הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
web123

בניית אתרים עם ג'ומלה


בניית אתרים היא תהליך שבו אתה הלקוח מגיע עם רעיונות ורצונות אשר מתורגמים לאתר על ידי חברת בניית אתרים. התהליך מתחיל באפיון האתר, כלומר מה תהיה הפונקציונאליות של האתר, איך יראה האתר ומה יהיו התכנים באתר.
בניית אתרים היא תהליך שבו אתה הלקוח מגיע עם רעיונות ורצונות אשר מתורגמים לאתר על ידי חברת בניית אתרים. התהליך מתחיל באפיון האתר, כלומר מה תהיה הפונקציונאליות של האתר, איך יראה האתר ומה יהיו התכנים באתר.
אפיון אתר יכול לכלול את המרכיבים של האתר. ישנו הבדל בין אתר הכולל תוכן של טקסט ובין אתר הכולל גם קטלוג או מסחר אלקטרוני או רכיב שהלקוח מבקש להוסיף לאתר כמו אתר לוחות, פורום או דברים נוספים.
עיצוב אתר כולל את החזות של האתר. חזות האתר מבוצעת על ידי גרפיקאי שמקבל את רעיונות הלקוח והופך אותם לקובץ או קבצים של תמונות. קבצים אילו כוללים את הרכיבים שצריכים להיות באתר. עיצוב ברמה משודרגת יכלול עיצוב לפי דרישות הלקוח על ידי מעצב. אפשר גם להוסיף קבצי אנימציה לאתר שימחישו את השירות שהאתר מציע.
ישנם כמה רמות של עיצוב אתרים. הרמה הפחות מומלצת על ידי היא שימוש בתבניות אתר. תבניות אלו ניתנות לרכישה.
תוספים של אתר כוללים טפסים של הזמנת שירותים דרך האתר, טפסי יצירת קשר, הזמנת מוצרים עם חיוב, גלריית תמונות, רכיבים של קידום אתר כמו כתובות אתר בעברית ועוד.
תכנים של האתר הם הטקסטים שיהיו באתר שיכולים להיכתב על ידי כותב תכנים אשר מקבל מהלקוח הנחיות עבור כתיבת תכנים שיווקים וכן מאמרים עבור קידום אתרים. בעת כתיבת תכנים כותב התכנים כותב דפים שיווקים לאתר הכוללים את השירותים של האתר, מדגיש מאפיינים שנמסרו לו וכן כותב מאמרים לפי דרישה עבור קידום האתר.
עבודת בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן גו'מלה כוללת בניית תבנית עיצוב מקבצי המעצב, בניית המודולים והתוספים של האתר וכן הזנת תכנים של האתר.ג'ומלה היא מערכת בניית אתר שמאפשרת בניית אתרים מהירה כי היא כוללת מודולים מובנים עבור האתר וכן ישנה אפשרות להוסיף תוספים והרחבות של האתר.
בסיום העבודה קונים שם דומיין לאתר וכן תוכנית אירוח אתר .קניית שם דומיין וכן אירוח אתרים מתבצעת לתקופה קצובה, שנה או יותר.
בסיום העבודה הלקוח מקבל אתר עובד עם המאפיינים והעיצוב אותו הוא בחר.
 


מה דעתך על בניית אתרים עם ג'ומלה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כבניית אתרים