הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
yourvision

הסודות לשיפור ראייה טבעי!!!


כך תוכלו לשפר את הראייה שלכם בצורה טבעית ללא צורך במשקפים,עדשות או ניתוחי לייזר:
על שיפור ראייה בצורה טבעית שמעתם?
אז שיפור ראייה באמצעים טבעיים הוא תהליך של ריפוי טבעי של הגוף באמצעות תרגילים שונים ובאמצעות הכנסת הרגלים נכונים לחיינו.
כיצד נוכל למצוא זמן פנוי לעשות את התרגילים הייחודים שיאפשרו לנו להיפתר מהתלות במשקפיים ולחסוך מאות שקלים על עדשות,משקפיים או ניתוחי לייזר?
איך אנחנו יכולים להסתגל להרגלי חיים חדשים ובריאים תוך כדי שאנו חיים בתקופה של טכנולוגיה מתפתחת ומשגשגת?

בימינו מספר האנשים שזקוקים למשקפיים או לעדשות הולך וגדל,לפי מחקרים שונים בשנת 2050 מרבית האוכלוסיה תסבול מקוצר ראייה,מדובר בתופעה מסוכנת שבהמשך החיים אנשים שסובלים מקוצר או רוחק ראייה ייסבלו ממחלות עינים מסוכנות,לפיכך אני מתכוון להציג מספר פעולות שישפרו את הראייה שלכם ויאפשרו לכם להיפטר מהמשקפיים ולחסוך כסף רב.

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור שלי,אני התחלתי להרכיב משקפיים בגיל 10 וכעבור מספר חודשים התחלתי להרגיש שאני רואה בצורה לא מדויקת דרך המשקפיים,לאחר מכן הלכתי לחנות האופטיקה הקרובה לביתי והזמנתי זוג חדש של משקפיים.התחלתי לחשוב למה המספר משתנה והבנתי שאם אני ימשיך להרכיב משקפיים אני אצטרך כל כמה חודשים להזמין זוג חדש ולבזבז כסף רב,לכן התחלתי לחפש באינטרנט מידע על שיפור ראייה טבעי,התחלתי לשפר את הראייה שלי ולמדתי פעולות  חשובות שאני אחשוף בפניכם שמאפשרות לי לשמור על הבריאות שלי.

הפעולות:
1.מנוחה:תזכרו תמיד לעשות הפסקות של מספר דקות כאשר מבצעים עבודה מרובה של קריאה מקרוב(הידעתם שכאשר אתם קוראים מקרוב אתם מפעילים עומס על העיניים וכאשר אתם מסתכלים לרחוק אתם משחררים את העינים והם "נחות"?),לכן כאשר אתם לוקחים הפסקה תסתכלו לרחוק.

2.הסתכלות למרחק:אחד מהיסודות החשובים לשיפור הראייה,תנסו להסתכל כמה שיותר למרחק במהלך היום,למשל במקום לשחק בטלפון בזמן נסיעה תסתכלו על הנוף וכך תרגיעו את העיניים שלכם ותמנעו עומס על העיינים שבסופו של דבר יגרום לשינוי במספר ולקניית זוג  משקפיים חדש.

3.לבצע תרגילי עיניים:כדי לשפר את הראייה עלינו לחזק את שרירי הראייה.
הידעתם שהרכבת משקפיים גורמת לשרירי הראייה להיחלש וגורמת לעלייה במספר במשקפיים?
כאשר אדם מרכיב משקפיים השרירים של העיניים לא מתפקדים,נחלשים וכך אנחנו קונים זוגות נוספים כל מספר חודשים.
קיימים תרגילים רבים שאותם אתם יכולים למצוא באינטרנט דרך חיפוש פשוט:תרגילים לשיפור ראייה טבעי,יש לבצע את התרגילים פעמיים ביום במשך כעשר דקות.

לסיכום אני מוסיף סרטון בו מתואר סיפור של אדם שהצליח לשפר את הראייה בדרך טבעית,תצפו בסרטון והחליטו האם אתם רוצים לשנות את בריאותכם ולראות שוב ללא משקפיים או להישאר כל החיים תלויים במשקפיים.

בהצלחה!!!


https://www.youtube.com/watch?v=cZ163x1WDHs
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על הסודות לשיפור ראייה טבעי!!! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כשיפור ראייה טבעי,פעולות לשיפור ראייה,טיפים לראייה