הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
weekend

שישי זורם


יש ימים כאלה שהאנרגיות הן חיוביות, השמש זורחת ויש רוח נעימה באוויר, יש גם אירועים ספונטניים כמו קארמה כזו עם גלגל שמסתובב לכיוון הטוב, יום כזה מלא בזוגיות וביחד.

יום שישי, כזה שהתכניות היו תלויות בעננים ללא הגדרה ברורה שנדע מה מצפה לנו במהלכו. יש רגעים שהם מתנה, לא מתוכננים, לא צפויים, הם פשוט קורים, ברגעים האלה שהכי פחות מצפים להם אבל לעולם לא נסרב להם כי הם בדיוק מה שהיינו רוצים וכך היה גם יום שישי האחרון בו החצי ואני זכינו לצאת  ולבלות להיות ביחד.

את יום הכיף הלא צפוי שלנו התחלנו במרינה, החצי אפילו נתן לי לנהוג, בתור לא חובבת כבישים מהירים אפילו הגענו די מהר וגם עם חניה מושלמת מה שהיה עוד סימן טוב. הבטן נתנה סימני רעב קלים שלא ממש היינו סגורים על עצמנו ושובר ארוחת הבוקר קרץ לנו והחלטנו לנצלו.

במסעדת MEDZZO  זכינו לפינוקים וארוחת בוקר כייפית, שעה ארוכה של שיחה טובה ביחד, מבט על הים, בריזה קלה, כל כך נעים להיות ביחד שוב בייחוד אחרי שבוע כל כך עמוס בו לא מצאנו את הרגעים שהם רק שלנו.

הכיף שלנו המשיך בסיבוב בקניון של ארנה, בין החנויות השונות היה קשה לעמוד בפיתוי ונכנסנו לרנואר, מאוד אוהבת את הבגדים שלהם. כמובן שלא יצאנו בידיים ריקים וזוג סנדלים וסקיני מהמם חדש נקנו בשבילי. איזה כייף להתחדש, כל מה שאישה צריכה ואוהבת.

בין הבילויים, להסתובב בין החנויות ולחשוב מה עוד לקנות, פינינו גם זמן למשפחה, לביקור קצר וגם להחזיר את הקטנה הביתה שמעט התגעגעה וגם זה לא להרבה זמן כי אחרי שנחנו מעט בצהריים  ונתנו לביתנו הקטנה תשומת לב וזמן של אהבה קיבלנו גם לילה חופשי בו היא ישנה אצל הסבא והסבתא ועל הזדמנות כזו לא מוותרים ויוצאים.

נהניתי ללבוש את בגדיי החדשים, להתארגן ליציאה, לצאת להופעה, לפגוש אנשים, לשתות לומברסקו  וליהנות מכל שלוק. זמן נהדר ביחד, להתפרע על הרחבה ופשוט להשתחרר.

את היום הנפלא והזוגי הזה סיימנו במקס ברנר, מחייכים ומרוצים התפוצצנו משוקולד.

כדי להמשיך את סוף השבוע המעולה שלנו זכינו גם לארוחת צהריים אצל ההורים, כזו שרק באים ולא צריך לעזור ולעשות כלום, ארוחה גדולה, שיחה טובה, קצת יין שמיסטל אותי באווירה משפחתית נעימה.

וקצת אחרי שחוזרים הביתה גם את הפייסבוק סוף סוף לפתוח, להתעדכן ולקרוא, רק את תמונות יום ההולדת של הקטנה טרם הספקתי לעלות.

שעת הערב מגיעה וחברה מציעה פגישה, לי תמיד יש סידורים והצעות וכך יצאנו לקנות לקטנה בגדים לגן, בדרך פגשנו את כל העולם. חזרתי הביתה, מלאת שקיות, שוב עשיתי קניות...

החצי שואל מה קניתי לעצמי, אני מראה לו את הכובע רחב השוליים החדש, כזה שבאמת אין לי מושג לאן אלבש, אבל כזה שפשוט הייתי חייבת לקנות.

אנחנו מסיימים היום עם כוסית מרטיני, נשיקה וחיבוק, סוף השבוע נגמר, אנחנו מחליפים הילוך.

מה שהתחיל כשישי זוגי המשיך והיה סוף שבוע נהדר, כלל לא מתוכנן, בו כל האירועים פשוט זרמו והיו טובים ונעימים, הלוואי וכל סופי השבוע היו כאלה שמחים.

שבוע טוב.



מה דעתך על שישי זורם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כבילוי זוגי בסוף שבוע,