הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
wipeout_israel

וייפאאוט כוכבי ריאלטי


לנוח מול מסך הטלוויזיה ופשוט ליהנות מכמה פרקים מוקלטים של וייפאאוט. איזה כייף זה לצחוק על אחרים, בייחוד על כוכבי ראליטי הנואשים לעוד כמה דקות של תהילה. האלכימאית צוחקת.

 

איזה פרק ראיתי הפעם? של כוכבי הראליטי שטסו הישר לארגנטינה להפסיד עוד טיפה מהכבוד העצמי שלהם ולנסות להרוויח קצת כסף וזמן תהילה. זה באמת מאוד נחמד מצידם של ערוץ עשר והפקת וייפאאוט לאגד כמה כוכבי ראליטי, רק מישהו שם בהפקה שכח שמרוב תכניות ראליטי ומרוב עונות חוזרות הקהל כבר מזמן לא עוקב מי זה מי ודרושה כאן תזכורת. מודה שגם לי לקח כמה שניות להיזכר בחלק מהדמויות ולהביא את שלומי בראל היה סוג של בדיחה לא נעימה וניסיון נחמד של ערוץ עשר לצחוק על ערוץ 2. נגיד שלא שמנו לב לעקיצה.

ובכלל, סחטיין על פליטי הראליטי של ערוץ 10, הביא את כל הגדולים שלו, אלה שציפינו מהם לנצח שוב, להראות את עצמם בשיא הדרם וואלה... הם הפתיעו. גלגלת הבושות, הנפילות וההחלקות מבומבילת הזהב גרמו לי לתפוס את הבטן חזק חזק ופשוט לצחוק. מה אכפת לי? לי מותר לצחוק עליהם, הם הגיעו לוייפאאוט בשביל עוד ניסיון כסף, אני הגעתי לצפות בויפאאוט בשביל עוד  משהו טוב לצחוק ממנו וליהנות על חשבונם.

נהניתי מכל שניה של קאייטה של צ'ינו (נו, כבר נזכרתם מי זה?), סער מהיפה וחנון שנראתה לי לרגע... כבר לא כל כך כוסית, טשי טשי שגרם לי לרצות לשמוע שירים בגרוזינית, לתהות על קנקנם של זיו ובשבקין שמשום  מה בטוחים שהם הגיעו למשימת חסינות.  בכלל, זה מקסים שכמו כל משימת חסינות  בהישרדות הבנות נשארות מאחור ולא מצליחות אפילו לעבור לשלב הביניים, הבנות? אולי עדיף שישקמו אותו באיזה מכון יופי או מסלול דוגמנות, הם מצליחות בזה יותר. והחלמה מהירה לליטל מהיפה והחנון, אלכס שולח את תנחומיו. נראה יל שגם ערוץ עשר לא תיכננו שפעמון גדול יעיף אותה בכזו אלגנטיות מבומבילת הזהב.

בשלב האחרון בזירה, הופתעתי משלושת האחרונים שזכו להגיע למעמד. אחד שלא זוכרים מי הוא בכלל,  השני פיראט בכאילו שנראה נואש לקבל את הכסף והשלישי... שאולי לא צריך את הכסף וגם לא ברור מה הוא עושה בכלל שוב בטלויזיה, נגמר מלאי המעריצות מהאח הגדול? 

עוד פרק נגמר, שוב כואבת הבטן מרוב צחוק, תודה לכולם על הנפילות, נתראה בפרק הבא.

 

 לצפיה ישירה



מה דעתך על וייפאאוט כוכבי ריאלטי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כוייפאאוט,וייפאאוט ישראל, וייפאאוט צפיה ישירה