הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
wipeout

וייפאאוט ישראל


התכנית האמריקאית הגיעה גם לישראל, יותר נכון ישראל הגיעו לוייפאאוט. האלכימאית צפתה בפרק, צחקה עד כאב בטן ונהנתה מכל דקה ורגע, מהפדיחות, הדיבוב של קיסוס וברמן ובעיקר מהבומבילות.

עוד לא ממש הצלחתי להבין את החוקיות לגבי אנשים שמחליטים להשתתף בתכניות ריאליטי, אך בהחלט ניתן לראות שמגיעים לוייפאאוט טיפוסים לא רגילים כמו חיקוי מושלם למרגול, יעל (לא) בר (זוהר) עם ישבן קופצני עם צנזורה, רקדנית בטן, מאמי ועוד נשים שונות ומשונות שמאוד כייף לצחוק עליהן כשהן עושות את המסלול.

בשלב המוקדם נהניתי במיוחד מהקסילופון והבומבילות, הפיצוצייה היתה ללא ספק הכי אכזרית וחסרת הרחמים ביותר. ועל הטרפז? קיסוס צדק, תפסיקו להקדיש אותו ליקרים לכם, אתן לא באמת מתכוונות לזה וחבל על הפדיחה, זה כבר לא מצחיק.

בשלב רבע הגמר אני מודה שכבר החזקתי את הבטן חזק ובכלל, כמה גזעני כבר יכול להיות לשים תימניה ברולטה רוסית? והעיקר? אילנה שקט, הג'חנון בדרך, בעצם ... היא שוב נפלה העיקר שזכתה בתור בומבילת הזהב.  כמה צרחות נשמעו אחוות נשים, אחוות צרחות, גם למפסידות וגם לעוברות לשלב הבא, אהה!

וכן זה מוזר איך לחצי הגמר בכל זאת הצליח להשתרבב גבר, כאילו בדמות אישה, לא ליפול דרלינג, אתה רק לוליפוט עם גורגרת, ממש לא גברת. העיקר ששקט אילנה לא הפסיקה לרגע להאמין בעצמה, אישה אישה שכמותה!

ורק לסיום, וייפאאוט היא  תכנית שמשמשת ליופי של סיומת ליום עבודה באמצע השבוע. מצחיק, קליל ועושה חשק לקפץ מהבומבילות ישר למיטה.

 



מה דעתך על וייפאאוט ישראל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כוייפאאוט ישראל,וייפאאוט ערוץ 10,אביעד קיסוס וטל ברמן,ספיישל נשים