הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
איכות_החיים

"איכות החיים"


למי שאכפת מהחיים!

ובכן, היום נלמד היכן וכיצד ניתן לשפר את איכות אורח החיים שלנו, שלוודאי צריכים הרבה שיפורים וחיזוקים מכל הבחינות. אמנם, אין אני יועץ חיים או משהוא כזה, אבל יש לי דבר אחד לשתף אותכם קוראים יקרים, שלי הוא דבר מפריע, אבל אולי עליכם הוא ישפיע, ישנה את חייכם.

אני מלא בתפקידים ועסוק מכף רגל ועד ראש. תמיד אומרים לי החברים, המשפחה, מדוע אתה לא רוכש מכשיר סלולארי מתקדם? הרי כל היום הינך עסוק ומדבר בפלא'? הגיע הזמן שתעזוב את מכשיר הנוקיה הישן שלך (NOKIA N95, מישהו מכיר?) ותתקדם לאייפון ומשפחתו. בדרך כלל אינני אוהב לענות על כך תשובה, משום שזה סתם גורר לויכוחים. אך כאן אשמח לענות על כך.

מי שיודע, לפני שנים לא רבות היו האנשים שהולכים ברחובות העיר, היו מחייכים אחד לשני ומברכים זה את זה בברכת בוקר טוב, ומנדבים לעובר האורח חיוך קטן, שישנו מצב שהיה עושה לו את כל היום, שמח ומאושר. נשמע לכם הזוי אבל כך היה באמת לפני כעשרים שנה. לא בחו"ל, אלא פה במדינה בה אנו חיים.

אבל היום יכולים אתם לעשות נסיון או שיעורי בית, ותבדקו את זה בעצמכם, מה יקרה אם תעלו לאוטובוס בשעות הבוקר, ותגידו למישהוא שאתם לא מכירים: "בוקר טוב", במקרה הטוב אולי הוא ינדב לכם מבט תמה שירמוז לכם: "תגיד אחי, הכול בסדר איתך?!".

דבר נוסף אתם יכולים לבדוק, כמה זמן יושב בעל עם אשתו ביום, בשנת 2013, לעומת הזמן שהיו יושבים פעם אחד עם השני ומעבירים את חוויותיהם זה עם זה, אך שהיום אין את הזמן לכך. לא בגלל שעובדים אלא שזה הגיוני ביותר, שסדר העדיפויות היום השתנה, והפייסבוק עדיף מהאשה או הבעל איתו/ה אנו חיים. האייפון עדיף מאשר לשבת עם הילדים בשעות הערב ולספר להם סיפור חינוכי, ומלהעניק להם חם ואהבה.

חבר'ה! חוששני שהגיע הזמן שנתעורר! ונסדר לעצמנו את סדר העדיפויות שלנו לפי הצרכים שלנו ולא לפי צורכי החברה במדינה בה אנו חיים. ובכדי לעזור לעצמנו, כדאי לנו לא להיגרר אחרי דברים שממכרים אותנו עד כדי לעזוב את משפחתנו בשביל חתיכת פלסטיק מתוחכמת שנקראת "אייפון", או אחד מהמשפחה הזו.

ומאז שעזבתי את המכשירים המשוכללים האלו, רק השגתי יותר רוגע בנפש, יותר זמן להתייחס לאשה והילדים שלי,

ויודעים מה? פתאום נהיה לי זמן לחשוב טוב טוב איך עושים כסף בחיים ומתקדמים!

והמון זמן!!! 



מה דעתך על "איכות החיים" ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת יהודה ב 04/10/2013 11:34 ( הפרופיל שלי ) צודק! קיבלתי את ההערה, תודה. תגובה לתגובהמאת להביור ב 03/10/2013 22:12 ( הפרופיל שלי ) למה "לקריאה מגיל 18 ומעלה"? לו היה הדבר בידי הייתי מכניס את זה לראש לכל אחד מגיל אפס.תגובה לתגובה

ידוע כזוגיות, איכות חיים, , כסף,