הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אני_גוש_של_רגשאני_אישה

אני גוש של רגש...אני אישה.


יש בי הרבה מעבר למה שגרמת לי לשדר .. יש בי הרבה מעבר למה שבחרת לא לראות ..
נמאס לי נמאס לי שגברים לא לוקחים אותי ברצינות!
אז כן , אני בן אדם ביישן וכן קשה לי להיפתח כל כך בקלות , אבל בחאיית- זאת לא סיבה לקחת אותי כסטוץ . אני לא חפץ , גם אם לרגע שידרתי את זה - אני לא . עשיתי זאת מפחד , פחדתי לשמוע שוב את צמד המילים " זה לא ילך" , למה? הרי בכלל לא נתת לי צאנס , בחרת לברוח ממני מהר מידי , להחליט שאני סתם עוד ילדה . 
אם לא תראה לי נכונות איך אתה רוצה שאני אפתח בפנייך? למה בעצם? בשביל שאני אשפוך את עצמי ואקשר אלייך? אל תשכח , אני אישה - יש בי רגש שונה , רגש חלש - גם אם לרגע ניראת חזקה, אחת שיודעת לשלוט ברגשות שלה- אני לא , באמת שלא . אני גוש של רגש שסופג את הכל בעצמו , הולך ובוכה בלילות ככה שאף אחד לא יראה , הרי אני צריכה לשדר חוזק . אסור לי להגיד לך שניקשרתי אלייך - גם אם זה רק מהמבט שלך. ועכשיו , כשבחרת במצד המילים "זה לא ילך" לא נותר לי הרבה אלא פשוט להמשיך לספוג את זה בעצמי .
תמשיך לחשוב שאני עוד סתם ילדה , שאני צריכה לגדול - שאני לא יודעת לשדר חום , שבחרתי להמשיך לחבק אותך גם שתפסת צעד אחורה רק כי לא היה לי אומץ לקום וללכת , רק כי האמנתי שאולי עוד כמה שעות, ימים או חודשים תשדר לי בסיס יציב לפתוח בפנייך הכל - להראות לך מבלי לחשוש כמה אני בן אדם חם ואוהב , כמה טונות של רגש יש בי - לשדר לך במבט קטן שאני כאן , תמיד בשבילך - רק אם היית בוחר להראות לי קצת נכונות.
כשבחרת לזלזל בי בלי הרבה מחשבה עמוקה עם עצמי דאגתי להחליק לך על זה , רק בגלל שידעת בסופו של דבר לתת לי את החיבוק העוטף הזה שהסתבר מהר מאוד כמזוייף . 
אילו רק היית נותן לי טיפ טיפה תחושה של נכונות היית מגלה שמתחת לחזה יש לב ענק שמחכה להעניק אהבה.
אילו רק היית נותן לי טיפ טיפה תחושה של נכונות היית מגלה שלשפתיים שלי יש הרבה מעבר לסתם נשיקות, יש בהם יכולת לרפא כאב רק בעזרת נשיקה קטנה , יש בהם יכולת לנחם, לתמוך, לעודד ולשתף בעזרת מילים.
אילו היית נותן לי טיפ טיפה תחושת נכונות היית מגלה שלאוזניים שלי יש יכולת לשמוע ולחלוק איתך את כל הרגעים שלך , הטובים והרעים - והם לא שם רק בשביל מקור גירוי מיני. 
אילו רק היית מספיק גבר, אמיץ - היית נותן לי להישאר..אבל בחרת לגרום לי להיקשר אלייך גם מבלי להיפתח אלייך. הצלחת מכמה פגישות לקשור אותי את הסמרטפון שלי, לחכות ולחכות לצילצול שלא יגיע ...

לא! אני לא כל מה שבחרת לחשוב עליי , אני הרבה מעבר...
ועכשיו, בחרתי לקום וללכת , כי מגיע לי- את הטוב ביותר!

 


מה דעתך על אני גוש של רגש...אני אישה. ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה