הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
zx

הלוואה לפתיחת מסעדה


סיפור קצר ופיקטיבי על כיצד הלוואה אחת יכולה לעזור לנו לפתוח מסעדה ולהגשים חלום
אנשים רבים חולמים לפתוח מסעדה, לאפשר לאנשים אחרים לאכול מהמטעמים שלהם, לתת שרות מעולה וכמובן שגם להרוויח ואם ניתן גם כמה שיותר. הבעיה העיקרית של רוב האנשים כאשר הם מחליטים שברצונם לפתוח מסעדה היא הסכום ההתחלתי לו האם זקוקים.
 
רוב מאותם אנשים שהחליטו לפתוח מסעדה לא היה בידיהם סכום התחלתי שמספיק לפתיחת המסעדה והם החליטו לקחת הלוואה מהבנק. בניגוד למה שנהוג לחשוב, קבלת הלוואה ומימון לפתיחת מסעדה אינה מסובכת כבעבר. היום יש אפשרויות רבות שמאפשרות הלוואה ומימון לפתיחה של המסעדה.
 
יש מספר רב של מוסדרות שמציעים הלוואה מיוחדת לפתיחת מסעדה ומאוד מומלץ לבדוק את האפשרויות השונות שעומדות לפנינו לפני שאנו לוקחים הלוואה. מתי שנחפש מימון לפתיחת מסעדה אנחנו צרכים לקחת גורמים רבים לפני לקיחת ההלוואה. 
 
חלק מהגורמים אינם קשורים כלל לתנאי לקיחת הלוואה ואלינו לבדוק אותם עוד לפני שאנו מחפשים גורם שייתן לנו מימון. לדוגמא גדול המסעדה שנרצה, מה ההון התחלתי שיש לנו, מה הניסיון בתחום המסעדנות ובניהול עסק. 
 
קבלת הלוואה למסעדה שונה מאוד מהלוואות לעסקים אחרים הסיבה לקח שפתיחה והחזקה של מסעדה הינה קשה ומאתגרת יותר מאשר פתיחה של רוב העסקים. ברוב המקרים נתקל בדחיות רבות לפני קבלת המימון, בגלל הסיכון הגבוהה בפתיחת מסעדה הבנקים מעדיפים שלא לתת מימון למי שרוצה לפתוח מסעדה.
 
מאוד קשה להוכיח כדאיות לקבלת הלוואה לפתיחה של מסעדה חדשה, הסיבה לכך היא שמדובר בעסק שלא קיים עדיין ולכן קשה להוכיח את הכדאיות שלו בנוסף רוב המסעדות נסגרות לאחר חצי שנה או פחות ובמקרים אלו הכסף לא חוזר לבנק.
 
הדרך לקבלת המימון הנדרש מהבנק היא הוכחה שהסיכון שהבנק לוקח  בנתניה של הלוואה לפתיחת המסעדה הוא נמוך. לעיתים קרובות הבנק ירצה שתמשכנו נכסים שנמצאים בבעלותכם על מנת שבמקרה והמסעדה לא תרוויח ותאלצו לסגור לבנק תהיה דרך אחרת להחזיר את כספו.
 
כמובן שניתן לקבל מימון גם דרך גורמים פרטיים כמו עמותות המעודדות פתיחה של עסקים קטנים ומשקיעים שונים שמאמינים שאתם יכולים להצליח והמסעדה תחזיר את ההשקעה שלה. ההבדל העיקרי בין קבלת מימון מהבנק לקבלת מימון מגורם פרטי הוא שגורם פרטי מצפה להחזיר וחלק מהרוויח ואילו הבנק מבקש להחזיר את ההלוואה בתוספת הריבית אותה הוא דורש.


מה דעתך על הלוואה לפתיחת מסעדה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמסעדה, הלוואה, מימון, לפתיחת, לפתוח, המסעדה, בנק, בנקים, מסעדות, הלוואות, הלוואה למסעדה