הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
איך_לעשות_כסף

Money maker- איך לעשות כסף


איך עושים כסף, הרבה כסף, "ים״ של כסף...? איך להפוך את החלום למציאות...
בני הדור של אבא שלי היו משיבים על השאלה שבכותרת בכך שאדם צריך לעבוד קשה על מנת לעשות כסף, בני ובנותי כבר יודעים שניתן לשבת ליד מחשב ולעשות כסף. בכל דור היו כאלה שידעו בכלים שעמדו לרשותם ובדרכים חוקיות לעשות יותר כסף מאחרים. בזמנו של אבי היו סוחרים ממולחים שידעו לעשות כסף ממסחר - מה שנקרא לקנות הרבה ובזול ולמכור טיפין טיפין וביוקר. הכרתי אדם שרבים החמיאו לו על יכולתו למכור והוא ענה למברכיו״ אינני יודע כלל למכור, מעבר לזה אינני מכיר מוכר יותר גרוע ממני״ , התפלאו המחמיאים ואמרו ״ הרי אתה מרוויח כל כך הרבה כסף״ ענה האיש״ הוא שאמרתי- אינני יודע כלל למכור, אבל לקנות , אין אחד שיודע טוב ממני״ . ובכך די לחכימא ברמיזה. היום יש אפשרות לעשות הרבה כסף די בקלות. לא , אינני מתכוון להצעות שאתם יכולים לקרוא בכתבות רבות כאן בסביבה. הללו נחמדות אבל, לקבל 0.03 אגורות על סקר או לקבל 5 ש״ח על הפנייה זה לא הרבה כסף גם אם זה מצריך אותך לבזבז על זה רק מספר דקות מועט ביום. אינני פוסל את זה אבל על מנת לפרנס משפחה צריך הרבה יותר מזה. אז איך בכל זאת אפשר לעשות הרבה כסף? ובכן יש כמה דרכים שהמשותף להן הוא עבודה קשה , לעיתים מאד קשה , הפעלת שכל ישר והמון מחשבה. 
אנסה במאמר קצר זה להביא בפניכם קוראי, מספר קווים מנחים להתחלת הפעלת מכונת הכסף האישית שלכם.
ראשית- אתם חייבים להבין שכל מה שמצוי סביב לכם שווה כסף גם אם נראה לכם שבחפץ מסוים אין כל ערך.
אמשיך ואומר כי לכל חפץ יש מחיר ולא זו  בלבד אלא לכל חפץ יש קונה!
זאת ועוד , לא רק לכל חפץ יש מחיר אלא לכל שירות יש מחיר ולכל שירות יש גם קונה. 
מכונת הכסף האישית שלכם יכולה להתחיל לפעול כשברשותכם כבר הון התחלתי ויכולה לפעול גם כשכיסיכם ריקים לחלוטין וזהו יתרונה הגדול. מכאן שהכל בעצם תלוי בכם, בכם ובכושר ההמצאה שלכם, בחדות המחשבה וביכולת שלכם לפעול במצבים משתנים. 
המקום הראשון ממנו הייתי מתחיל לפעול הוא ה- ebay זירת המסחר הגדולה בה  ״ מסתובבים״ עשרות מיליוני קונים  ומחפשים ״ לדוג״ את הסחורה שלכם. כך ממש מכלום , עם אפס שקלים בכיס תוכלו לנסות ולמכור את טלפון החוגה הישן של סבא שנפטר כמו גם את אוסף המטבעות הישן שלו. בחיפוש מקרי בכל בית ניתן למצוא חפצים שאין בהם שימוש והם מועמדים רציניים לנקיון פסח הבא ולהעמיד אותם למכירה בebay , תתפלאו אבל חלק מן הענתיקות האלה יכולות להעשיר את חשבונכם בעשרות וגם מאות דולרים. 
מכאן אני ממשיך לאתרי אספנות שונים. אנשים שונים ומשונים אוספים דברים רבים ושונים ומה שיכול להראות לנו כשטות יכול להיות הפריט שישלים למישהו את האוסף. מצלמות ישנות , עטים, שעונים, בובות, מכוניות מיניאטוריות, תמונות, גלויות ,קלפים, כפתורים , דגלונים, שלא לדבר על בולים ומטבעות וכמובן ספרים וחתימות של מפורסמים וגם יודאיקה ומכתבים ישנים ובקיצור כל מה שרובנו היינו זורקים יש אי שם  אותו מישהו שאוסף ומוכן לשלם על זה כסף.
עסק נוסף שיכול להתברר לכם כמשתלם ומצריך בעיקר רעיון שנובע ממחשבה הוא דומיינים. דומיין הינו שם מתחם שעליו ניתן לבנות אתרי אינטרנט. קיימים דומיינים ישראלים וגם בינלאומיים . דומיין הינו רכושו של הקונה ויכול להוות לו נכס שיושבח עם הזמן ועם מציאת קונה מתאים. דומיין ישראלי עולה כ-80 ש״ ח ודומיין בינלאומי עולה כ- 12 דולר. אם הברקתם וקניתם דומיין מוצלח יתכן שתוכלו להפרד ממנו בסכומים של עשרות אלפי ש״ח לדומיין ישראלי ומאות אלפי דולרים לדומיין בינלאומי. 
על כל דומיין ניתן לבנות אתר אינטרנט בכל נושא ועניין ולעשות כסף גם באמצעות האתר. לשם ההמחשה גם האתר של ebay יושב על דומיין. 
כאן רק המחשבה שלכם וסכום של פחות ממאה ש״ח יכולים לעשות מכם מיליונרים, ממש כך. ( כמובן שצריך באמת רעיון מבריק כדי לקנות דומיין ב80 ש״ח ולמכור אותו ב50,000 ש״ח , אבל כמו שאמרתי הכל תלוי בכם.) 

זוהי רק ההתחלה וכתבת המשך תגיע גם תגיע. 




מה דעתך על Money maker- איך לעשות כסף ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת ron ב 11/08/2014 10:06 ( קישור לאתר שלי ) זו כמובן אחת השיטות היעילות לעשיית כסף. תוכלו לפתח את קשת הרעיונות שלכם לעשיית כסף ולהתעשרות באמצעות קריאת הספר"מדע ההתעשרות". מדובר אמנם בספר משנת 1910, אך מאוד רלוונטי גם לימים אלה. תגובה לתגובהמאת לעשות כסף - עינת ב 23/09/2012 20:17 ( קישור לאתר שלי ) יש כאלה שחושבים, שעבור כסף לא חייבים לעבוד קשה. אבל אני לא מסכימה עם זה, אני עדיין חושבת שעבודה מול המחשב אינה עבודה קלה. ואף על פי שאני באופן אישי מרוויחה כסף מהאינטרנט כבר שלוש שנים, אני לא חושבת שזה כסף קל. מה שנכון הוא שכיום יש הרבה יותר הזדמנויות בעבר, הזדמנויות חדשות שהביאה איתה הרשת העולמית. אהבתי את הטיפים לגבי כסף מאיביי, , ושווה ליישם אותם.תגובה לתגובה

ידוע כאיך לעשות הרבה כסף.
נכתב ע"י YaronGo
בתאריך: 28/07/2013
ירון גולדשטיין בן 66

15 מאמרים | 57890 כניסות
דירוג המאמר
62%
 השארת תֶּשֶׁר לYaronGo
אהבת מה שכתבתי? 10 ₪ יעודדו אותי לכתוב עוד!
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!