הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
zaqwsx

רכיבת שטח


סיפור קצר ופיקטיבי
היו לי הרבה מאוד תחביבים במשך החיים שלי, אבל שום תחביב לא הצליח להשתוות לתחושה המדהימה שהייתה לי שבזמן שהייתי עוסק בתחביבים בשטח. לא משנה כמה התחביב מסוכן, מיוחד, מלא אדרנלין, שום תחביב לא יצליח להשתוות לנסיעה ברכבי שטח.
 
נסיעה ברכבי שטח זה אחד התחביבים היותר מהנים ומאתגרים שיש, אלינו לדעת לשלוט ברכב השטח שאליו אנחנו נוסעים אם זה אופנוע או טרקטורן, תלוי בהעדפה שלנו, כמובן שאלינו לקחת אביזרים שונים לשטח במטרה להיות מובחנים למקרה שיקרה לנו משהו במהלך הנסיעה ברכבי השטח.
 
כמובן שתחביבים בסגנון של נסיעה ברכבי שטח הוא מסוכן ודורש לשים לב לפרטים רבים במהלך הנסיעה, אנחנו לא יכולים לאבד את הריכוז לרגע למרות הריגוש והאדרנלין הגבוהה שזורם בדם במהלך הנסיעה שלנו, כמו כן חובה אלינו לחבוש את כל המיגון שצריך מכוון שאי אפשר לדעת מה יקרה.
 
לא פעם נפצעו אנשים מהתחביב המסוכן של רכיבה בשטח, אנשים לא שמים לב ונופלים בשטח וכאשר אין אלינו את המיגון המתאים הנפילות האלו יכולות להיגמר בפציעות קשות, שברים ולעיתים רחוקות אפילו מוות. לכן כאשר אנחנו מחפשים תחביבים בשטח חשוב לזכור ולקנות את כל האביזרים המתאימים.
 
אני זוכר מקרה בו יצאתי לנסיעה בשטח ללא אביזרי השטח המתאימים ונפלתי מהאופנוע, למזלי הפציעה הייתה קלה ולא נגרם לי נזק כבד, רק שברתי את יד ימין ולא יותר מכך, אבל יכולתי לסיים עם פציעה חמורה בהרבה, היה לי מזל רב שערמת העצים שנפלתי עליה הייתה רקובה כבר ולכן הנפילה הייתה רכה.
 
חשוב לזכור שמי שמחפש תחביבים לשטח ידע לבחור את התחביב שמתאים לאופי ולכסף שהוא יכול להשקיע, אנשים רבים שוכחים שלא מספיק לקנות רכב שטח או אופנוע שטח אליהם להשקיע עוד כסף רב בציוד נוסף כמו מיגון, קסדה ועוד.
 
כמובן שאלינו להיות גם מוכנים גם לכל התרחישים האפשריים, לדוגמא אני תמיד לוקח איתי גם ערכת עזרה ראשונה רק למקרה שאני אפצע במהלך הנסיעה, וכמובן שיש אלי תמיד טלפון לווייני רק ליתר ביטחון אם אתקע ולא תהיה קליטה למכשיר הסלולרי שלי.
 
לסיכום, מי שרוצה לעסוק בתחביבים שקשורים לשטח חשוב שיזכור שהתחביבים האלו דורשים מאתנו הכנות רבות וחשוב לקנות ציוד בטיחות על מנת לא להיפצע.
 


מה דעתך על רכיבת שטח ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כבשטח, שטח, ברכבי, במהלך, הנסיעה, תחביבים, השטח, אנחנו, כמובן, ציוד שטח, טיולי שטח, רכיבת שטח, רכיבה בשטח