הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
zumba

זומבה!


השם של הלהיט החדש לחיטוב הגוף תפס גם את מנטליקה שהחליטה גם היא לטעום מהשגעון, להניע את האגן, להזיע ולהנות. חוויות הזומבה.

בוקר יום שישי, לפני זמן מה קנית שובר דרך אחד מאתרי הקופונים המקנה כניסה לחמישה שיעורים בליידי פיטנס במחיר מצחיק, יש לך קצת זמן פנוי  כי הקטנה בגן, גם המצב רוח כאן ואת מחליטה לנצל את השובר. זה לא שאת שמנה וגם אין לך יותר מידי מה להוריד במשקל אבל לחטב את הגוף יכול להיות נחמד. לאחר סקירה של מגוון החוגים והשיעורים שמתקיימים החלטת לנסות את הזומבה שכולם מדברים עליה.

קיבלת הסבר קצר על מהלך השיעור, הגעת עם טייץ וגופיה, את הגומייה לשיער שכחת בבית. השיעור החל בדיוק בזמן, כשנכנסת אל הסטודיו גילית בעיקר נשים בגילאי 50-60 ולרגע חשבת שטעית בחדר. מחשבות חרדה תקפו אותך, אולי זו טעות, בשביל מה את צריכה את הזומבה הזו, יש פה מבוגרות ואת צעירונת ואת בכלל לא צריכה לרזות, למרות שהן נראות ממש טוב לגילן.

התחבאת לך אי שם בסוף מאחורי המבוגרות, ואחרי שהתמקמת לך לפתע נכנסו עוד נשים צעירות יותר, עדין לא קרובות לגילך אך לפחות את לא מרגישה כל כך ילדה כעת.

השיעור התחיל, מוזיקה לטינית קצבית, המדריכה מתחילה, התנועות פשוטות ומהנות, את משתדלת להיות כמו כולן, נראה כל כך קל מהצד, ולפתע את מגלה שאת חסרת קורדינציה וקצת מאבדת את התנועות ואולי שכחת איך מזיזים את האגן מצד לצד, איך מסתובבים, לקפץ על רגל אחת ולענטז, מעניין.

תחושת חוסר הביטחון פקדה שבעצם את די גרועה אבל לא וויתרת ולמרות שהרגשת סופר עקומה ביחס לנשים בנות ה50 שעמדו בקצב והכירו היטב את התנועות גם את לאחר כמה דקות השתלבת יפה מאוד. התנועות מאוד מתחברות אחת לשנייה והרגשת במסיבה קטנה.

עוד שיר ועוד שיר ואת מרגישה בעניינים, מעט מזיעה, מעט מתעייפת, נהנית מהקצב. מרגישה היטב את הישבן מתכווץ, הבטן עובדת.

השיעור, שנמשך 45 דקות בדיוק היה מלא אנרגיות, הרבה כייף, תנועות מאתגרות ומידי פעם כשהמדריכה עוצרת לסדר את השיער ואנחנו ממשיכות ומקפצות זו הזדמנות בשבילי לנוח לכמה שניות אבל בשום שניה ורגע אסור לעצור לזוז, הזומבה לא מוותרת, את פשוט רוקדת.

השיעור הסתיים בכמה תרגילי מתיחות ששולבו אל הריקוד, חיוכים צצו מכל עבר, הבנות נהנות ואת אחת מהן, את רוצה עוד. את יוצאת מהשיעור מזיעה, מלאת אנרגיות, שמחה ומחכה ללכת שוב לחזור לעוד שיעור בשבוע הבא.

זומבה זו חוויה מהנה!



מה דעתך על זומבה! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כזומבה,ליידי פיטנס,חיטוב הגוף, buy2
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 21/07/2013
בת 36

240 מאמרים | 1301548 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!