הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
wedding-greeting

כתיבת ברכה לחתונה


לא כל אחד יודע לכתוב, אבל כולם חייבים להיות מוכנים לקראת החופה! להלן מדריך קצר למברך הפוטנציאלי.
ברכה לחתונה
 
אין דבר מרגש יותר מלשמוע את המשפחה והחברים שלכם מקריאים ברכה לחתונה שהם עצמם הכינו. הקראת הברכה היא סימן שמעריכים אתכם ואת האהבה הגדולה שיש ביניכם.
 
כבעלי השמחה, אם החלטתם לשלב ברכות באירוע, חשוב להתייעץ עם בעל האולם או גן האירועים לגבי התזמון שהברכות יוקראו. בדרך כלל ברכה לחתונה משתלבת בצורה יפה לאחר האוכל כאשר האורחים שבעים ומרוצים. כדי לעניין את האורחים, אפשר ואף רצוי גם להוסיף לברכה סרטון, מצגת מפתיעה או שיר מרגש שיעוררו ויפתיעו את בני הזוג ואת האורחים.
 
ברכה לחתונה מהחברים הקרובים הן משימה לא פשוטה. החברים צריכים להתאחד, לתאם ביניהם, להעלות רעיונות ביחד ולמצוא ברכה לחתונה שתסכם את הזוגיות של בני הזוג בצורה הכי יפה. בברכה יושם דגש על ההתאמה של בני הזוג אחד לשני, על קווי אופי לדמותם של כל אחד מהם בנפרד וכן כמה הגיגים מצחיקים מהחיים שלהם ביחד ולחוד. בסוף הברכה יאחלו החברים איחולים לבביים לעתיד. חשוב מאוד לא לעבור את הקו הדק בין ברכה לחתונה סולידית ומתוקה לבין ברכה לחתונה שעלולה להפוך למשהו קיטשי ודביק מדי.
 
ברכה לחתונה מהמשפחה הקרובה צריכה להגיע בעיקר מהלב. להורים חשוב להגיד לזוג כמה הם שמחים ומאושרים שהגיעו לרגע הזה, לספר קצת על הילדות של הבן/בת שלהם עד לבגרותם ולציין את ההתאמה המצוינת עם בן/בת הזוג. ברכה כזו יכולה להיות מתובלת בהומור ובציניות והכול בהתאם לאופי של בני הזוג והוריהם. גם כאן יש לשים לב לא להעיר הערות שיכולות להלחיץ כמו ציפייה לילדים.
 
כדי לשמר את כל ההשקעה, מומלץ להעניק את הברכה כמזכרת. מעצבים ברכה לחתונה באופן מיוחד, מדפיסים, ממסגרים או מדביקים על חומר קשיח ולאחר הקראת הברכה, מעניקים אותה כמזכרת לזוג המאושר. שימור הברכה יגרום לכך שגם לאחר שנים רבות, הברכה שלהם תבלוט ותיזכר בין כל הברכות האחרות שנשמרו ותעניק לבני הזוג עוד רגע של נחת.
 
וגם...ברכה ליום נישואין
 
ברכה ליום נישואין זהו כבר השלב הבא. ברכה ליום נישואין חייבת להיות ברכה מיוחדת כיוון שיום הנישואין השנתי הוא יום משותף שהוא רק שלכם וזו הזדמנות לומר לבן הזוג כמה אתה אוהב אותו, מעריך אותו ומוקיר אותו. לכן, אין כמו ברכה מושקעת שמצורפת למתנה נחמדה שמזכירה לכולנו את העובדה הבסיסית שיש לנו זה את זו.
 
להלן מספר הצעות מיוחדות:
 
ספר דיגיטלי – כיום הזמנת ספר תמונות דיגיטלי אינו דבר יקר ובפחות מ-100 ₪ אפשר לעצב ספר שיכלול תמונות משותפות משנות הנישואין ומילות ברכה מרגשות ונוגעות. הספר אינו חייב להיות ארוך – גם 10 דפים יכולים לעשות את העבודה.
ברכת חברים משותפת – עוד רעיון שיכול מאוד לרגש את בן הזוג הוא ברכה שתשלב ברכות קטנות של חברים משותפים מכל התקופות שיספרו עליכם כזוג. בראש הברכות תהיה כמובן ברכת בן הזוג האוהב. גם כאן חשוב לצרף תמונות שימחישו את החוויה.
ברכת פייסבוק – אם אתם עדיין צעירים ברוחכם, אז למה לא להשתמש ברשת החברתית הנפוצה ביותר? אם יש לכם הרבה חברים בפייסבוק ושניכם מעורים היטב ברשת החברתית, אז הפצת יום הנישואין כאירוע יכול מאוד להפתיע ולרומם את הלב, לשניכם. את הרעיון הזה יש ליישם רק אם מהיכרותכם עם בן הזוג, הוא היה מעוניין להפצה המונית שכזו. אחרת, אתם בצרות…





מה דעתך על כתיבת ברכה לחתונה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת menachem ב 25/12/2014 04:06 ( הפרופיל שלי ) מאמר יפה ומועיל מאוד! תודה על הרעיונות המוצלחים, והמשך להפרות את האתר במאמריך המעניינים.תגובה לתגובה

ידוע ככתיבת, ברכה, כיצד, כותבים, ברכות, יום, נישואין, חתונה, חתונות
נכתב ע"י FreeAgent
בתאריך: 11/09/2013
סטודנט חופשי בן 43

13 מאמרים | 64183 כניסות
מאמר זה נקרא 10201 פעמים 1 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
61%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!