הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אימון_גופני

להזיז אצבע זה לא ספורט


ומה כן ?
אלף ואחד דברים אחרים אבל לא תנועות מיניאטוריות. את אלה נשאיר בצד ומאחור - רמז לכך ששרדנו את התיאוריות והחלטנו לפתוח בספורט אמיתי !


גם בלי קהל מעודדים של רבבות, גם בלי בגדי ספורט מיוחדים (למרות שרצוי עם חולצות מנדפות זיעה) עדיין אפשר וגם חשוב לעשות ספורט.


כפיפות גב ושכיבות צמיחה, עליות וירידות מתח, הרמת משקולות (למי שאין תחתיו שכן שחוטף את זעזועי הנחת המשקולת על המרצפות וסופג את פיסות הטיח המתקלפות מהתקרה), מתיחת בהונות אגב ישיבה לכיוון הסנטר (טוב זה מוגזם מדי בשלב זה), או עמידת צפרדע בברכיים כפולות משך זמן לא מועט. 


בביצה מקומית של הבריאות המקרטעת גם כך, מומלץ להתחיל לעשות התעמלות כלשהי. אותה אתה תקבע. אולם חשוב לשים לב לדגשים הבאים :

  • הפעלה של אזורים רבים בגוף ככל הניתן ושל מערכות שרירים מגוונות - לכיוונים שונים ובצורות שונות, ומומלץ לאחר קבלת ייעוץ ממומחים.
  • תחילת פעילות לאחר חימום מתאים (מסתבר שלא כל חימום מתאים לכל סוג של פעילות. חשוב גם אורך החימום וסוגו ובהתאם לקבוצות השרירים השונים האמורים ליטול חלק במאמץ). 
  • תחילת פעילות הדרגתית הלוקחת בחשבון כי התמורה המתקבלת עדיפה איטית ומצבטרת ולא בעצימות גבוהה מיידית.
  • יצירת תומכים מנטאליים סביבתיים כגון מוזיקה טובה, נופים יפים - דברים המשפרים את התחושה הטובה והחשק להתאמץ ולבצע פעילות גופנית.
  • לתת לעצמך הבטחה שאתה עושה התעמלות בצורה עקבית ושגם אם קשה תשוב לאימונים.   

אם תסקור היטב אפשרויות התעמלות תגלה במהרה די והותר תרגילים אפשריים, מה שמוכיח שברגע זה ממש אתה יכול להתחיל להתעמל.


מה דעתך על להזיז אצבע זה לא ספורט ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה