הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אבראקדברא

אבראקדברא


מה היא המילה המוזרה הזו בארמית, שקוסמים אומרים לפני קסם ? ואיך היא קשורה לכל מהלך שאנחנו עושים בחיים ?
אברקדברא, נשמעת אולי כמו מילת כישוף והיא כזו באמת . " אברא כדברי ", זה הפירוש , למילה הארמית העתיקה הזו , וכשנזכרים שהעולם נברא במילים ,רואים שגם חיינו נוצרים על ידי מילים היוצרות מציאות.
במילים פשוטות, היזהרו במילותיכם. מה שחשבנו בעצם הבאנו  על עצמנו , גם אם לא התכוונו . " את אשר יגורתי בא לי ". מה שהכי הפחיד אותי, הוא הדבר שקרה לי בסופו של יום...
עצם הדיבור יוצר מציאות שלא הייתה קיימת קודם . בעינך , ובעולם הפיזי בכלל. ובעולמות עליונים. לטוב או לרע. לכן חשוב לפני שאתה אומר על עצמך משפט כלשהו , אפילו בסגנון הדברים , כדי שלא ייחרט בראשך , ובעולם הפיזי והרוחני המאזין לך וקולט את המסר שאתה משדר לו , טוב או רע חיובי או שלילי ,חשוב שניה ,עצור . זה מי שאתה רוצה להיות ? שם אתה רוצה  לראות את חייך ? את האהובים לך? שמור את פיך. 
שורש המילה היא המחשבה, וגם היא יוצרת מציאות. ויש לשמור על המחשבה נקיה ככל האפשר. לפעמים מחשבה שלילית אחת שלא עצרנו ותחמנו בזמן מתפשטת ומשתלטת על כל מתחם גופנו ומוחנו ומעציבה אותנו לימים חודשים ולפעמים גם שנים. בשל כך יש לשים לב מה אנחנו חושבים ואיזה עולמות אנחנו בוראים וחלילה הורסים, במילים הפשוטות היוצאות מפינו .    
 
  


מה דעתך על אבראקדברא ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת סטודנטירושלמי ב 29/12/2014 08:35 ( הפרופיל שלי ) לא חשבתי שמישהו לוקח ברצינות את דן בראון כמוךתגובה לתגובה

ידוע כאבראקדברא