הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אהבה_אסורה_פרק1

אהבה אסורה- פרק1


סיפור אהבה אסורה בין גבר נשוי ובחורה רווקה.

היא הייתה בחורה צעירה בת 23, יפה ומושכת. אף פעם לא התאהבה. תמיד חלמה על הקשר המושלם שיהיה לה עם הנסיך שלה שיבוא ויקח אותה לארץ החלומות, כשהוא יבוא כל הבעיות שלה ייעלמו הכל יסתדר והיא תהיה הכי מאושרת בעולם הזה..
הוא היה בן 32 נשוי עם תינוק קטן. יש לו עיניים ירוקות שכל מי שמסתכל לתוכן רואה עולם יפה. היה לו לב טוב, אהב את אשתו ואת הבן שלו כי זה מה שצריך להיות. אבל לא הייתה בינו ובין אשתו את האש של האהבה שהוא חלם שיחווה..
שניהם עבדו באותו מקום, אבל אף פעם לא הכירו.. יום אחד המנהל ביקש שהצעירים יותר ייפגשו עם המתקדמים יותר בעבודה וייבחנו על ידיהם.
היא הייתה צריכה להתכונן למבחן  אבל היא הגיעה למפגש לא מוכנה. מי שהיה צריך לבחון אותה היה הבחור בן 32. היא לא ידעה לענות על שום שאלה ונתנה רושם שהיא עצלנית. אבל למרות שהיא הייתה אמורה להיות עצובה ולהרגיש שהיא פישלה, היא הייתה ממש שמחה, אפילו רצתה בליבה שהפגישה הזו לא תיגמר ושהוא ישאל אותה עוד ועוד שאלות ולא אכפת לה שהיא לא תדע לענות העיקר שהיא לידו מתבוננת בתוך עיניו..
גם הוא התנהג איתה בצורה שונה מאשר עם שאר הנבחנים. למרות שענתה תשובות שרובן לא נכונות הוא ניסה לתת לה ציון יותר טוב ממה שמגיע לה, ואמר לה שהוא מוכן לשבת איתה ולהסביר לה את מה שהיא לא מבינה..
כשהסתיים המפגש היא חזרה לבית שלה, אבל הלב שלה נשאר איתו, קרה משהו מוזר לא ידעה איך לכנות אותו נס שגרם ללב שלה להישאר עם הבחור הזה מהרגע בה העיניים שלה פגשו העיניים הירוקות המיוחדות שלו.
גם הוא חזר לבית שלו ושיחק עם התינוק שלו אבל הלב שלו לא היה איתו, הוא חשב כל הזמן על הבחורה שהוא פגש, על השיער השחור שלה, על שפתייה המלאות , על החיוך המושלם שכל מי שרואה אותו לא יכול לשכוח אותה..
ביום הבא, היא רצתה לראות אותו שוב, היא רצתה לראות את העיניים הירוקות שוב , היא הרגישה שאם יעבור היום בלי שהיא תפגוש אותו שוב יקרה אסון.
היא חשבה שהיא צריכה למצוא איזה שהוא תירוץ כדי לדבר איתו. היא נזרכה במה שהוא אמר לה בפגישת המבחן שהוא יסביר לה את מה שהיא לא הבינה.. היא אספה את כל החומר שלה אפילו בלי לסמן איזה שאלות  תשאל אותו, והלכה לחדר שלו דפקה על הדלת בעדינות ונכנסה..
כשהעיניים שלו פגשו את העיניים שלה הוא הרגיש חשמל שזרם בכל חלקי הגוף שלו , הוא לא ידע מה לעשות. 

עברו שתי דקות של שתיקה, ואז הוא שבר את השתיקה הזו ושאל אותה מה היא רוצה?
היא הייתה עדיין תחת הקסם של עיניו, לא ידעה מה לענות לו, על מה לשאול? שכחה את כל מה שקשור לחומר , המוח שלה רק חושב על העיניים האלה, הצבע הירוק המהמם הזה. מה קורה איתה ?? מה זה?  אף פעם לא הרגישה כזה דבר !! האיש הזה שונה, ממש שונה ..
התחזקה קצת ונתנה לו את הדפים שהיו בידה, "אני לא מבינה כלום!" היא אמרה . הוא הסתכל עליה וחייך, כי עכשיו הוא יישב איתה ויוכל להסתכל עליה ולהריח את הבושם שלה בלי להרגיש שהוא עושה משהו לא נכון, הוא רק עושה את זה כדי לעזור לה.. ככה המצפון שלו נקי..
היא עמדה כאילו כל הגוף שלה היה משותק. הוא ביקש ממנה להתקרב ולשבת לידו.
התקרבה לאט לאט וישבה על הכיסא לידו. "טוב אז מה את לא מבינה?" הוא אמר כשהעיניים שלו סרקו את הדפים שנתנה לו. לא ענתה כי פשוט לא הייתה לה שאלה ספציפית. כשהוא לא שמע תשובה הוא הרים את עיניו מהדפים והסתכל עליה..
כשהיא פשגה את עיניו כל כך מקרוב , היא ראתה עולם גדול בתוכן , עולם יפה מלא קסם.  היא לא זזה פשוט התבוננה... כשהוא ראה שהיא לא מגיבה, נגע ביד שלה ושאל האם היא בסדר? כשידו נגעה בה היא הרגישה צמרמורת בכל הגוף שלה, הרגישה שהיא עפה.. הנשמה שלה התנתקה מהגוף שלה, היא התנתקה מהעולם הזה ופשוט עפה..

גם הוא הרגיש שזו הפעם הראשונה שהוא נוגע בידיים כל כך עדינות, יש להם מרקם כל כך שונה. יש בבחורה זו משהו מוזר, היא ממש שונה..
כשהיא שמה לב למה שקורה איתה, היא קמה מהר מהכיסא שלה ועזבה את החדר בלי להגיד לו כלום.



מה דעתך על אהבה אסורה- פרק1 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה