הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אחיזת_עיניים

אחיזת עיניים


הפוליטיקה של היום...
מאחז עיניים נתפס אצלינו כאל מופע חובני וכיפי, ולא יותר מכך. אך היום אנו נחשפים למצב שבו אנו רואים כי מאחז עיניים הוא מהלך דיפלומטי מכובד ולא נדיר בכלל למצוא אותו בקרב פוליטיקאים "מכובדים" ומפורסמים. היכן מצאנו את זה? עיוור מי שלא יודע מהי הדוגמא לכך. אבל אין ברירה אלא לחדד את זה לעיוורים שבתוכנו.
 
אחד המהלכים המרכזיים שעושים היום השרים והחברי כנסת שאנו בחרנו אותם להנהיג את העם, הוא להעסיק את הציבור בהוויות והזיות בכדי שיהיה להם על מה לדמיין, ובינתיים לעשות ולשטות בנו ככל העולה על רוחם. הם מבטיחים לציבור אשליות כגון, שיוויון בנטל, הוזלת מחירי הגבינה, ובנתיים אנו מגיעים למצב שעוד מעט נצטרך לשלם גם ארנונה על הקברות שאנו נהיה מאוחסנים בהם עד ביאת המשיח.
 
הגורם העיקרי לכך הוא אנחנו הטפשים שנותנים יד לכל מיני אנשים שבחרו להתפרנס בכבוד גם אם העבודה שלהם מלוכלכת, והעיקר שיהיה משכורת טפוחה ושמנה. עם המשכורת הטפוחה אין לנו בעייה, ושיהיה לבריאות. הבעיה היא שהמשכורת השמנה עושה אותנו רעבים, משום שהיא באה על חשבוננו.
 
ואמנם הורידו את מחירי הגבינה, אבל איך נקנה גבינה אם אנו צריכים לשלם על כל מה שיש בסלסלת הקניות 18% מע"מ?! בקיצור, די להיות פתאים וללכת אחרי אחיזת העיניים שעושים לנו! צריך להתחיל  להתפכח ואולי רק כך נפסיק לסבול כל היום ולהתלונן בלי לעשות כלום בכדי לשפר את המצב שבו אנו חיים!
 
אחלה יום!



מה דעתך על אחיזת עיניים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת menachem ב 25/12/2014 09:11 ( הפרופיל שלי ) מאמר יפה. למרות שמבחינה כלכלית הוא מציג תפיסה סוציאליסטית וכמעט קומניסטית, גם הקפיטליזם צריך 'חישוב מסלול מחדש' פה ושם.תגובה לתגובה

ידוע כאחיזת עיניים, אשליות, פוליטיקה, דיפלומטי, עבודה בעיניים,