הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אירן-_לתקוף_או_לא_לתקוף

אירן- לתקוף או לא לתקוף?


במסגרת הדיון שהפך להיות ציבורי משום מה, גורם אחד חשוב לא מובא בחשבון ועולה שאלה אחת מאד חשובה שאמורה לסיים את הויכוח לכאן או לכאן.
במסגרת הדיון שהפך להיות ציבורי ובראש חוצות האם לתקוף את אירן ( ללא עזרת ארצות הברית) או לא לתקוף עולה שאלת  משנה שיכולה להעמיד דברים על דיוקם ולסייע לנו, ציבור האזרחים להבין טוביותר , והשאלה היא האם מישהו מאיתנו חושב  שגם ביבי וגם ברק איבדו את שפיותם? ביחד? האם שני האישים הבכירים ביותר בישראל, שניהם גם יחד לא יודעים מה הם עושים? אין לי ספק שגם ביבי וגם ברק יודעים היטב את המשמעות של הפצצת אירן ומלחמה כוללת מולה. כאן עולה שאלה אחרת שהינה בעיני חשובה ביותר. אף אמצעי תקשורת לא פרסם את יחסי הכוחות הצבאיים בין אירן לישראל. בעיתונים כן כתוב שמול חיזבאללה התחזקה  ישראל ומה שהיה לא יהיה. אבל חיזבאללה הוא רק הזרוע הקרובה לגבולנו של אירן, הוא אינה אירן עצמה ולכן נשאלת השאלה מהי עוצמתה הצבאית האמיתית של אירן, מה המוטיבציה של חייליה להלחם? עד כמה מלחמה מול אירן מקרבת עלינו את קיצנו אם בכלל? איך מתנהלת מלחמה מול מדינה שאין לה גבול עם ישראל ועד כמה איום הטילים והמערכות שכנגד הינו אמיתי. מי כאן טועה ואיך יראו חיינו ברגע שאחרי?  
אלו השאלות שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו וגם מנהיגנו אמורים להתלבט בהן ולקבל החלטה רק כאשר התשובות שיהיו בידיהם יהיו חד משמעיות וללא כל ספק. צריך לזכור שאירן עם פצצה תתנהג בדיוק כמו צפון קוריאה כלומר הרבה דיבורים והמון איומים אבל מספיק אחריות כדי שלא ללחוץ על כפתור ההשמדה העצמית כך שגם פצצה אירנית היא לא סוף העולם עבורנו אבל מלחמת מנע כפי שמוצעת עלולה להיות סוף החיים כפי שאנחנו מכירים אותם.


מה דעתך על אירן- לתקוף או לא לתקוף? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמלחמת ישראל אירן