הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
איך_לחסוך_כסף_בצורה_עקיפה

איך לחסוך כסף בצורה עקיפה


מחיר מלא? עוד לא...
בחרתי נושא חשוב בעיניי להתחיל איתכם בכתבה הראשונה שלי , כן נושא הכסף ! אי אפשר להכחיש שכסף הינו דבר חשוב ומשמעותי בחיים שלנו , ודבר שצריך שיהיה ביד בכדי לאפשר קיום ולספק צרכים בסיסים שלנו ושל בני משפחתנו , חלק מכם בקושי מסיים החודש , חלק גם נשאר תמיד במינוס , לא לדאוג אני גם חלק מאלה חח... אך לפחות בחרתי בדרכים לצאת ממנו אני אפרט איך בכתבה אחרת .
אז אתחיל עם זה , הנושא הינו איך לחסוך כסף ..:
1-קביעת תקציב חודשי לדמי כיס:אני אישה ברורה עם עצמי באיזה תקציב יש לי , וגם כמשפחה טפשר להתנהל עם זה, יש צורך בקביעת תקציב לכל פרט מתוך המשפחה ,דרך אגב גם לבן זוג שלנו צריך לתת לו תקציב ולא לחרוג, דרך זה אפשר להסתדר ולשים גבולות לקניות שלנו, ולעשות בדיקה ממשית בחודש, אפשר ללכת לבנק ולבקש ממנו שלא יאפשר לכם לעשות משיכה בחודש מעל סכום מסוים כך שתדאגו שאתם כן לא חורגים.
2-לשים לב לאן הולך הכסף הקטן - כסף קטן מה זה? , זה פחית הקולה הקטנה שאתה קונה כל יום למשל במהלך חודש -בחישוב קטן זה עולה לך - 30* 5=150שח בחודש שהולך על קולה, דרך אגב אפשר לקנות קולה באריזה גדולה במחיר80 שיש בה 60 קולהשזה שווה יותר או לקחת משקה אחר יותר זול או להכיך מיץ בבית או מים בטעמים , וזה גם תקף לקפה ומאפה שאתה קונה בכל יום במקום לקחת אוכל מהבית ,בחישוב זה עולה-״קפה ומאפה בערך 20 שקל, 20*30=600 שקל על קפה ומאפה , ואם נקח אוכל מבית זה יוצא כלום כסף וחסכוני יורת וגם בריא וטרי! למי ששומר על בריאות, למשל אני בעבודתי אף פעם לא מהססת לקחת קופסת קוטג גדולה וגבינות בקופסאות ולאכול מאלה במהלך השבוע ושומרת את זה במקרר של העבודה , או בתיק שומר קור שקניתי בזול מחנות גאגטים ששומרת על קור האוכל למהלך 12 שעות״ על חנותים האלה אפרט בהמשך שחלקם שינו לי את החיים עם מוצריהם המגניבים״.
כל העניין של הכסף הקטן  הזה צריך לשים לב -גם לדמי כיס ילדיכם שלא צריך לתת להם הרבה ובמקום זה לתת להם אוכל טרי ובריאותי מהבית ..תאמינו זה משתלם ואחלה וגם חינוך כלכלי יעיל להם.
3- לא לקנות במחיר מלא! תאמינו לי תמיד אפשר לחפש על המוצרהזול עוד ביותר!!!! סוף עונה זאת הזדמנות יפה ומעולה לקנות מה שחסר לכם ,גם  חנותי עודפים הם חנות רגילה שיש בו מה שחסר לנו במחיר יוצר זול , צריךלשים לב לכל העניין הזה !!! צריך לעשות השוואת
 מחירים בין כמה וכמה חניות, למשל למי שיש לו תינוק צריך לשים לב שתמל יותר זול תמיד ברמי לוי למשל יותר לסופר פארם! וכו..
אז הנה עד עכשו כמה טיפים ויש לי עוד שאספר לכם עליהם בכתבה הבאה, 
שוב ,תמיד צריך לשמור על הכסך שאתם עובדים קשה להשיגו ... 
 


מה דעתך על איך לחסוך כסף בצורה עקיפה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה