הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אטרקציה_קלה_לחופשת_פסח

אטרקציה קלה לחופשת פסח


אפשר ליהנות גם בלי לקרוע את הצפון או נופש במלון הכול כלול באילת, אפשר גם להנות בלי להצטופף במקומות הומי אדם יחד עם כל עם ישראל שיצא מעבדות לחירות לשעבוד בחסות ילדיו.
חג הפסח מביא אתו את חופשת הפסח הגדולה, קללה בגודל בינוני להורים שבינינו יחסית לחופש הגדול, ובכל זאת מכה לא קטנה. נדרשת מנה גדושה של סבלנות, ימי חופש מהעבודה וכמובן הוצאה כלכלית נכבדה. בפסח כמובן, אפשר ליהנות גם בלי לקרוע את הצפון או נופש במלון הכול כלול באילת, אפשר גם להנות בלי להצטופף במקומות הומי אדם יחד עם כל עם ישראל שיצא מעבדות לחירות לשעבוד בחסות ילדיו.

ההמלצה של האלכימאית : צאו לפארק הלאומי.

את היום השני של חול המועד החלטנו להעביר בניחותא וכייף בפארק הלאומי רמת גן. אמנם אנחנו בחופש ועם כל הרצון לצאת מוקדם אנחנו מרשים לעצמנו לישון עד מאוחר. ולא, מאוחר זה לא עד שעות הצהריים המוקדמות כפי שיחשבו חברינו הרווקים וכל דקה לאחר השעה שמונה בבוקר נחשבת למאוחרת נורא.
בתשע כבר היינו באוטו, בטוחים שכל העולם כבר בפארק ובטח לא נמצא אפילו חניה. מסתבר שיחסית לכלל העם החופשי, קמנו מוקדם וגם מצאנו חניה אפילו נוחה!
התחלנו את בילוי הניחותא שלנו בבית הקפה "קקאו" שנמצא בכניסה לפארק, נהנו מארוחת בוקר עשירה שאמנם היו קטנוניים בכך שביקשו מאתנו עוד חמישה שקלים בשביל לחמניה כשרה לפסח במקום מצה, אך לפחות התוצאה היתה טעימה, בית הקפה היה ריק, בני העם החופשי מגיעים אל הפארק בהמוניהם עם צידניות ומנגלים, אלה רק אנחנו שהתעצלנו להכין צידה לדרך.
לאחר שהעברנו שעה קלה בבית הקפה ויצאנו עם בטן מלאה,טיילנו וקפצנו בדשא, הנסיכה שלנו בת ה3 מאוד נהנתה, אני התגלגלתי מאחור במצבי ההריוני ואב השנה,בעלי, קיפץ ורץ עם הנסיכה.
גן השעשועים של הפארק היה לאטרקציה נעימה, שפע מתקנים גדולים וקטנים לכל הגילאים במתחם מקורה שהיה מאוד נעים להסתובב בו במזג האוויר החמים, יש מספיק מתקנים ולא צריך לדחוף או להתעצבן, הגן שעשועים בהחלט לא קטן. לסיום החגיגה הגיעה גם הרכבת הקסומה שהנסיכה כמובן ביקשה סיבוב ומאוד נהנתה.
בדרכנו בחזרה לאוטו בשעת הצהריים, אמרנו שלום לכל הברווזים ושאר העופות שליד האגם ופנינו דרכנו אל החניה שהיתה עמוסה,ומישהו ממש שמח לקבל את החניה שלנו שהתפנתה, עם ישראל התעורר והוא כאן למלא את הפארק בצליית בשר. חזרנו הביתה לביתינו ונהנו מארוחת צהריים ביתית ונעימה, שאריות משולחן ליל הסדר ושנת צהריים מפנקת ונעימה.

חופשה מהנה!



מה דעתך על אטרקציה קלה לחופשת פסח ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמה לעשות עם הילדים בפסח,אטרקציות לפסח,מקומות בילוי לפסח