הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
איך_הספורט_משפיע_על_איכות_החיים

איך הספורט משפיע על איכות החיים?


במאמר זה יוסבר על הספורט, איך הוא משפיע על החיים ולמה כדאי להשקיע בתחום.
ספורט, מאז ומתמיד היה תחביב שנוצר על מנת לשמור על בריאות הגוף והנפש. הספורט גורם לאימוץ הגוף על ידי פעולה גופנית כלשהי ובכך מחזק את הגוף הן מהבחינה הבריאותית - שמירה על המשקל, פיתוח הריאות וכו', והן מהבחינה הגופנית שזוהי בעיקר הבחירה העיקרית של כל אדם המעוניין לעסוק בספורט מסוים כגון ריצה, שחייה או גם ספורט תחרותי עליו נסביר בהמשך.
הספורט מתחלק לשני סוגים: ספורט לפיתוח אישי וספורט תחרותי.
מהו ספורט לפיתוח אישי?
ספורט לפיתוח אישי הוא הספורט המקובל על רוב האנשים כיום. למה הכוונה? הכוונה היא לקיום פעילות גופנית כגון ריצה, שחייה, הרמת משקולות, תרגילי בטן וכו', המפעילה את הגוף וגורמת לו להתאמץ על מנת לפתח את השרירים, את הסיבולות של הלב והריאות הנקראות "סיבולת לב - ריאה". את סוגי הספורט הללו ניתן לקיים לחוד אך גם יחד כמו לצאת לריצה עם חבר טוב, או להתאמן יחד על המכשירים עם החבר או החברה שלכם. את סוג הספורט הזה ניתן לכנות כבילוי או כתחביב שמקובל אצל אנשים מסוימים בחברה.
מהו ספורט תחרותי?
ספורט תחרותי הוא פעילות גופנית שעיקרה הוא להתחרות על מקומות או כנגד אנשים אחרים - מתחרים, בדו קרב, במגרש מסוים וכן כל סוגי הספורט הקיימים המשתמשים בכדור. בספורט תחרותי המטרה היא לנצח את היריב. ואיך מנצחים אותו? על מנת לנצח את היריבים בספורט תחרותי יש להילחם דו קרב כנגדם במידה ומדובר באמנות לחימה הנכללת בספורט תחרותי. מלבד דו - קרב בספורט התחרותי, יש גם את הנתח הנרחב בתחום הספורט העוסק בכדור כגון כדורגל, כדורסל, הוקי, טניס ועוד, כאשר בתחום הזה על מנת לנצח את היריב יש להבקיע או להכניס כמה שיותר פעמים את הכדור במשחק, אל המטרה של השני.
הספורט התחרותי בישראל כיום מאוד מפותח וניתן להיכנס לתחום על ידי פנייה לאיגוד הספורט הישראלי.


אז איך הספורט משפיע על החיים שלנו ואיך אנחנו משפרים עם הספורט את איכות החיים?
כאשר אנו מתעמלים ועוסקים בספורט, אנו נרגיש לאחר תקופה מסוימת שינוי במצב הבריאותי שלנו. לא פעם ולא פעמיים אנשים שפעם היו בגדר "חלשים" שהרביצו להם או דחקו אותם לשולי החברה, לאחר שהללו התחילו להתעסק בתחום הספורט, הם התחזקו מבחינת הביטחון העצמי שלהם וכמובן גם מבחינת שרירי הגוף. אך עם זאת, דבר זה לא בא לידי ביטוי על ידי עיסוק בתחום הספורט פעם או פעמיים וזהו. הספורט הוא תחום שצריך להשקיע ולהתאמץ על מנת להגיע לתוצאות טובות.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על איך הספורט משפיע על איכות החיים? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כספורט, בריאות הגוף והנפש, ספורט תחרותי, ספורט לפיתוח אישי, הרמת משקולות, איך הספורט משפיע על החיים שלנו ואיך אנחנו משפרים עם הספורט את איכות החיים?,
נכתב ע"י DipDark
בתאריך: 20/05/2016
יעקב רבינוביץ בן 28

7 מאמרים | 13453 כניסות
מאמר זה נקרא 2945 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
57%
 השארת תֶּשֶׁר לDipDark
כל אדם שני שגולש כאן שם פה שקל.. זה שלפניך לא נתן
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!