הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
yeladim

ילדים זה שמחה,גם בגיל 40 +


להיות אמא לתינוקת אחרי גיל 40 חווייתי מאוד ושונה מגיל 22

יש לי 3 יהלומים בנים ,לא סגרתי את גיל 30 וכבר הייתי אמא לשלושה בנים.

בעודי נהנית מגידולם ומתמודדת עם מטלות החיים עבודה ניקיונות חובות משכנתא ,השנים עברו לי כלכך מהר והקטנטנים שלי גדלו להיות גברים.היה לי יותר זמן לעצמי לצאת לבילוי עם בעלי ,וכך עברו להם השנים עובדים חופשות בילויים כמעט כמו כל בית .יום אחד בהיר מאוד.אני מקבלת איחור במחזור ובלי היסוס הלכתי לקנות את הערכה מהסופר-פארם לבדיקת הריון.
התשובה היתה חיובית לתדהמתי.מה אני בגיל41 עכשיו הריון?ומה יגידו הבנים שלי הגברים? ומה יאמר בעלי איך תתקבל הבשורה המפתיעה?
בעודי בוחשת במחשבות וקופצת ממחשבה למחשבה.מצאתי את עצמי מחייגת לבעלי ומספרת לו ובאותה נשימה אומרת אני משאירה.אני מתגעגעת לתינוק או אולי זו תהיה תינוקת.התחלתי את ההריון בימים קשים ,ובימים קשים יותר, הגיל (41 )לא תרם פה שהרי אני סיימתי 3 הריונות כבר עד גיל 30 פתאום עכשיו בגיל 41? פעם בגיל כזה כבר היו סבתות.ואני מכירה גם היום אבל ממש בודדות.לא ממש שמחתי לספר שאני בהריון כי ידעתי מה התגובות יהיו...ואכן הרוב הרימו גבה.ואני מיום ליום הייתי יותר מאושרת ועוד יותר מאושרת שהרופא שלי אמר לנו שזו בת!!!ילדתי את הנסיכה שלי בגיל כמעט 42.היום אני כשנתיים אחרימאושרת מהמתנה שקיבלתי מבורא עולם .אין ספק שלהיות אמא בגיל 22 זה שונה מאוד מלהיות אמא בגיל 42 הבכור שלי כמעט בן 22 ויש לו אחות הצעירה ממנו ב-20 שנה לראות ולהתמוגג מאושר .
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על ילדים זה שמחה,גם בגיל 40 + ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת FreeAgent ב 08/12/2013 14:35 ( הפרופיל שלי ) כל הכבוד. אני לא הייתי מסוגל. אני מחכה כבר לגיל שאוכל להתחיל לבלות עם זוגתי לבד...תגובה לתגובהמאת שרית ב 13/10/2012 23:27 ( הפרופיל שלי ) אין ספק שזו מתנה מבורא עולם, גם לי היתה הפתעה כזאת ,יש לי ילד הפתעה מהמוצלחים שיש ..תיהני מכל שנייה כמו שאת יודעת הם גודלים מאוד מהר.תגובה לתגובה