הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
zxcsdf

הצלחת הדיאטה תלויה בך


סיפור קצר ופיקטיבי שמסביר כיצד הצלחת הדיאטה של אדם תלויה אך ורק בו.
ההצלחה של הדיאטה שלי הייתה תלויה אך ורק בי, הבנתי את זה רק אחרי כמה שנים בהם ניסיתי אין ספור דיאטות. הייתי ילד שמן ורציתי לעסוק בפעילות גופנית, אבל תמיד הרגשתי רע עם עצמי, הייתי בטוח שאני נראה טיפשי שאני מנסה לרוץ או לשחק בכדור.
 
אז החלטתי לנסות דיאטות שונות עד שאני אמצא את הדיאטה שבזכותה אני הוריד את המשקל וארגיש טוב עם עצמי ועם המראה שלי. כל חודש כמעט ניסיתי דיאטה חדשה, פעם זו הייתה דיאטה חלבונים, אכלתי במשך ימים אך ורק בשר.
 
אכלתי כמויות של בשר שלא האמנתי על עצמי שאני יכול לאכול ככה, אני לא אשקר, הדיאטה הצליחה ועזרה לי מעט, אבל לא ברמה שאני רציתי, חיפשתי דיאטה שבזכותה אני יוכל להוריד מהמשקל של 60 קילוגרמים ואולי אפילו שיראו את שרירי הבטן שלי. לא חשבתי שזה יהיה כזה אתגר.
 
אחרי דיאטת הבשר התחלתי לחפש דיאטות שונות, מצאתי דיאטה של צמחונים וטבעונים, גם אותן ניסיתי, בשלב הזה גם לא היה לי טעים, ונגעלתי מהאוכל ובנוסף לזה לא הצלחתי להרזות ואף גרוע מכך המשקל שלי עלה, ככל הנראה מכמות הפחמימות הגדולות שצרכתי מהירקות והפירות שאכלתי.
 
אחרי יותר משנה נמאס לי וחשבתי לפרוש, להפסיק עם הדיאטות, אמרתי לעצמי שדיי, אין לי שום סיבה להמשיך בזה. אני לא מצליח להרזות, אני מעלה במשקל, ואני סובל מכל התהליך. למזלי אחד מהחברים הכי טובים שלי, שלומי הציע לי ללכת אתו לסדנא שהוא החליט לנסות.
 
בסדנא השתנו לי החיים, התחלתי להבין ולראות את העולם בצורה אחרת, הבנתי כמה כוח יש למילים שאני אומר, למה אלי לשקול מילים בצורה רצינית ומדוע אסור לי לעולם לזלזל בי וביכולות שלי. החלטתי שאני אתחיל לפעול ולהאמין שאני מסוגל, החלטתי לשנות את צורת הדיבור, הליכה והתחושה שלי.
 
לא לקח לי יותר מכמה ימים עד שהרגשתי את השינוי, עוד לפני שהלכתי לתזונאית שתבנה לי תכנית תזונה בריא ולא עוד תפריט הזוי מאותן דיאטות שניתן למצוא בכל מקום, אפילו לפני שהתחלתי ללכת לחדר כושר, הרגשתי שהביטחון העצמי שלי עולה, שהיכולת שלי להכיל ולהבין את עצמי עולה, ידעתי מה אני רוצה וידעתי שאני ישיג את זה.
 
אחרי שנה הצלחתי להוריד מחצית מהמשקל שרציתי, הורדתי 30 קילוגרמים, סופסוף אחרי שנים יצאתי לשחק כדורסל עם החברים, הייתי יוצא לריצות בפארק ליד הבית שלי, הרגשתי מעולה, רק בשלב הזה הבנתי כמה כל הדבר הזה היה תלוי אך ורק בי ובתחושות הפנימיות שלי.
 
שקבלתי והבנתי את עצמי יכולתי באמת להתחיל בתהליך ההרזיה שלי. 
 


מה דעתך על הצלחת הדיאטה תלויה בך ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כדיאטה, שלי, עצמי, דיאטות, הדיאטה, דיאטה, תזונה, אוכל, מזון,