הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
xxדsד

סקסית בכל מידה !


את מחפשת בגד במידה מרווחת, ומוצאת שגם חולצות plus size מוצגות על דוגמניות רזות ביותר... אפילו ברשתות למידות גדולות! חוצפה!
בא לי להתחדש בחולצה, כן, קלילה כזו, שנופלת באלגנטיות על הגוף, נעימה ואוורירית, קז'ואל אלגנט אבל מתאימה לעבודה, כזו שנראית כאילו "זרקתי" על עצמי משהו ויצאתי מהבית, ללא מאמץ.. .
אז שוטטתי קצת באתרי הקניות באינטרנט, ראיתי כמה חולצות יפות, דגמים שונים ומגוונים, גזרות מעניינות יותר ופחות, אבל ברוב המקרים הדוגמניות שמציגות את הקולקציה הן דוגמניות רזות, ממש רזות, ממש ממש רזות!  בעוד שהגדרתי בחיפוש Plus Size (מידות גדולות).. .
זה לא שאני צריכה אוהל, אבל כן משהו שהוא יותר ממידה L, זה יותר מדי לבקש?
כן, אני אישה גדולה, גדולה וסקסית - "גדול אך מוצק", אני תמיד אומרת, עם פרופורציה טובה בין חלקי הגוף השונים, שופעת בכל טוב, מבפנים ומבחוץ, עם חיוך מהמם, כך אומרים.. .
אני גאה במי שאני וגאה במה שיש לי, נהנית להביט במראה המשקפת אותי, נהנית לחייך - ואנשים לרוב לא נשארים אדישים אליי. אני מלאת ביטחון, צועדת בגאווה תמיד, מודה להורי על דרך החינוך שקיבלתי, מקווה להיות מודל לאחרות, שלצערי לא תמיד מרוצות מעצמן.
אין שום סיבה שבגד בחנות יהיה במידה קטנה עד מידה קטנה פלוס (XS - מי המציא את המידה הזו?), כשיש כל כך הרבה נשים ברבדים שונים מאוכלוסיה מגוונת ומכל מקום בארץ, שהן פשוט רוצות לחיות בכיף, ליהנות ממה שיש לחיים להציע, מבלי להתעסק כל הזמן בספירת קלוריות, ספורט רצחני או דיאטת חסה.
רובינו לא נולדנו עם גנים כמו של גלית גוטמן,  ולמרות שהיא מהממת בעיניי, אני לא שואפת או רוצה להיות במימדים אלו, אני אוהבת את המראה המלא והשופע, עם הקימורים המענגים והיופי הנשי - המייצג אחוז גבוה יותר שלנו, את האמת, היופי שבאמת.. .
תראו את הבנות של היום, מרעיבות עצמן, עסוקות בכל גרם שעלול למצוא את דרכו על מתניהן חלילה, לא חבל שזו התרבות שבה אנו חיים? אני לא בעד הגזמה לשום כיוון, גם עודף משקל זה לא הכי טוב, אבל חייבים לעשות משהו כדי שמודל היופי יהיה יותר מתון ושלטי החוצות והמגזינים ישקפו זאת.
יותר מכך,חנויות לבגדים במידות גדולות כמו "עונות" ו "ML" (מתאים לי), בעצמן מציגות את הקולקציה שלהן על דוגמניות רזות, הבנתם את ההגיון? כי אני לא.
למה לא לוקחים בנות יפות, נשים יפייפיות עוברות אורח, או לקוחות של הרשתות האלה, כן, אלו שבאמת לובשות את הבגדים הללו, ומציעים להן לדגמן? או שפשוט יעסיקו דוגמניות למידות גדולות באותו ייצוג כפי שעושים עם דוגמניות רזות? יש כאלה מהממות מלאות וסקסיות, שחבל לפספס.. . כך גם יהיו מודלים נוספים להערצה לדור הצעיר יותר, ויתפנה מקום בהתעסקות הטפשית הזו למשהו הרבה יותר בונה, כולל הפסקת גינויים כגון "שמנה" וכד'.
לענייניינו,
אני אשמח מאוד לראות נשים מלאות ויפות בשלטי חוצות על בנייני עזריאלי ובכל מקום אסטרטגי אחר - אם הבגד יפה, בגיזרה שתחמיא לי, אני ארוץ לקנות אותו...! 
יש לנו, המלאות, הגדולות, אותו הצורך להיראות טוב, לא פחות מבחורה רזה, לעיתים אף יותר.
בניו יורק לדוגמה, כמו בכל ארה"ב, אני יכולה להיחשב כדוגמנית, אני יכולה למצוא בגדים יפים כמעט בכל חנות שאכנס אליה, מידה לא תהווה בעיה, אני אפילו נחשבת למידה בין הקטנות שם.. אין צורך בתיוג של "מידות גדולות", אפילו ב'ויקטוריה סיקרט' מצאתי סט לנג'רי מ ה מ ם ! בדיוק כמו הסט שמוצג על הבובה בכניסה לחנות.. .
בקיצור, תפנימו, פלח שוק שלם מפוספס כאן, מכיוון שקשה להוסיף עוד חתיכת בד...

אז בנות, היו גאות בעצמכן באשר אתן וכפי שאתן, תברכו על מה שניתן לכן ותשתדלו להוציא מזה את המיטב, ואל תשכחו לפרגן לעצמיכן כל יום על משהו קטן.
אוהבת,
Karina


מה דעתך על סקסית בכל מידה ! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כנשים, יופי, מלאות, בגדים, פרסום, רזה, שמנה, חנות, רשת, מידות גדולות, משקל, שופע, קלוריות, דיאטה, בנות, הגיון, גנים, סקסית, מראה, מידה, חינוך, מודל, פרופורציה, plus size, גדול, כיף, ליהנות, תרבות, אלגנטיות, לפרגן,מהממות, גיזרה, בד, פלח שוק, גאווה
נכתב ע"י Karina.K
בתאריך: 26/05/2015


4 מאמרים | 7348 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר לKarina.K
אם אהבתם, יש לי צנצנת טיפים ... יום מקסים!
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!