את הצלחתו של סטלין. 

3.פידל קסטרו, מנהיגה של קובה הפך את מדינתו למדינה הקומוניסטית הראשונה בחצי הכדור המערבי, ארה"ב רצתה במדינתו כליברלית וברית המועצות כקומוניסטית לאחר מלחמה עקובה מדם ומשברים גדולים הפך את מדינתו לקומוניסטית ובכך עיקב את קצב ההתקדמות של מדינתו- עובדה, כיום רוב הרכבים בקובה הם משנות ה60' 
אכזריות ברומניה ובמרכז אפריקה
1.ולאד המשפד "דרקולה", היה לשליט אכזרי במחוז טרנסילבניה ברומניה, היה לרוצח אכזרי והרג במשוער כ80,000 איש אך הרג אותם בדרכיים סדיסטיות ביותר, ודרכו המועדפת הייתה לשפד אותם על שיפוד עץ ענק ולתת לכוח המשיכה לעשות את שלו, באיטיות.
2.ניקולאה צ'אושסקו, רודן רומניה הקומוניסטית, שמר על מדיניות פנים נוקשה שבה מתו המתנגדים, גינה את כל קומיו וכנה אותם כמתנגדים, וגרע ממצבה של רומניה לשנים רבות.
3.ז'אן בדל בוקאסה, קיסר הרפובליקה המרכז- אפריקאנית אשר עלה לשלטון בזכות הפיכה צבאית היה קניבל מטיל מומים וסדיסט קיצוני.
כל טבחיו העידו כי נהג לאכול לארוחות מיוחדות בשר אדם שנשמרו בתאי היקרור שלו, בוקאסה אנס נשים רבות והיה בעל חמישים ילדים, ושבע עשרה נשים. היותו סדיסט בוטא בעיקר בריסוק גולגולות בבעזרת מקל גולף בנערים אשר היו בכלאו  ועוד עינוים רבים כלפי האסירים.
הוא שלט ביד רמה 21 שנים אך הופלל במשט בכל ההאשמות- מלבד קניבליזם, ותאמינו או לא עונשו היה קצר ממאסר עולם.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על האנשים (בערך) האכזריים ביותר ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאכזריות, דירוג, קומוניזם,
נכתב ע"י מעייןהוך
בתאריך: 11/07/2017
מעיין הוך

3 מאמרים | 3649 כניסות
מאמר זה נקרא 1367 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
53%
 השארת תֶּשֶׁר למעייןהוך
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!