הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אייפון

"אייפון"="ניאוף" (בשיכול אותיות )


תזהרו מיצר הרע שמופיע דרך האייפון ומכשיל רבים וגורם לקשיים בזוגיות ולעיתים לגירושיןופוגע בילדים-שלא נדע. שימרו על עצמכם ועל בן/בת זוגכם/תכם ועל אחדות הילדים והמשפחה!
בס"ד

"אייפון"="ניאוף"

בדור שלנו כל בן-אדם כמעט מחזיק בכיסו אייפון ומחובר אליו 24 שעות ביממה. אנחנו כבר משועבדים למכשיר הזה והוא מנהל לנו את החיים. כל שנייה שיחה , הודעה, פייסבוק, תמונות,אפליקציות ועוד ועוד......

אין סוף לים האפשרויות שנפתחו בפניינו כאשר הטכנולוגיה מתקדמת ולנו כבר יש פחות זמן לאנשים שקרובים אלינו באמת. הילדים משחקים, צופים בטלויזיה, במחשב, אצל חברים ואנחנו עם האייפון עסוקים. הבעל עסוק בעינייניו או מול מסך האייפון משוחח עם אנשים אחרים, למרות שהוא יושב לידך. כלומר כולם שקועים בתוך הצג של המכשירים והתקשורת הבינאישית מתפוגגת.
לצערנו, בני-הזוג מתחילים להתרחק אחד מהשני ומהילדים. כך, המשפחה מתחילה להיפרד ואין אחדות.

הכי גרוע, שהבעל/האישה מתחילים קשר חדש או יוצרים קשר מהעבר ואז מתעוררים רגשות של חיבה,רצונות להתקרב אחד לשני ואז......מדברים וחוצים קוים אדומים, נפגשים, נוגעים והכל יוצא מכלל שליטה. הופ- ריגושים והתחלה של בגידה.


זיכרו- ניאוף מתחיל ממחשבה, דיבור ואח"כ מעשה.
אל תגידו לי זה לא יקרה- מתחילים להתכתב, לחשוב כל מיני מחשבות, אח"כ מדברים , מתגעגעים כי לא נפגשו הרבה שנים, נפגשים לכוס קפה ומכאן העיניינים מתחילים להתדרדר.

מאוד חשוב לשמור על התא המשפחתי ועל הילדים שהבאנו לעולם.

הרי ידוע שקשה מאוד לבנות. ולהרוס אפשר בקלות רבה.

שימרו על עצמכם, על בן/בת זוגכם/זוגתכם ועל הילדים שלכם שיגדלו עם אמא ואבא אוהבים, תומכים, מקשיבים ונמצאים בבית איתם ולא עם מכשיר האייפון ביד.
במקום ללטף ולגעת באייפון עשו זאת לילדכם ולבן זוגכם.

לסיכום:אל תתפתו לכל החידושים וההמצאות מכיוון שהם מרחיקים אותנו מעצמנו ומהמציאות שלנו. תכבו מדי פעם את מכשיר האייפון ותנו מנוחה לאוזן שלכם, ותמנעו מקרינה. השקיעו בבית, בילדים ובזוגיות שבניתם ביחד.  בשיחה עם בן זוגכם תכבו את הנייד כי מי שיושב מולכם חשוב יותר ממי שנמצא מעבר לקו.


אל תשכחו לקבוע בליבכם: (סגולה להצלחה -לומר כל בוקר)

"השם יתברך הוא האלוקים האמיתי
אין עוד מלבדו יתברך
שום כוח בעולם ובכל העולמות כלל
הכל מלא אחדותו הפשוט"



מה דעתך על "אייפון"="ניאוף" (בשיכול אותיות ) ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת עירית ב 30/05/2013 09:36ישר כח, אהבתי את המשפט "במקום ללטף ולגעת באייפון עשו זאת לילדכם ולבן זוגכם" האייפון שלנו בהחלט מקבל יותר צומת לב מהילדים שלנו וזה חייב להשתנותתגובה לתגובהבתגובה לעירית מאת kabesaka ב 30/05/2013 21:53 ( הפרופיל שלי ) אבל חייב להשתנות.

ידוע כבגידות,ניאוף,אייפון,טכנולוגיה,התמכרות לאייפון,הרס זוגיות